Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-05-07, 23:22
  #37
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyNaked33
Det jag rökte sa min kompis ''det här är jävligt bra''. Så man undrar ju.. Har inte fått den uppfattningen.
Ja det säger alla om alla jävla droger man köper. Har själv sålt riktigt bajsweed(allvarligt, ni får bättre effekt av örtte) och sagt "det här är riktigt jävla bra grejer".

That's what they all say.
Citera
2012-05-07, 23:24
  #38
Medlem
bluntcunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyNaked33
Hm. har för mig det var hårt..
Okej, då är väl risken större att det var hasch av lite sämre kvalitet du rökte. Finns dock hasch som är relativt hårt, men samtidigt bra. Men i regel så brukar bra hasch vara lite mjukare och klibbigare.
Citera
2012-05-08, 00:34
  #39
Medlem
När jag har rökt grönt så brukar jag känna mig väldigt uppåt. Nästan som man ska explodera av energi. Beror ju lite på vad för grönt man har fått tag på.
När jag röker brunt så brukar jag bli mer degig, konstig i huvudet nästan psykadeliskt ibland.

Antar att det är så för de flesta andra också
Citera
2012-05-08, 01:13
  #40
Medlem
Felstavarens avatar
Om man mår dåligt av att röka så förstår jag inte varför man envisas med att göra det.

Själv blir jag mest lite trevligt yr och mer kreativ av att röka. Att spela olika musikinstrument blir hur skoj som helst, framför allt om man är några stycken som spelar. Även tv-spel, sällskapsspel och andra nöjesaktiviteter engagerar mig mer när jag är stekt.

Som svar på TS fråga: Jag tror att olika personer kan uppleva ett CB-rus på olika sätt. Brunt verkar inte funka för dig, så testa något bra grönt istället. Om det inte heller funkar så finns det andra nöjen här i livet.
Citera
2012-05-08, 01:45
  #41
Medlem
fisk1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svagdricka
Hasch är också cannabis... fast det utvinns av cannabisplantans kåda medan marijuana är själva blomman.

Fråga om han säljer grönt bara. Men har han inte själv frågat om du vill ha så är det mycket möjligt att han inte har nåt. Min erfarenhet säger mig att de flesta som säljer weed inte säljer så mycket annat... men det kan ju vara ett lokalt fenomen.

Oh no you didn't..
Citera
2012-05-08, 02:14
  #42
Medlem
bulan82s avatar
vad betalar ni för en platta HYFSAT röka ?
JAG ORKAR INTE HÖRA MIN KUSIN TAR 2000 KR
var bara ärliga
Citera
2012-05-08, 03:42
  #43
Medlem
spermaoffrets avatar
Blåst ska man bli... Eller vänta, bränd var det kanske? Ähh, fan jag vet inte. Jag blir oftast skön och förvirrad.

p.s. hyfsat? näää... 6500 kanske?
Citera
2012-05-08, 16:49
  #44
Medlem
Slimrizzlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulan82
vad betalar ni för en platta HYFSAT röka ?
JAG ORKAR INTE HÖRA MIN KUSIN TAR 2000 KR
var bara ärliga


Mellan 4-8, beror på rökat och kontakten!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback