• 1
  • 2
2005-02-23, 16:35
Medlem
tryckte i arslet i förrigår och gjorde rätt men har en klöl/bula där nu?va kan det vara/bero på? tryckte 75 mg tren
Citera
2005-02-23, 17:26
Bannlyst
vänta ett par dagar och se. Det verkar ganska vanligt
Citera
2005-02-23, 19:58
Medlem
Om du känner att du börjar bli sjuk Feber/Förkylning så åker du upp till sjukhuset direkt´, då är det nog en infektion men annars är det ngo inget att oroa sig över.
Citera
2005-02-23, 23:04
Medlem
ok
men grejen e att jag har varit sjuk nu i en vecka! har det nått med saken att göra?
Citera
2005-02-23, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av know me
ok
men grejen e att jag har varit sjuk nu i en vecka! har det nått med saken att göra?
Dra till en läkare! det kan vara ärrvävnad. Du kan dö av abcess i värsta fall
Citera
2005-02-23, 23:52
Medlem
ok drar dit imon
vad är abcess?
Citera
2005-02-24, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av know me
ok

Vafan säger du inte det på en gång för? åk direkt till sjukhuset då.
Citera
2005-02-24, 03:29
Medlem
mikkkes avatar
haha ta det lugnt nojja inte upp dig. Själv tryckte jag 1ml susta i gluten och hade en bula på 2-3cm som stod ut.. Det gjorde ont som fan och liknade typ en böld. Men efter 1 vecka börja den lägga sig och till slut försvann den. Dra inte iväg direkt till läkaren. Men om den nu inte försvinner efter nån vecka kan du börja oroa dig. Då kan du ha fått en böldliknande sak och då är det bara att dra till läkaren så dem kan drenera (stavning?)
Citera
2005-02-24, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikkke
haha ta det lugnt nojja inte upp dig. Själv tryckte jag 1ml susta i gluten och hade en bula på 2-3cm som stod ut.. Det gjorde ont som fan och liknade typ en böld. Men efter 1 vecka börja den lägga sig och till slut försvann den. Dra inte iväg direkt till läkaren. Men om den nu inte försvinner efter nån vecka kan du börja oroa dig. Då kan du ha fått en böldliknande sak och då är det bara att dra till läkaren så dem kan drenera (stavning?)

Om det nu är en infektion så borde han dra direkt, kan sluta riktigt illa.
Citera
2005-02-24, 09:13
Medlem
helthemligts avatar
Kan ma dränera själv ? Typ skära upp den med en kniv och sen sätta ett litet sugrör på eller nåt.
Citera
2005-02-24, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helthemligt
Kan ma dränera själv ? Typ skära upp den med en kniv och sen sätta ett litet sugrör på eller nåt.

rambo!

vore det inte enklare att göra det med en kanyl isf?
Citera
2005-02-24, 09:52
Medlem
ZkilOs avatar
Jag brukar jämt få en liten knöl i ungefär 2-3 dar..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in