Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-06, 02:34
  #1
Medlem
mws avatar
Vet inte om detta är rätt forum att använda men vill bara varna alla för "euromobile.se". De säljer piratkopior som inte har samma mått som original delarna.
__________________
Senast redigerad av mw 2012-05-06 kl. 02:43.
Citera
2012-05-06, 03:08
  #2
Medlem
EvilGuys avatar
Fantastiskt märkligt när de har huvudkontor i Hongkong och kontor/butik i Riga. Det verkligen osar kvalité om en sån återförsäljare..
Citera
2012-05-06, 03:25
  #3
Medlem
mws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilGuy
Fantastiskt märkligt när de har huvudkontor i Hongkong och kontor/butik i Riga. Det verkligen osar kvalité om en sån återförsäljare..

Jo, men 9 ggr av 10 produceras produkterna i Kina, antog att det var produkter tillverkade för Samsung(kan va så att "pirat" delarna tillverkas i samma fabrik) som såldes. Men från denna återförsäljare var det ej då!
Citera
2012-05-06, 11:59
  #4
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mw
Vet inte om detta är rätt forum att använda men vill bara varna alla för "euromobile.se". De säljer piratkopior som inte har samma mått som original delarna.

Om man alltid letar efter "det billigaste", så åker man på blåsningar ibland.

Jag har själv varit i butiken i Riga ett antal gånger och de är varken sämre eller bättre än andra lågprisfirmor.
Citera
2012-05-21, 10:22
  #5
Medlem
mws avatar
Efter kontakt med firman måste jag säga att jag ändrat uppfattning. Jag hade fått en produkt som var anpassad för den amerikanska marknaden. Modellen ser lite annorlunda ut där.

Så efter ett par mail så skickade de rätt produkt, helt utan kostnad.
Citera
2013-07-05, 17:24
  #6
Avstängd
MrMadoffs avatar
Mycket bra företag, beställde en del till min telefon gick på under hundralappen, frakten tog knappt en vecka vilket jag är otroligt nöjd över men dessutom så skickade företaget en EXTRA del av den jag beställde + en annan del till telefonen som var även dyrare än den jag beställt helt UTAN extra kostnad och på i den förpackningen den låg stod det "GIFT" på, alltså en gåva, har bara gott och säga om detta företag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback