Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-02, 20:32
  #733
Medlem
Kan man ens ha ett svar till denna fråga? haha...

något som stod ut sist var olika -cookie sorter. Svårt och säga hur legit dom var, men det var på andra sidan atlanten iaf.

Diamond cookies, hemp star, blue dream och pink kush stod ut sist.
har haft privilegiet att få prova över 50 sorter senaste 6 månaderna.,
Vissa luktar ju bomb men levererar inte riktigt samma effekt som andra, vilket man verkligen känner när toleransen är uppe. Gick från att gilla sativa-dom mot full indica ganska fort!

Men fan, odlaren spelar så jävla större roll än strain namn IMO.
__________________
Senast redigerad av Escheren 2017-06-02 kl. 20:39.
Citera
2017-06-16, 17:45
  #734
Medlem
Super silver haze är det bästa jag rökt. Tyvärr var det ett par år sedan jag kom över den.
Citera
2017-06-16, 18:23
  #735
Avstängd
Purple haze I Amsterdam, det var ett skönt rus och kändes endast i kroppen vilket jag uppskattade. Gillar amdam gräs mer än Sveriges, känns mindre nojigt på nåt sätt!
Citera
2017-06-16, 18:28
  #736
Medlem
blueberry, white wido
Citera
2017-06-16, 20:17
  #737
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apekatten
Purple haze I Amsterdam, det var ett skönt rus och kändes endast i kroppen vilket jag uppskattade. Gillar amdam gräs mer än Sveriges, känns mindre nojigt på nåt sätt!
Åh, Amsterdam.
Rökte något skumt gräs som nästan inte luktade någonting, men var nästan förmycket när det gällde hallucinogen effekt.
Det var snudd på att vara trippad. Lite småjobbigt i fel läge.
Kommer inte ihåg exakt vad det hette, det är många år sedan, men det var något med Buddah iallafall.


MVH/Gnomegirl
Citera
2017-06-29, 10:52
  #738
Medlem
Goose420s avatar
Lyckades hitta en Super Silver Haze sist jag var i Amasterdam som var out of this world Men inrikes är står det förmodligen mellan Northern Lights och en riktigt fin White Widow jag kom över för ett par år sedan.
Citera
2017-07-30, 16:13
  #739
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goose420
Lyckades hitta en Super Silver Haze sist jag var i Amasterdam som var out of this world Men inrikes är står det förmodligen mellan Northern Lights och en riktigt fin White Widow jag kom över för ett par år sedan.
Även jag har provat en super silver haze i Amsterdam som gled in på min top 5 lista av det tyngsta rökat jag har provat.
Citera
2017-07-30, 16:58
  #740
Medlem
Canabiol
Citera
2017-07-30, 19:17
  #741
Medlem
Krickerts avatar
White widdow och Sour diesel.
Citera
2017-07-30, 21:07
  #742
Medlem
Inte gräs men svart oljigt hasch, smugglat i röven på en gubbe direkt från himalaya.
Aldrig rökt något som varit som det, hade body buzz i flera timmar.

Då har jag ändå varit i amsterdam och rökt det mesta.
Citera
2017-12-08, 15:56
  #743
Avstängd
k1mpmans avatar
Det bästa var inte för så länge sedan. Jag köpte in Lemon Haze tror jag det hette. Jag kände mig väldigt annorlunda. Jag började städa och var allmänt glad över att bara få ta tag i saker som jag ofta skjuter under mattan annars. Jag fick i ordning hela lägenheten och samtidigt njöt utav det. Tyvärr så ju mer jag tog, desto mer försvann den nyfunna känslan. Jag trodde aldrig att cannabis kunde ge en sådan annorlunda känsla från det vanliga ruset. Antar att jag rökt för mycket "standard".
Citera
2017-12-09, 19:21
  #744
Medlem
Den bästa strain jag rökt är Skywalker OG. Fruktansvärt skön indica. Sen smäller Blue Cheese, G13 och Mr White väldigt högt också!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback