Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-05-06, 13:08
  #37
Medlem
En vanlig dos för mig är för hur mycket cash jag har. Eftersom CB är helt ofarligt så brukar jag ta så mycket jag har råd med. En gång köpte jag två hekto riktigt bra hasch och rökte en femma av det och käkade sen upp resten så fort jag bara kunde. Jääävligt skön bänga alltså, men lite lätt huvudvärk dagen efter.
Citera
2012-05-06, 16:24
  #38
Medlem
undervattenfisks avatar
0.1 - 0.5 beroende på kvalité och andra droger samtidigt (kan röka mer om jag tagit benso, kork eller alkohol tex) annars får jag lättare panikångest attacker och overklighetskänslor, även av relativt liten mängd.
Citera
2012-05-06, 20:48
  #39
Medlem
Marijuana4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
0.1 - 0.5 beroende på kvalité och andra droger samtidigt (kan röka mer om jag tagit benso, kork eller alkohol tex) annars får jag lättare panikångest attacker och overklighetskänslor, även av relativt liten mängd.

Jag förstår dig!
Citera
2012-05-07, 00:07
  #40
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Jasså? Mina joints vägrar att släckas spelar ingen roll vad jag gör så glöder alltid nån halv cm upp helt i jävla onödan irriterande.

Ja alltså, lite spill blir det ju så klart. Mina slocknar hur som helst relativt omgående.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback