• 1
  • 2
2005-02-23, 11:55
Medlem
Hejsan vet ej om det är Gyno känning eller ej
kör 250 Testo Ent /E5D och 200 mg Decca / E5D

Känner är mina börstvårtor är styva hela tiden :S

kand bero på gyno?
har kört 10 mh nolva också varje dag

är på början av min tredje vecka.
Citera
2005-02-23, 12:02
Ömmar dom?
Citera
2005-02-23, 12:42
Awaiting Email Confirmation
Man ska aldrig säga aldrig men jag tror ändå inte du har gyno. Med tanke på doserna och ditt intag av nolva så ska du kunna vara lugn. Du är bara nojig nu. Har du svullnat av vätska? Gör vårtorna ont?
Citera
2005-02-23, 12:50
Medlem
neej det har inte svullnad och jag har inte känns av teso än hört att de bruka ta upp till fyra veckor så de borde v äl kicka in snart. Det gör heller inte ont på bröstvårtan
kanske är en inbillning vem vet...

hur ska man veta säkert klia det och vad menas med ömmt runt bröst vårtan? De ju svårt att märka eller?
Citera
2005-02-23, 12:51
Om det gör lite ont när du trycker? Om det finns någon öm liten lite punkt, eller?
om du gick på 10mg novla dessutom är risken ännu mindre att det är BT på gång.
Citera
2005-02-23, 12:53
Medlem
Alladins avatar
Tänker jag efter tillräckligt mkt just i detta nu, så kliar det faktiskt lite här och där.
Kliar det inte lite på din rygg nu, tänk efter!?
Citera
2005-02-23, 12:56
Bannlyst
min pung kliar något förfärligt
Citera
2005-02-23, 13:05
Medlem
Plutons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Tänker jag efter tillräckligt mkt just i detta nu, så kliar det faktiskt lite här och där.
Kliar det inte lite på din rygg nu, tänk efter!?

Känner igen mig i det där. Men det är bara inbillning.
När "Orkie" eller vad han nu heter. Kommer inte ihåg. La upp dom där bilderna med BT, så började det klia och sticka direkt på brösten!

Allt är hans fel!

hehe
Citera
2005-02-23, 15:30
Medlem
Inbillning, du ligger ju redan på med nolvan och jag har samma problem som dig när jag kurar bröstvårtorna är styva hela tiden
Citera
2005-02-23, 20:19
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Wanted4u
neej det har inte svullnad och jag har inte känns av teso än hört att de bruka ta upp till fyra veckor så de borde v äl kicka in snart. Det gör heller inte ont på bröstvårtan
kanske är en inbillning vem vet...

hur ska man veta säkert klia det och vad menas med ömmt runt bröst vårtan? De ju svårt att märka eller?

Minns du när du var 11-13 år? Tror alla killar i puberteten får gynokänningar. Vi brukade under dom skolåren roa oss med att gå runt och slå till varann på bröstvårtorna. Gjorde jävulskt ont. Skulle du få sådana känningar nu i vuxen ålder,... då har du gyno på g.
Citera
2005-02-23, 22:01
Medlem
lejon72s avatar
svårt att veta ju

Håller med. Det är svårt att veta med säkerhet.
Själv kör jag 2 deca + 2 susta onsdag & söndag. Kör även ryssar 8 på morgon & 8 på kvällen. Känner att ngt lurt händer med bröstvårtorna. Men vet inte säkert vad det är.

Tänker iaf sticka iväg direkt imorgon och stoppa i mig nolva tills det släpper.
Citera
2005-02-24, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lejon72
Håller med. Det är svårt att veta med säkerhet.
Själv kör jag 2 deca + 2 susta onsdag & söndag. Kör även ryssar 8 på morgon & 8 på kvällen. Känner att ngt lurt händer med bröstvårtorna. Men vet inte säkert vad det är.

Tänker iaf sticka iväg direkt imorgon och stoppa i mig nolva tills det släpper.

Äter du 80mg dbol samtidigt som du kör en deca&susta kur?? trycker du i dig 8 st samtidigt på morgon och kväll??? helvete ...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in