Flashback bygger pepparkakshus!
2005-02-25, 13:08
Medlem
helthemligts avatar
Här är "milda" kurer (Skräddarsydda för mig själv så för andra kan det vara helt fel, jag har ingen aning, jag är ej heller expert inom området jag har bara studerat stickys och sökt info och bett om råd och detta är typ vad jag kommit fram till)
Dessutom får jag inte bli för nervös/stressad med tanke på jobbet, så då är deffkurerna mildare.
Har även tänkt på ekonomin, för just nu betalar jag väldigt mkt skulder och det blir inte mkt över, så jag försöker nå så bra kvalitet som möjligt på kurerna utan att betala för mkt pengar.
Kost och träning utelämnar jag.

HÅRD-BULK
DBOL 25mg 40 dar utspritt
ALA 150:- 1burk, 3 tabs ED i 40 dagar. Skydda Levern.

MELLANBULK
DBOL 10mg/60 dar morgon
ALA frivilligt. Ta om det finns hemma!

DEFF 40 dagar. (Funkar även som PCT, skippa då DBOLen.)
DBOL 5mg/30 dar. morgon. kan användas vid deff i antikatabolt syfte, och lägga på liiite massa.
Alt 1: ECA 40 dagar. 1dos 3ggr om dan. (200:-)
Alt 2: ECA 20 dagar. 1dos 3ggr om dan. (200:-) samt CLEN, 3*20mcg ED (360:-)
Tribulus 200:- 2burkar, 6tabs ED i 40 dagar.
ALA 150:- 1burk, 3 tabs ED i 40 dagar.

PCT på 40 dagar
Tribulus 200:- 2burkar, 6tabs ED i 40 dagar.
ALA 150:- 1burk, 3 tabs ED i 40 dagar.
Nolva 210:- 1tab ED i 21dagar. (Efter HÅRD eller MELLAN bulk)

TRIBULUS: 100:- /burk (120tabs). 6tabs = 2mg (dubbel dos mot rek.)

ECA: Synerlin (E/C) från NutritionFactory.se.
Innehåller: 20mg effe, 125mg koffein, 120tabs,
Lägg till (1/4 av en 500tab av aspirin (treo lr magnecyl)
200:- för en burk med 120tabs.
(på NutritionFactory.se)

CLEN: 20 mcg, 6:- st.
(x)

ALA: 150:- 1burk på NutritionFactory.se. 200mg Liponsyra per tab.
(på NutritionFactory.se)

GLUTAMIN/L-Glutamin till varje kur.

DBOL (3:- tab)
(x)

Som sagt: jag saknar nog behörighet att rekommendera andra, utan detta är "mina" kurer som jag tänkt använda själv då... vilket egentligen bara är hämtat från stickys, råd, läsning etc.
Synpunkter? Kommer köra på dessa om ingen stoppar mig.

Tänkte köra: 2mån mellanbulk, 2mån PCT/DEFF, och sen vara ren ett tag för att eventuellt köra hårdbulk ..

<= spruträdd
Citera
2005-02-25, 22:03
Medlem
helthemligts avatar
SÅ ! Nu är godiset inhandlat.
Väntar ett tag med dbollarna dock, ska köra färdigt 10/60 och sen deffa lite så får man se. Fick bli något som kan jämföras med Stacker2 ganska mild så jag klarar mig på jobbet.
Citera
2005-02-26, 01:27
Awaiting Email Confirmation
hmm har för mig det där är ephedra preparat ? som du kallar "effe" eller?
Citera
2005-02-26, 01:52
Medlem
helthemligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [bb]Toxic
hmm har för mig det där är ephedra preparat ? som du kallar "effe" eller?

precis... motsvarar 20mg efedrin då ....
Citat:
120 tabletter / burk Innehåll per tablett:250 mg effedra(20 mg effedrin), 125 mg koffein, 125 mg grönt te
ville ha en väldigt mild variant innan man slår på riktigt effe från internet.....

förresten toxic du kom på vem jag e på h.info... oops
ska du kura själv förresten ?

som sagt så tar jag gärna synpunkter på dessa kurer om något är helt galet .. eller helt bra.... !!
Citera
2005-02-27, 21:09
Hmm jag planerar inte på att kura före jag fyllt minst 21-22 och det är om 3-4 år så Men en liten sak om ephedran, det är värt att köra 50mg´s ephedrine o dela i 2 bitar istället eftersom du får så att säga en "renare" vara. Ephedra produkter har en tendens att innehålla massa slagg :P säger inte att detta gäller alla preparaten men många tyvärr. Själv kör jag bara ephedrinet som kan tas som olagligt, men har kvar en gammalburk som innehöll ephedra kapslar utifall att farbror blå skulle vilja nått då jag riskerar att kunna bli testad. I övrigt så glider jag på mina gener

Btw det var "optimeringen" som avslöjade dig

EDIT: Rätta mig gärna om jag har fel....
Citera
2005-03-02, 11:22
Medlem
helthemligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [bb]Toxic
Hmm jag planerar inte på att kura före jag fyllt minst 21-22 och det är om 3-4 år så Men en liten sak om ephedran, det är värt att köra 50mg´s ephedrine o dela i 2 bitar istället eftersom du får så att säga en "renare" vara. Ephedra produkter har en tendens att innehålla massa slagg :P säger inte att detta gäller alla preparaten men många tyvärr. Själv kör jag bara ephedrinet som kan tas som olagligt, men har kvar en gammalburk som innehöll ephedra kapslar utifall att farbror blå skulle vilja nått då jag riskerar att kunna bli testad. I övrigt så glider jag på mina gener

Btw det var "optimeringen" som avslöjade dig

EDIT: Rätta mig gärna om jag har fel....

Hahaha okej då vet jag .. optimeringen =)
Okej, hädanefter blir det rent effe istället... tyckte det verkade bra med grönt té i samma paket för det skulle öka på bränningen det men, men okej .. ska ju inte börja deffa förrns om 2 mån så ..
Citera
2005-03-03, 03:22
Haha kom just på det var ju du som "påstod" jag käkade redan men kan förstå att det kanske sett ut som det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in