Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-10, 17:26
  #1
Medlem
HentaiMannens avatar
BB är på gång att sälja en ny RC som "fans av 6-APB, 5-APB and MPA kommer att älska". De har inte avslöjat namnet på drogen ännu, men de har släppt en bild, samt att de skickar ut samples av denna mystiska substans till befintliga kunder som handlat där förr.

Drog iväg ett mail och bad om sample i Tisdags, fick svar att de skulle skicka det samma dag. Skulle få två pellets av dem.

Här är en bild på drogens kemiska form

http://i.imgur.com/QWhV8.jpg

Någon som har en aning vad tusan det kan vara? Står också att innehållet i pelletsen kan vara lite annorlunda beroende på deras testresultat.
Citera
2012-05-10, 17:30
  #2
Medlem
Joontews avatar
Kan detta kanske vara något? http://wiki.magiskamolekyler.org/Ketamin
Iaf det jag fick upp när jag sökte bilden på Google.
Citera
2012-05-10, 17:37
  #3
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joontew
Kan detta kanske vara något? http://wiki.magiskamolekyler.org/Ketamin
Iaf det jag fick upp när jag sökte bilden på Google.

Hmm, intressant. Frågar mig dock då, om drogen är lik ketamin, varför skulle fans av 6-APB, 5-APB och MPA älska den för...?

Spännande är det iaf. Jag kommer testa min sample om/när jag får den och därmed agera försökskanin åt folket.
Citera
2012-05-10, 17:52
  #4
Medlem
Joontews avatar
Återkom gärna med resultatet!
Citera
2012-05-10, 17:57
  #5
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joontew
Återkom gärna med resultatet!

Självklart!
Får bara hoppas att tullen inte snor skiten från mig.
Citera
2012-05-10, 18:05
  #6
Medlem
Psychoramas avatar
Hittade vad det var på mindre än 30 sekunder Hemligheten är avslöjad

http://en.wikipedia.org/wiki/Methoxyketamine

En "ersättare" till Methoxetamin med andra ord. Methoxyketamine (2-MeO-2-deschloroketamine) heter drogen. Varför skulle de säga att APB älskare skulle digga en ketaminanalog?

Edit: Nu jublar väl alla MXE fans!

Mvh
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2012-05-10 kl. 18:12.
Citera
2012-05-10, 18:10
  #7
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Hittade vad det var på mindre än 30 sekunder

http://en.wikipedia.org/wiki/Methoxyketamine

En "ersättare" till Methoxetamin med andra ord. Methoxyketamine (2-MeO-2-deschloroketamine)

Mvh

Oj, tackar! Då var den gåtan löst.

Då tror jag att de kommer ha Methoxyketamine blandat med något annat i pelletsen eftersom ketamin inte liknar APB särskilt mycket alls. Speciellt eftersom de skriver så här

Citat:
Ursprungligen postat av BB
Pellets will be on sale next week, the final content of our new product may alter slightly depending on feedback we receive.
Citera
2012-05-10, 18:14
  #8
Medlem
Psychoramas avatar
HentaiMannen: Starta en ny snygg Methoxyketamin tråd i hallucinogen forat kanske?

Mvh
Citera
2012-05-10, 18:18
  #9
Medlem
Säkert blandat med APB då. Känns som dom har rätt bra med APB dom vill kränga av så varför inte spä ut andra produkter med det för att få fram "nya" substanser. Speciellt om dem tänkt sälja det under brand names istället för substansnamn.
Citera
2012-05-10, 18:21
  #10
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
HentaiMannen: Starta en ny snygg Methoxyketamin tråd i hallucinogen forat kanske?

Mvh

Hehe, men det var ju du som knäckte mysteriet!
Så vem får äran?

Jag har iaf en teori angående dessa pellets, jag tor de kan innehålla en väldigt liten del av Methoxyketamin för att likna de psykedeliska effekter man kan få vid APB-bruk blandat med en större del av något annat. Det är den enda förklaringen jag kan komma på till deras påstående att fans av APB och MPA skulle uppskatta drogen.
Citera
2012-05-10, 18:24
  #11
Medlem
Jag kollade in BB nu och är relativt säker på att ni missuppfattat detta.

Det står i en nyhet att en ny substans är på väg in och där visas den kemiska struktur som visat sig vara en ketaminanalog.

Det står sedan i samma nyhet att "Also a brand new research pellet will be available to existing E.U. customers from next week." - det vill säga, dessa pellets är INTE samma nyhet som ketaminanalogen (Om pelletsen sedermera innehåller denna vet vi ju inte men det vore inte otroligt).

De nya pelletsen innehåller troligtvis någon typ av analog eftersom dem bara säljs inom EU, dvs de vill antagligen slippa någon analog-lag som det finns i t.ex. US.
Citera
2012-05-10, 18:28
  #12
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Hehe, men det var ju du som knäckte mysteriet!
Så vem får äran?

Jag har iaf en teori angående dessa pellets, jag tor de kan innehålla en väldigt liten del av Methoxyketamin för att likna de psykedeliska effekter man kan få vid APB-bruk blandat med en större del av något annat. Det är den enda förklaringen jag kan komma på till deras påstående att fans av APB och MPA skulle uppskatta drogen.
Du får äran, du fann nyheten!


Ja det stämmer säkert mycket bra att dem spär ut dessa pellets med överbliven APB + liten mängd "M-ket" som det får som smeknamn De lär ju ha ett par kilo APB på lager snubbarna på BB!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback