Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-07, 20:05
  #1
Medlem
Hej!

Hände för ett tag sedan. Satt på 3 3 och floppar 3 8 8. Raisar, alla lägger sig utom en som re-raisar och så håller vi på tills vi trycker in allt vi har båda två. Han sitter på AQ!!?? Turn och river visar 8 8. Han vinner på 4-tal med A som kicker ... €75 förlorade jag. Ibland är det inte alls rättvist!
Citera
2012-05-08, 09:28
  #2
Medlem
0ldMans avatar
Cool story men post i tilttråden kanske?
Citera
2012-05-08, 14:09
  #3
Medlem
Anderzonees avatar
Hahaha denna är för hemsk.
Citera
2012-05-09, 02:57
  #4
Medlem
Man har lust att kasta ut laptopen genom fönstret utan att öppna detsamma när en sådan här sak händer. Det ska inte hända helt enkelt men det är som man säger "That's Poker" Samtidigt är jag ju glad att jag inte är en riktig high-stake spelare för jag hade gjort på precis samma sätt om det gällt 1 mille i € och då hade jag ju förlorat än mer. Det är klart ... han hade ju kunnat sitta på 88 från början och det hade jag kanske beaktat om insatserna varit högre men floppar man full house så gör man.
Citera
2014-05-11, 19:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo Dude
Hej!

Hände för ett tag sedan. Satt på 3 3 och floppar 3 8 8. Raisar, alla lägger sig utom en som re-raisar och så håller vi på tills vi trycker in allt vi har båda två. Han sitter på AQ!!?? Turn och river visar 8 8. Han vinner på 4-tal med A som kicker ... €75 förlorade jag. Ibland är det inte alls rättvist!


That's life, du fick in pengarna som storfavorit och mer kan du ju inte göra ...
Citera
2015-08-13, 16:48
  #6
Medlem
Har gått in med AK på flopp QKA. Motståndaren hade QQ på hand. Turn och River: A och K. Så fick bättre kåk. Har levt på poker och spelat så sjukt många händer. Varit med om detta flera gånger och ännu värre saker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback