Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-12, 20:41
  #97
Medlem
narutos avatar
Kunde inte hållla mig längre, så slickade i mig den krossade nu!

Dock tagit 5st Ksalol innan och ett halvt glas rödtjut, men det lär ju inte bli mindre skönt för det

Anyway, ska se säsongsavslutningen av Fringe nu, och Grimm, återkommer
Citera
2012-05-12, 20:48
  #98
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Kunde inte hållla mig längre, så slickade i mig den krossade nu!

Dock tagit 5st Ksalol innan och ett halvt glas rödtjut, men det lär ju inte bli mindre skönt för det

Anyway, ska se säsongsavslutningen av Fringe nu, och Grimm, återkommer

Hoppas du också får uppleva detta. Så grymt skönt alltså!
Citera
2012-05-12, 20:50
  #99
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Hoppas du också får uppleva detta. Så grymt skönt alltså!
jag får inte lika mkt stora pupiller eller svettningar av denna, inte samma påslag fysiskt men samma njutning om det verkar logiskt.

Jävla fint moln att ha som divan är det iaf
Citera
2012-05-12, 21:01
  #100
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complex
jag får inte lika mkt stora pupiller eller svettningar av denna, inte samma påslag fysiskt men samma njutning om det verkar logiskt.

Jävla fint moln att ha som divan är det iaf

Mina pupiller börjar nå tefatsstadiet nu. Börjar ha en vääääldigt lätt psykedelisk touch nu känns det som. Kan bara ge tummar upp till denna drog. Inga APB explosioner, men långa sköna euforivågor ändå och ett humörlyft utan dess like. Inga bi-effekter mer än aningen orolig mage och lite högre puls.
Citera
2012-05-12, 21:03
  #101
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Mina pupiller börjar nå tefatsstadiet nu. Börjar ha en vääääldigt lätt psykedelisk touch nu känns det som. Kan bara ge tummar upp till denna drog. Inga APB explosioner, men långa sköna euforivågor ändå och ett humörlyft utan dess like. Inga bi-effekter mer än aningen orolig mage och lite högre puls.
dessa substanser slår ju olika från person till person och yttre omständigheter vid intag men tycker det låter mkt lika ändå, 5-IT ftw!!!!! säger en gammal hora som jag då
Citera
2012-05-12, 21:16
  #102
Medlem
complexs avatar
Bara total lycka och medvetenhet här, lycklig med allt! gnager lite att man vill veta säkert vad du har i dig

allt gott!
Citera
2012-05-12, 21:22
  #103
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complex
Bara total lycka och medvetenhet här, lycklig med allt! gnager lite att man vill veta säkert vad du har i dig

allt gott!

Haha, ja eller hur. Det känns mera 6-APB nu än 5-APB iom de allt tydligare psykedeliska effekterna.

Så Lyrica går väl ihop med 5-IT eller? Hoppas du mår kung resten av natten!
Citera
2012-05-12, 21:26
  #104
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Haha, ja eller hur. Det känns mera 6-APB nu än 5-APB iom de allt tydligare psykedeliska effekterna.

Så Lyrica går väl ihop med 5-IT eller? Hoppas du mår kung resten av natten!
Lyrica går nästan för bra ihop med denna, även med 6-apb, sjukt kombo men testade den från lågdos och uppåt såklart, aldrig brottom med detta. Alltid bra resultat också så nåt gör man ju rätt

fortsätt jaga de luddiga färgskuggorna så hörs vi om ett tag!
Citera
2012-05-12, 21:41
  #105
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complex
Lyrica går nästan för bra ihop med denna, även med 6-apb, sjukt kombo men testade den från lågdos och uppåt såklart, aldrig brottom med detta. Alltid bra resultat också så nåt gör man ju rätt

fortsätt jaga de luddiga färgskuggorna så hörs vi om ett tag!

Blir alltmer färgglatt här. Känns lite som denna drog är det bästa av 5-APB+6-APB mixat i en minus många bi effekter. Om det är 5-IT så har jag alltid underskatatt den drogen!
Citera
2012-05-12, 21:43
  #106
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Blir alltmer färgglatt här. Känns lite som denna drog är det bästa av 5-APB+6-APB mixat i en minus många bi effekter. Om det är 5-IT så har jag alltid underskatatt den drogen!
ja precis, har aldrig haft nån 'AT' på någon av dessa prepp eller en dålig resa förö den delen.Räknar kallt med att må bra även i morgon!

nån mer förändring i resan?

Mvh!
Citera
2012-05-12, 21:57
  #107
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complex
ja precis, har aldrig haft nån 'AT' på någon av dessa prepp eller en dålig resa förö den delen.Räknar kallt med att må bra även i morgon!

nån mer förändring i resan?

Mvh!

Ja, nu har ruset allt mer tagit en sväng åt det psykedeliska hållet. Hamnade i sängen "lost in thought" till musiken i 10 minuter nyss.... Folk brukar väl inte få det på 5-IT eller är jag helt ute och cyklar?

Trevliga färger, trevliga tracers och även lite abstrakta tankegånger, varvat med samma eufori-vågor som tidigare. De slutar inte komma!
Citera
2012-05-12, 21:59
  #108
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Ja, nu har ruset allt mer tagit en sväng åt det psykedeliska hållet. Hamnade i sängen "lost in thought" till musiken i 10 minuter nyss.... Folk brukar väl inte få det på 5-IT eller är jag helt ute och cyklar?

Trevliga färger, trevliga tracers och även lite abstrakta tankegånger, varvat med samma eufori-vågor som tidigare. De slutar inte komma!
Niiiiiiiiice!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback