Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-04, 00:56
  #61
Medlem
Ingen behöver svara på nåt..: har mer inskriva imorgon om lite saker längtar till helgen ..
Citera
2016-02-04, 23:54
  #62
Medlem
Som sagt är för mycket att skriva allt det jag skrivit till mig själv.. Man ticsar ögonlocken det som händer är att ögonbrynet under ögon längre bakåt ögonlocket längre fram osv ser tröttare ut o man känner sig det i ögat.. sen kan man ticsa revbenet eller ögonen hårt osv.. Kommer ej ihåg allt men man kommer på nya saker hela tiden känner av ryggen hela tiden osv.. sen man kan gå lägga sig tidigt försöka sova bra men det förändrar inget liksom kan sova hur länge hade kunnat sova några timmar bara utan att nåt händer om jag ej ticsat sönder för går ej ändra visa saker som sagt osv..Tics näsan ögonen tvångs.. Ryggen osv svider i ögonen ibland kan dra upp ögonbrynen släppa då blir ögonlocken större sen stannar så ena blir lite större svårare göra båda på samma gång ena alltid större.. Men ibland blir dem så av sig själv måste man typ ticsa bort dem för dem åker inte ned av sig själv.. Osv ändrat hela ansiktet typ sned av alla tics dragit ned ansikitet pannan näsan munnen osv.. Ticsar halsen som sagt kan ticsa höger enkelt inte vänster, lutade huvudet bakåt och knackade det åt vänster fick ont i hela kinden... Osv men får fan inte bli typ överraskad av min rygg osv vet om det redan
Citera
2016-02-07, 22:37
  #63
Medlem
Lite bara känner ju som sagt hur den är sned hur det trycker lite.. sen stel längst ned.. sen tics tvångs och ögonen behöver bara dra med fingret över ögat för det ska bli större ögonlocket ska bli större,sen när man drar upp ögonbrynen släpper sakta blir dem så , släpper man snabbt blir det inte lika farligt, men får ibland ryck i ögat och känner hur ena ögat är större eller hur man känner att ögonlocket är större osv bara när man kollar åt sidan eller kollar neråt , osv tvångs tics sen förstört ansiktet helt liksom rynkor i pannan under ögonen överallt och fan sned i ansiktet nästan pga allt detta o näsan när man drar ned näsan munnen stängd eller öppen eller bara gör så med munnen näsan blir ju lite sned då, och trycker tummen emot typ hakan osv osv.. massa annat jobbigt. tics med hållningen armbågen.. och ja är ju inte lika bra form som jag skulle kunna.. sen hade man kunnat tänka såhär man är sämre man är inte som alla andra när man har lite sned rygg och man gör allt sämre man är mindre glad osv hade varit mycket bättre o enklare utan mer glad osv göra allt sitt bästa
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2016-02-07 kl. 22:44.
Citera
2016-02-08, 21:47
  #64
Medlem
Man kan ha det bra sen kan det vända..Varje gång jag lutar mig fram knakar det till längst ned i ryggen känner och hur lite.. Sen det tar ju emot extra mycket i ryggen och blir tyngre jobbigare med sned rygg liksom när man lutar sig fram och den är lite böjd där nere osv.. Sen hållningen när man gör visa saker, kan inte koncentrera mig ibland tänker på annat och typ ticsar revbenet osv näsan, hållningen och man känner sig sämre osv när man har det såhär typ kortare oxå.. Men tvångs saker man måste göra osv..
Citera
2016-02-10, 21:38
  #65
Medlem
Nu har man tid att skriva antar jag.. Fan känns man känner sig inte så bra som förr stel typ vid höfterna känner av ryggen ovan att t,ex springa, löpa snabbt , jogga kan jag göra lätt med kondition , men har inte samma snabbhet typ sättet att springa fortfarande kvick, hade ont på sidan av ryggen typ suttit konstigt förstört hållningen med tics osv , haft ont i magen de senaste 2 dagarna nu fick det mitt i natten , ticsat ansiktet näsan i vanlig ordning ögonen lite sen tvångs armbågen.. Ticsat sönder ansiktet känns som ena sidan är sned typ munnen sned näsan ser när jag ticsar...Rynkor osv kan inte le längre.... Ticsar revbenet kan vara ute gå sen ba snärta hårt ena sidan fan trycker till i hela magen och ryggen man släpper hållningen men ingen ser vad man gör ändå" vänster eller höger, snabbt och hårt... Sen tvångs tics och allt annat bet lite i täderna uppe o nere på tänderna ...Får ryck i ögat ibland t,ex och när jag ibland kollar ned när jag kollat upp känns det konstigt som man är trött i ögat eller att man ticsat sönder det känns som den ser annorlunda ut typ större eller nåt "ögonlocket" och tar inte hand om mig själv alls liksom blir inget bra av nåt.. Sen vad skulle man mer säga "pallar inte med allt detta" får sluta med visa saker vet vad gjort liksom.. förut var mina ögon något bra kanske inte nu... Men man ticsar sönder ansiktet med tics näsan osv trycker jag upp näsan högt och håller i får jag liksom ryck fan det skakar i näsan och uppe på pannan sidan av näsan osv.. tvångs saker oxå...sen ryggen liksom förstör hållningen genom göra saker sitta dåligt känner i ryggen nojar att den blir ännu mer "sned då" känner hur den går annorlunda mitten sen nere osv sticker ut till o med där längst ned lite i mitten , men mitten sen mer där nere sen lite längst ned. Lutar man sig liksom bakåt med ryggen känner man en "bula" en knöl ryggraden som sticker ut lite fast inte vass men sticker ut mer åt vänster än mitten typ.. osv jag tycket inte det är synd om mig själv osv vill inte att nån ska kommentera sånt typ... Fixar jag mig själv vill jag fan inte att nån ska va avundsjuk istället och vill inte att nån ska vara det heller
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2016-02-10 kl. 21:58.
Citera
2016-02-10, 23:18
  #66
Medlem
Kommer ta tid visa dagar kan vara bra visa inte, även fast man haft det bra, men kommer ta steg för steg , osv skriver på mobilen nu man kan tänka hur man håller fingrarna eller så, ligger i sängen skulle kunna göra nån tics med armbågen, ticsat ögat typ båda hårt samtidigt på sidan av ögat eller mitten uppe nere "blunda eller ögona öppna" ticsar halsen oxå höger är enkelt "van" kanske vänster svårare går ej får göra nån grimash med munnen typ o på höger kan jag vara still o känna fast det är det oxå. osv ligger konstigt känns som antagligen mina ben är korta eller ryggen typ längst ned för det trycker där är stel på sidan längst ned typ höften stel men ändå inte stel, får tänka på hållningen osv , haft ont blivit trött i ryggen när jag suttit på en stol lutat mig fram gjort nåt typ i köket osv ibland sitter man dåligt, osv puckelrygg pga lite sned osv.. Man måste ta hand om sig själv får må bra o kunna tänka positivt, men allt kan man inge bestämma själv osv.. Inte ticsa nånting , kan säga mycket bara jag inte får nåt återfall får kämpa dags snart skriver lite snabbt bara, vet ej vad problemet är egentligen kan vara en bra dag men ändå dålig osv, vet aldrig om det kommer bli bra, aldrig fått visa vem jag är egentligen på riktigt bara till polare som vet vem jag är fast ändå int hur jag har det vad jag gör osv hur allt har påverkat , lyssnar på tusen bitar nu, tönt låt egentligen men kände för det.. Man tror jag bara har problem egentligen nästan så och får fett ont i huvudet ibland mina ögon känns som dem är cp ibland som man kollar skevt ,
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2016-02-10 kl. 23:54.
Citera
2016-02-11, 23:41
  #67
Medlem
Synd för alla med sned rygg inget man kan göra känner av det dagligen allt blir svårare kan man ens träna? Inte bara sned , stel längst ned ont i höfterna oxå ont nere vid ryggen inte där man känner kotorna att dem går ut snett men längre ned där ryggraden sitter ihop och går sned. Ser ju att den går närmare vänster än mitten nära magen typ från längst ned, sen större höften smalare uppe sen bredare osv massa saker lutar mig fram trycker ryggen bakåt känner hur den blir stor typ och åt sidan , trycker emot när man sitter ned ibland släpper man helt o ba låter ryggen trcka emot. får ont när jag sitter ibland ryggraden tar emot osv, ingen bra stol när jag spelar ont av att sitta på inga armstöd går ej slappna av och tics tvångs spänner nacken förstör hållningen . Alltid öm längst ned stel på båda sidorna av höften, när jag lutar mig fram knakar det längst ne, kan oxå ligga i sängen på mage vaknat o knäcka ryggen . En jobbig dag ont överallt. Allt är emot än med sned rygg osv. Man känner sig sämre känns som man skulle göra allt bättre utan vad som helst slåss osv , man litar inte helt besviken hade varit gladare orkat mer skit o varit längre "känns som jag krymt om man kollar jämfört med andra jag känt o när jag går mycket ont i smalbenet o trycker vid ryggen" Lol. Liksom ont hela längst ned när jag spänner ryggen. Man känner hur den sticker ut sned kotor sen under den sned igen fast sitter ihop sned åt vänster . Varför allt detta kan man undra. Jävla sned rygg roterande bäcken osv. Stel sitter dåligt tics hållningen tankar påmind känner av hela tiden är inte kul osv. Kan säga mer fast pallar ej kommer aldrig bli fri från stel osv o göra allt lite sämre vara lite "mycket" sämre egentligen o att jämföra man. Alla tvångs saker man måste göra o gör ont försöka göra nåt bra mot ryggen men känner bara av påmind går ej blunda eller försöka undvika den. Hållnings tics osv. Det var liiite av de jag behövde säga.. Den är som den är satt ned lutade mig fram kände sen drog upp ryggen bakåt medans jag lutade mig framåt då blir den fet fortfarande utstickande en bula väldigt nära sidan av magen åt vänster känns inget åt höger , och jag kan inte göra allt alla andra kan utan känna av den typ rulla runt på marken osv. Klart man alltid känner av den , vrider jag kroppen åt höger fan ryggraden hår vänster vänstra sidan sticker upp mer o blir typ smalare o ryggraden är nästan vid magen åt vänster , sen får man ont o blir trött där nere när man sätter sig ned efter man lutat sig och hållit på, går inte heller förklara min rygg känns som den slingrar sig där nere helt ärligt.. Nog med tics osv nu detta var bara om min rygg dock
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2016-02-11 kl. 23:53.
Citera
2016-02-15, 21:51
  #68
Medlem
Är ju såhär... Man har tics och tvångs saker och man förstår hållningen man ticsar revbenet kan ej koncentrera mig kan liksom ticsa hårt bara sådär osv sen tänker hur man ska göra, Känns som magen är sned ibland pga ryggen lol eller när jag lutar mig fram eller gör nåt. Pillade på ögat typ vid nåt ställe man kände en hård sak blev bara värre då blev typ större o kändes konstigt när jag kollade ned, blir så pga alla tics. bara jag rör ögonlocket så blir det större känner rynkor där när jag rör ovanför ögonlocket osv, såg att mina ögonlock var lite annorlunda nu det syns verkligen fan mest på ögat än ögonlocket ser lite galet ut... Men kunde ej sova varit uppe länge o fick tvångs tics i sängen osv.. Sen är detta jag tänkt på "Om jag hade fixat mitt liv osv folk kommer vara avundsjuka "nån iaf" nån jobbig person "1" iaf typ försöka trycka ned än osv. Fast kommer fortfarande ha dem problemen eller haft iaf.. Sen sitter man konstigt i sängen ryggen känns kort typ "krympt" typ inte växt iaf flera år pga detta... Men iaf förstört ögat och ticsar lite hela tiden o tänker på det och förstör hållningen osv allt annat.. Hade velat bli en beast riktigt jävla tränad liksom men man vet aldrig hur mycket man får göra.. Hade iaf satsat men har andra problem just nu och kan inte säga allt.. Pallar inte heller skriver lite snabbt såhär iaf fuckat ansiktet med tics osv.. och min rygg är som den är pga nån sak kanske... Och allt annat asså svårt att vara glad när man har så svårt att vara lika glad som alla andra eller känna sig lika bra o njuta lika mycket och vara sitt bästa jag osv man känner av det hela tiden och man kämpar för att visa saker osv.. Men blir inte bättre..


Ticsade sönder inatt.. Är stel längst ned i ryggen när jag lutar mig fram knakar det till ibland o när jag ligger i sängen sen kollar jag upp i spegeln och sen släpper kan ögonlocken bli större "pga rynkorna ovanför tar emot så den stannar högre upp så man ser rynkorna där uppe.. Asså behöver bara blinka eller "skjuta ögonlocken bakåt för dem ska bli så jävla stora och feta och hänga typ över ögat nästan" man skjuter fram ögonlocken sen bakåt ögonbrynet typ på nåt sätt ena blir större.. osv men får fixa lite saker.. Men återfall hela tiden och ingen dag är bra typ.. Rör jag liksom vid ögonlocken ovanför typ blundar och rör känns rynkiga känner rynkor känns typ torra väldigt konstigt svårt att förklara ena känner man rynkorna högre upp t,ex "nojar" och sen ryggen får ont ibland när jag sitter ned typ sitter ned länge osv då börjar man typ trycka emot ryggen mot stolen för man orkar ej hålla upp hållningen eller nåt annat skumt gör man.. Men får se det från värsta scenariot och bara försöka göra det saker bättre även fast man förstört så mycket och satt spår och hade kommer aldrig vara så bra som jag kunnat osv allt det där. Får försöka sluta med det och verkligen sluta tänka på allt "allt negativt" skita i det försöka iaf.. och inte ticsa.. för försöka fixa detta imorgon eller nåt, gör inte heller ont där man känner att den är sned sticker ut fast under där längst ned.. sen det där med att jag känner rynkorna kollar jag i spegeln bara jag drar ett finger ovanför ögat bildas det rynkor ovanför typ dubbelvikta rynkor som blir så av sig själv "samma som när jag ticsar ögat typ.. och trycker i ryggen och gör tvångs saker med armbågen osv "10 olika sätt att göra varje osv"...
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2016-02-15 kl. 22:26.
Citera
2016-02-15, 23:53
  #69
Medlem
... Så blir det när man lever ett rock n roll liv , "Avdunkad" Men iaf duschade känner mig nedknarkad slut i ansiktet speciellt när man drar ned näsan typ ögonen påsar under ögonen, man kan ej hålla upp det bra länge.Lovar det typ hoppar till i höften ibland på sidorna, sen känner liksom hur den sticker ut sen sned under o ont... Vet redan hur et kommer gå imorgon i värsta fall.. Fick nåt ryck nån dag sedan kommer ej ihåg när tänker ej så bra på sånt. Är inte dålig form kan nog göra det mesta osv man tror jag är tjock osv
Citera
2016-02-16, 22:54
  #70
Medlem
När somnade jag igår 02 kanske.. Och hade fett ont i magen vet ej varför kanske ticsade man får faktiskt ont typ vid magen om man stressar eller ticsar magen/revbenet för mycket.. Sen får jag ont i ögonen liksom när jag är ute så vitt osv trött.. Men lovar mina ögon ser säkert jätte annorlunda ut då ögonlocken t,ex känns som sagt konstigt ibland och när man kollar ned kanske kollat för mkt på en skärm eller nåt ticsat sönder.. För det blir så pga all tics.. Sen vad är det mer lite andra jobbiga saker bara i vardagen hemma t,ex. Annars känns det sådär.. Vet inte vad jag ska göra just nu, Känner oxå ryggen som sagt sitter vid datorn lutar mig fram lite ryggen bakåt då känner man hur den sticker ut åt sidan typ blir lite knölig och går åt vänster t,ex typ sned ända tills längst ned sticker ut lite där och ont.. Sen är ganska slut påsar under ögonen t,ex sen vad mer kan man säga det var 1 sak men finns fler som jag gjort osv.. Tics och allt ansiktet tvångs kroppen och sånt ryggen .. Hatar dessa smileys
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2016-02-16 kl. 23:44.
Citera
2016-02-17, 22:50
  #71
Medlem
Kul att bli väckt kl 5-6 mitt i natten av en skit sak.. Men som sagt är svårt att bara säga "Nu ska jag sluta ticsa nu ska jag tänka postivit osv" Det är ett steg närmare men när man inte tar hand om sig själv mår man inte bra eller när man har förstört så mycket. Jag är inte en sån som kan må bra då liksom säger att jag ska träna men man måste kunna göra det också det är ett steg men sen är det andra också. Fast man tänker ju så att man försöker ändå inte typ ingen idé. Sen liksom tics ticsat näsan bara mycket löst eller hårt osv.. När jag borstar tänderna har jag hela armen emot kroppen t,ex sidan eller mitten. Sen vad ska man mer säga har "krympt" känns det som om jag jämför mig med andra som förr säkert.. Och min rygg är som den är typ vet om den är så jätte farlig men känner av iaf inte där upppe men där nere, Ticsat liksom magen typ får ont i magen då osv.. Sen hållningen och allt det där.. Ska fixa nån plan nu börja på nåt steg iallafall

Känner att den går sned när jag lutar mig fram t,ex blir trött ibland.. Och knakar till ibland men vill inte ens tänka mig hur det kommer kännas om jag gjort nåt riktigt jobbigt eller en lång slitsam dag... T,ex sen spänner kroppen osv med tics
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2016-02-17 kl. 22:53.
Citera
2016-02-18, 23:55
  #72
Medlem
Viktigaste är väl att jag har svar på allt om nån säger nåt om någonting. När jag ticsar näsan känns i båda kinden under ögat osv andra tics. Ser ut som mitt ena ögonbryn eller under hänger mer speciellt om man kollar underifrån. Sen får man ryck i ögat ibland blir så oxå när man ticsar fokuserar kollar ned, sen stel på höften båda sidorna nere det hindrar mig lite. Känns som min näsa blivit sned ser så ut när man ticsar fast ja hela ansiktet blivit sned har gått ned mig från förr alla sätt o viss o man känner sig sämre o man bara förstör o tvångs ticsar alltid tänker alltid jämför från förr. Visa saker kommer aldrig bli bättre hur ska man va glad? Allt emot sig osv
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback