2012-05-04, 21:17
Medlem
Oherre. Stiligt, jag följer!
Citera
2012-05-04, 21:18
Medlem
Benedictuss avatar
Hahah! hör knappt vad han säger dock
Citera
2012-05-04, 21:49
Medlem
Z1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perris
Roligt såklart, men riktigt jädra cyniskt om du ska blåsa tjejerna som väl inte gjort något ont.
Nja, de är säkert love scammers själva. Eller så är de horor och i så fall lär de väl få betalt innan mina husdjur inser att de är blåsta
Citera
2012-05-04, 21:56
Medlem
slutatacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roll8or
Haha underbar idé!

Be tjejerna posera med en lapp där det står "PRUTTBURK" så vet du att bilderna inte är från Google.

Posera nakna*
Citera
2012-05-04, 22:02
Medlem
grovsmides avatar
Aaah den svåra konsten att skoja en skojare, småkul om du lyckas men tjejerna är ju nästan helt oskyldiga som sagt var.

Killarna är scammers uti fingerspetsarna helt klart men tror du ändå inte att tjejerna säljer sig billigt? Vore det affärsmän som gick att göra affärer med är tanken rätt intressant, att om man kunde sitta hemma i kalla Sverige och boka eller rentav regissera porr nere i Nigeria.

Skicka ner manus på svenska komplett med ljud och inspelade förenklade uttal (så det blir "rätt" ). Betala någon hundring per tjej och scen, dom skickar råmaterialet och du klipper ihop din egen "svenska" b-porrfilm hemma i pojkrummet!

Ett litet tips kan jag tänka ut om du ska dra vidare det här på fler växlar, utge dig för att vara mellanhand och gå din rike släktings ärenden. Det tror jag Nigerianerna köper lättare att du har en farbror som har producerat porr mellan 93 och 97 än att du själv är någon sorts big-shot eller direkt samarbetar med de stora. Du behöver någon sorts fasad.
Citera
2012-05-04, 22:26
Medlem
bookmarkad!

Kör hårt. Scammrarna är det rätt åt, kanske lite synd om nån tjej som ev blir meddragen.
Be killjävlen posera.
Citera
2012-05-04, 22:38
Medlem
7.47s avatar
haha bra jobbat, detta kommer jag följa

"any time, any day"
Citera
2012-05-04, 22:58
Medlem
DAL1s avatar
Detta är vad jag kallar riktig humor, till skillnad från all annan smörja!

Om Du kommer på något bra, försök göra så att han driver med att han är neger eller något i den stilen. Lite härlig svensk rasism gör det ännu roligare!

Bra jobbat, detta skall följas. Tanken som slog mig nu är att det kanske är du som jävlas med oss, och att du inte har gjort någonting?
Citera
2012-05-04, 23:33
Medlem
Haha! Excellent. Jag beundrar ditt driv mot dessa jävla scammers.
Citera
2012-05-04, 23:34
Medlem
Du kommer bli en legend!

Fy fan det här är det mest fantastiska jag har sett på länge!
Citera
2012-05-04, 23:43
Medlem
sigurts avatar
Det blir självklart en prenumeration på denna tråd!

Fantastiskt roligt, du skall ha kredd för att du har ork till detta!

Vore kul att se negresserna stå med en handskriven lapp "pruttburk", du kan ju alltid be om det för att du har haft negativa erfarenheter att du blivit lurad vid tidigare tillfällen

Vet att detta påtalades tidigare i tråden men en sån sak vore klockrent
Citera
2012-05-05, 00:29
Medlem
UAAs avatar
Prenumererat för humorvärdet.

Här är lite inspiration: http://www.youtube.com/watch?v=YM5QMKLjjm8 Bara att göra porr-varianten. Leta upp något småskumt porrklipp så är du golden sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in