2012-08-13, 12:44
Medlem
Fil med mussli i, kaffe, två smörgåsar med 4 stekta ägg och en frukt alla dagar i veckan!
Citera
2012-08-13, 12:44
Medlem
Seanns avatar
200mg koffein + vatten
Citera
2012-08-13, 12:59
Medlem
Bulkens första dag idag. Rivstartade dagen med en omelett gjord på ägg, mjölk och grönsaker. Till det blev det ett par grova smörgåsar med skinka, korv och ost. Dryck serverades i form av mjölk i ett stort glas.
Citera
2012-08-14, 08:00
Medlem
Rangvalds avatar
Mån-Fre blir det mackor 3-4 på jobbet, firman bjuder! 2 med marmelad+ost och 1-2 med salami. En kopp kaffe till det och en protein shake strax efter.

Lör-Sön är frukosten väääääääldigt varierande, beror helt på när jag vaknar och hur jag mår sedan dagen innan. Kan vara allt från ingen frukost till mackor till en kebabrulle eller ett par cheese från donken.
Citera
2012-08-14, 08:03
Medlem
Kulliss avatar
Müsli mä torkad frukt och mjölk, två macker med kaviar, kaffe

(Stämmer det att man, om vid något mål på dagen, till frukost kan äta vad som helst med gott samvete?)
Citera
2012-08-14, 08:13
Medlem
Olika, ofta fil, ibland ett par ägg, tycker även att knäckebröd med div. pålägg är bra frukost(tex salami, kaviar eller rödbetor).
Sen såklart en kopp kaffe på det, så är morgonen räddad.
Citera
2012-08-14, 09:02
Medlem
Reaper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kullis
(Stämmer det att man, om vid något mål på dagen, till frukost kan äta vad som helst med gott samvete?)
Vad exakt menar du? Jag äter allt från gröt till pizza till "frukost" och kan gå ned i vikt på båda alternativen...

Alltså, äter du ett överskott av kalorier lagras fett på kroppen (krasst sätt, men EN "onyttig" frukost gör inte speciellt stor skillnad utslaget över en längre mätperiod)... kcal in vs ut, simple as that

Edit: Jag äter inte frukost, som i mål på morgonen (före lunch). Utan bryter min fassta (breakfast) med tex kyckling, ris m.m. efter jobb & träning
Citera
2012-08-14, 09:08
Medlem
Whirls avatar
Brukar efter behag välja ut två av dessa.

3-äggsomelett med kalkon, keso, rödlök och en nypa fetaost
250 g kesella blandat med havregryn, honung, varma hallon och skivad banan.
Chokladpudding gjord på DoublePro med lite hackade nötter och mer hallon.

Gudomligt gott och nyttigt.
Senast redigerad av Whirl 2012-08-14 kl. 09:27.
Citera
2012-08-14, 11:53
Medlem
TheMentalitas avatar
Kaffe.

Citera
2012-08-14, 11:57
Medlem
3 knäckebröd med skinka samt kaffe och vatten, bra start på dagen!
Citera
2012-08-14, 18:02
Medlem
Kulliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reaper123
Vad exakt menar du? Jag äter allt från gröt till pizza till "frukost" och kan gå ned i vikt på båda alternativen...

Alltså, äter du ett överskott av kalorier lagras fett på kroppen (krasst sätt, men EN "onyttig" frukost gör inte speciellt stor skillnad utslaget över en längre mätperiod)... kcal in vs ut, simple as that

Edit: Jag äter inte frukost, som i mål på morgonen (före lunch). Utan bryter min fassta (breakfast) med tex kyckling, ris m.m. efter jobb & träning

Nja, jag blir inte av med en gammal skröna som lyder: Du kan äta vadsomhelst till frukost, för du förbränner det under dagen.
Citera
2012-08-14, 18:17
Medlem
Äter ingenting till frukost.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här