Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-05-07, 17:30
  #1
Medlem
kultizs avatar
Kort sagt dom som röker mycket, typ flera gånger i veckan. Hur förendras personligheten sen då av rökat?
Citera
2012-05-07, 17:31
  #2
Medlem
Cornholio.s avatar
Det är individuellt från person till person precis som med alla andra droger!
Citera
2012-05-07, 17:40
  #3
Medlem
Marijuana4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Det är individuellt från person till person precis som med alla andra droger!

Mina ändras så drastiskt
ena dagen känner jag mig som en riktig kvinna och klär mig elegant och pratar på ett tydligt sätt.
medan en annan dag känner jag mig hopplös ungdom och klär mig pundigt med luvtröjja och pratar söligt
Stor skillnad eller hur, andra blir säkert lite förvirrade av mig haha jag blir det med ibland
__________________
Senast redigerad av Marijuana4ever 2012-05-07 kl. 17:43.
Citera
2012-05-07, 17:40
  #4
Medlem
P1ngvins avatar
Min personlighet har inte förändrats förutom att jag tänker efter oftare än förr. Jag avgör själv vad som är rätt och fel, ingen annan. Jag har fått en slags egen moral.
Citera
2012-05-07, 18:19
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P1ngvin
Min personlighet har inte förändrats förutom att jag tänker efter oftare än förr. Jag avgör själv vad som är rätt och fel, ingen annan. Jag har fått en slags egen moral.

Det upplever jag med!
Citera
2012-05-07, 18:34
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sensimilla1
Det upplever jag med!


Då är vi tre.

Vet inte om det handlar om att man själv har blivit mer vuxen eller om det är cannabis i sig som gjort att man tänker hellre 2 gånger extra, när man var yngre gjorde man ju sjuka saker och tänkte efter man gjort handlingarna.
Citera
2012-05-07, 19:08
  #7
Medlem
Snappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marijuana4ever
Mina ändras så drastiskt
ena dagen känner jag mig som en riktig kvinna och klär mig elegant och pratar på ett tydligt sätt.
medan en annan dag känner jag mig hopplös ungdom och klär mig pundigt med luvtröjja och pratar söligt
Stor skillnad eller hur, andra blir säkert lite förvirrade av mig haha jag blir det med ibland

Ja för personlighet och klädstil är ju exakt samma sak.
Citera
2012-05-07, 19:13
  #8
Medlem
Marijuana4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapper
Ja för personlighet och klädstil är ju exakt samma sak.
Ja men jag vet inte riktigt vad min klädstil är samma sak med personligheten, har inte direkt hittat det heller utan varierar jämt, ena stunden är jag "gangster-aktig andra stunden är jag flummig tredje stunden är jag vanlig kvinnlig fjärde stunden är jag lite psykotisk och rädd/sällan. hm
Citera
2012-05-07, 19:54
  #9
Medlem
spader svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marijuana4ever
Ja men jag vet inte riktigt vad min klädstil är samma sak med personligheten, har inte direkt hittat det heller utan varierar jämt, ena stunden är jag "gangster-aktig andra stunden är jag flummig tredje stunden är jag vanlig kvinnlig fjärde stunden är jag lite psykotisk och rädd/sällan. hm

Du tänker nog på hur du känner dig, din personlighet ändras väl inte i grunden från dag till dag ?
Låter extremt jobbigt att vakna som gangster och efter lunch förändras till en rädd psykotisk kvinna...
Citera
2012-05-07, 19:59
  #10
Medlem
Marijuana4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spader sven
Du tänker nog på hur du känner dig, din personlighet ändras väl inte i grunden från dag till dag ?
Låter extremt jobbigt att vakna som gangster och efter lunch förändras till en rädd psykotisk kvinna...

ne inte så ofta ibland kan jag vara den där "gangstern i 3 dagar
det beror på miljön det är lite svårt o va skön avslappnad mitt i en stressad miljö
vädret ute spelar också en ganska sådär roll, jag blir bara smått psykotisk när det kraftigt blåser och man fryser som in i helvete.

Och jag är rätt mycket ute nu för den ända jag umgås med har inget hem för tillfället.
Citera
2012-05-07, 20:06
  #11
Medlem
Herblaws avatar
När gåsen kickar in får ja en annorlunda personlighets-förändring, ja kan då ibland få för mej att ja är ekonomisk oberoende. Lika förvirrad varje gång dagen efter ja vaknar. Kan berätta om förra helgen då ja vaknade upp och förvånad då jag tydligen hade köpt en hel glassbox som stod i mitt kök Ja fick byta tillbaka boxen för halva priset, fan ja går ju på soc birdag hur fan tänkte jag.
Citera
2012-05-07, 20:23
  #12
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kultiz
Kort sagt dom som röker mycket, typ flera gånger i veckan. Hur förendras personligheten sen då av rökat?


2-3 gram per dag, dagligen, nästan året om. har inte förändrats någonting enligt min mor lr polare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback