Tycker 20mg diazepam + alkohol är skitbra. Blir supersocial och glider runt o pratar med alla. Aldrig misslyckats med o få me en brud hem på den kombon. Sen får man dock förklara varför ens kuk inte funkar som den ska...
ja själv tycker man ju det låter vansinne att gå på klubb och äta lugnande och dricka alkohol, eftersom jag själv bara blir väldigt väldigt trött av det.
men vissa människor kan tydligen bli sociala och pigga av det.
ja 20mg diazepam e gött ihop med alkohol!
men som sagt akta sig, alla somnar inte av denna kombinationen när dom blir väck utan kan ge sig på andra eller göra en massa saker som man skäms över nästa dag!
MVH J
den kombon kan få dig att vakna upp i häktet med total minneslucka och en massa blessyrer på kroppen samt ett mordåtal som resulterar i livstids fängelse för någon oskyldig stekare som du tänkte råna på fem kronor...men du kan ha jävligt kul ochså...vem vet...
tror inte det är clever att blanda alkohol med benzo första gången man prövar benzo ihuvudtaget. Inte förän man vet hur man fungerar på det.
På Stilnoct gör jag allt möjligt konstigt jag annars aldrig skulle gjort
men Xanor gör mig bara lite full. tror det är olika för olika människor.
Det där med att man skulle döda någon tror jag inte allt för mycket på.
Själv skulle jag aldrig skada någon än hur hög, full, psykotisk jag skulle bli, för jag är inte agressiv eller våldsam av naturen, och jag har en moralisk gräns . Tror att det måste finnas en tendens hos de som ballar ur. Fast det finns ju väldigt många droger och väldigt många sätt att reagera på dem. Och det fins ju droger som får en att bli helt förbytt. Men är man någon som rånar folk vare sig på 10 000 spän eller fem öre är man nog inte
något oskyldigt lamm till att börja med. Men jag kan ju ha fel..(?)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!