Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-07, 14:05
  #13
Medlem
Llanos avatar
Älskar denna mod! Mystiken, smygandet och att man inte kan lita på någon
Citera
2012-05-07, 15:05
  #14
Medlem
fuskas avatar
Så hur gör ni? spelar ni själva? Det verkar inte så lätt. Eller finns det en FB grupp man kan leka med?
Citera
2012-05-07, 15:13
  #15
Medlem
Vallons avatar
Ser verkligen intressant ut. Är det Arma II som finns på steam som man behöver? Det för 14.99£?
Citera
2012-05-07, 16:02
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llano
Älskar denna mod! Mystiken, smygandet och att man inte kan lita på någon

Det finns inget roligare än på natten att stalka stackare som har dragit flares. För att se dem bli uppätna av Zedsen!


Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Så hur gör ni? spelar ni själva? Det verkar inte så lätt. Eller finns det en FB grupp man kan leka med?

Jag brukar oftast spela med mina vänner, tycker det är lättare än att köra själv och dessutom roligare, men kan ju bli bråk om mat och vatten, men det hör till! Men helvete, att orientera för att hitta någon är rätt hemskt!
Jag är med intresserad av flashback grupp!

Citat:
Ursprungligen postat av Vallon
Ser verkligen intressant ut. Är det Arma II som finns på steam som man behöver? Det för 14.99£?

Det räcker att du skaffar arma II free och köper Operation Arrowhead, detta blir då combined forces. Det ska funka på detta sätt har flera rapporterat! Så man behöver sammanfattningsvis både Arma II och Arma II: Operation arrowhead!

Rekommenderar förövrigt den här bilden från 4chan; http://postimage.org/image/3qjpivx9h/
Den visar lite basic information om DayZ som kan vara bra att veta.

Sen rekommenderar jag att ladda ner den här hd versionen av kartan (behöver nämligen studera denna då man inte börjar med en karta ingame): http://downloads.game.co.uk/game.co....ARMAII_MAP.pdf
Citera
2012-05-07, 18:59
  #17
Medlem
DrSpankels avatar
Vad lustigt, jag snubblade över The Days Ahead förra veckan och fastnade verkligen för det.
Funderar starkt på att införskaffa Arma2 och dlc't enbart för att testa denna modd.
Citera
2012-05-07, 19:59
  #18
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Vad lustigt, jag snubblade över The Days Ahead förra veckan och fastnade verkligen för det.
Funderar starkt på att införskaffa Arma2 och dlc't enbart för att testa denna modd.

Samma här men vill inte sitta å dö själv
Citera
2012-05-07, 23:29
  #19
Medlem
Vallons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DVDRiP
Det räcker att du skaffar arma II free och köper Operation Arrowhead, detta blir då combined forces. Det ska funka på detta sätt har flera rapporterat! Så man behöver sammanfattningsvis både Arma II och Arma II: Operation arrowhead!

Rekommenderar förövrigt den här bilden från 4chan; http://postimage.org/image/3qjpivx9h/
Den visar lite basic information om DayZ som kan vara bra att veta.

Sen rekommenderar jag att ladda ner den här hd versionen av kartan (behöver nämligen studera denna då man inte börjar med en karta ingame): http://downloads.game.co.uk/game.co....ARMAII_MAP.pdf


Tack för ditt svar. Mycket bra information!

Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Samma här men vill inte sitta å dö själv


Vore väldigt roligt att göra ett försök att spela tillsammans några stycken. Ska klura lite mer ifall det blir ett köp av spelet, om det blir det så kommer jag kunna spela senare i veckan.
Citera
2012-05-07, 23:51
  #20
Medlem
Surrealismens avatar
Köpt spelet nu och ser gärna att Flashback gör något ihop! Verkar grymt!

Kan man basa upp och spara items i det huset där jag lägger dom? Förutsatt att ingen snor det dvs.

EDIT: Snart laddat ner det
__________________
Senast redigerad av Surrealismen 2012-05-08 kl. 00:10.
Citera
2012-05-07, 23:56
  #21
Medlem
Kolla denna videon 11:20 o frammåt. Två snubbar som blir jagade.

http://www.youtube.com/watch?v=5e-9C...eature=related

Sorgligt slut, han begår självmord för att rädda sin vän...
__________________
Senast redigerad av Kastii 2012-05-08 kl. 00:02.
Citera
2012-05-08, 02:38
  #22
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Hur krävande är ArmA 2 egentligen? Blev väldigt sugen på detta. Verkar riktigt roligt att smyga omkring och leta förnödenheter medan man försöker överleva. Man bör ju dock inte springa omkring själv, verkar det som


Läste att det tydligen ska gå att köra med en piratkopia utav ArmA 2 och OA. Stämmer detta? Isåfall vore det ju enklast :-) Annars blir det definitivt ett köp, och möjligtvis en donation till DayZ skaparna om det visar sig att jag gillar modden. Ser jävligt spännande ut på olika videos jag kollat på.
__________________
Senast redigerad av ShizzleNizzle 2012-05-08 kl. 03:11.
Citera
2012-05-08, 16:39
  #23
Medlem
Surrealismens avatar
Jag hade då skit kul i spelet igår och har även lirat några timmar idag. Har dött för det mesta så har inte kommit så mycket framåt, ännu Känslan är grym men buggarna är massor. För dom som verkligen är kära i såna här lir så kan jag varmt rekommendera att köpa skiten. Det är i början av utvecklingen som spel som det här brukar vara som bäst, även om det inte riktigt är där ännu.

Norrmännen slängde upp en server precis också som är baserad i Oslo. Har väl 10-15ping där och tycker att fler Flashbackare ska komma in och tjöta lite!
Citera
2012-05-08, 17:00
  #24
Medlem
Är det aktivt med spelare? Har redan Arma, men pallar inte installera in i onödan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback