Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-08-16, 20:37
  #85
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heebu
Tog mig typ 5 musklick för att göra om ditt inlägg och några till för att markera och ta bort de ord jag inte ville ha med. Inget klippande och inget klistrande. Men som du säger så handlar det säkert om vad man är van vid.

Fem musklick att citera som du gjorde ja , att dela upp det är en annan sak.

Citat:
Tog mig typ 5 musklick för att göra om ditt inlägg och några till för att markera och ta bort de ord jag inte ville ha med

Att ta bort de ord man inte vill ha, behöver man inte ens markera för, varför ödslar du klick på att markera när du inte behöver det?

Det jag pratar om är att dela in ett inlägg i separata delar, begriper du?
Men det är inte så många som ens begripit den funktionen.
Som sagt.
__________________
Senast redigerad av dialektiker 2017-08-16 kl. 20:43.
Citera
2017-08-16, 20:44
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Fem musklick att citera som du gjorde ja , att dela upp det är en annan sak.

Tog mig alltså ca 5 musklick för att dela upp st0ckis inlägg på samma sätt som du gjorde i ditt inlägg. Sorry att jag förklarade dåligt.
Citera
2017-08-16, 20:46
  #87
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heebu
Tog mig alltså ca 5 musklick för att dela upp st0ckis inlägg på samma sätt som du gjorde i ditt inlägg. Sorry att jag förklarade dåligt.

Okej. Jag ska försöka se efter hur många knappar jag behöver trycka på.
Citera
2017-08-16, 20:54
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Att ta bort de ord man inte vill ha, behöver man inte ens markera för, varför ödslar du klick på att markera när du inte behöver det?

För mig går det oftast snabbare att först markera ord eller meningar jag vill ta bort och sedan bara trycka på backspace för att ta bort allt.

Citat:
Det jag pratar om är att dela in ett inlägg i separata delar, begriper du?
Men det är inte så många som ens begripit den funktionen.
Som sagt.

Jo, jag begriper nog vad du talar om
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback