Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-28, 22:19
  #37
Medlem
Aa får göra det.. Är här för mycket tänker vad jag ska skriva när jag blir rastlös och kan ej fokusera på nåt annat typ då..

Visste inte heller av det först men nog blivitg värre så nu känner jag av det själv hela tiden..
Citera
2015-09-29, 00:21
  #38
Medlem
Går runt med tofflor hemma tar jag av dem känns det konstigt och så tex i sängen.
Citera
2015-09-29, 14:12
  #39
Medlem
Som sagt sluta tänka på det hela tiden blir bara värre, kämpar varje dag tics osv men ska "vinna" slutat tänka för mycket på det bara ta en dag i taget.. Sen är det så jag kan vara glad och mig själv sen få tankar inte kunna tänka på nåt annat typ blir ej kvitt förens här.. Känner mig liksom sämre en av de värsta sakerna - Vet ej om det blir bättre eller värre med träning osv, glömer bort allt jag funderar på ska hålla mig borta här ej bry mig om alla tankar och så.. så blir det bättre svårt vara glad 24/7 kämpar

Visa dagar "stunder" är jobbigare än andra försöker ej få nåt återfall tänka det ska bli bättre om jag börjar om då blir det aldrig så..
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2015-09-29 kl. 14:16.
Citera
2015-09-30, 23:29
  #40
Medlem
Känner liksom i ryggen, svårt att hålla ställning ibland vill man ba luta sig framåt, Men som sagt man känner sig kortare osv.. Men ibland känns det bra bara man inte får återfall med ticsen då förstörs allt igen ryggen magen..
Citera
2015-10-03, 01:25
  #41
Medlem
Har så mycket saker emot mig folk vet inte ens.. Inget man bara kan fixa sådär.. sned rygg typ depression när man känner av och tänker. stel nacke som knackar bulla under nacken, känner typ hur nå trör sig där.. viss puckelrygg när jagg lutr mig fram.. Tics och har det allmänt dåligt..

Men går bättre på rätt väg nu.
Citera
2015-10-03, 20:07
  #42
Medlem
Flum har ingen skolios som syns om jag inte sitter ned och lutar mig fram "då kanske" men inte som visa som har sneda axlar.. Aldrig använt nån "brace" runt mig, upptäcktes sent också. Känner iaf av det i ryggen när jag bara står upp.. Tar inte hand om min kropp heller just nu.. Värsta är luta sig fram och känna på ryggen inte kul. Då känner man det., men aldrig kollat upp hur den är med nån doktor.. sådär slut flummat från mig

Är nog kanske inte jätte farligt att bara ha lire på ett ställe typ i mitten osv.. Om det inte blir värre med tiden?
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2015-10-03 kl. 20:09.
Citera
2015-10-03, 22:16
  #43
Medlem
Har ont runt svanskotan trycker där. Ligger man ned på rygg tar det emot gör man en situps går man upp på vänstersida lägger tyngd där. Lutar mig fram nästan trött ibland vill man bara gå och luta sig framåt pga detta. Varför försöka hålla.. Annars känner jag mig i form..
Citera
2015-10-05, 16:19
  #44
Medlem
Ja, knackar lite.. Känner i mitten och ländryggen när jag sitter på en stol tex , uppe vid axlarna när jag rör mig.. runt svanskotan man vill typ dra ryggen bakåt för strecha där. Sen allt annat stel pallar ej skriva upp känner av iallafall
Citera
2015-10-05, 17:20
  #45
Medlem
Men fan känner ju med handen på ryggraden hur den är sned och sticker ut inte så skönt Lol.. På "vanliga" går dem ju inte ut sitter dock på en stol lite snett nu men man känner enklare på min rygg..
Citera
2015-10-05, 22:25
  #46
Medlem
Går bra just nu ändå. Måste sluta tänka så mycket på det ignorera allt.. Men fan trött långt ned på ryggen pga detta.. Men som sagt inte tänka på nåt dåligt och känna av osv


"Jobbigaste" sjukaste är dock att man verkligen känner ryggraden kotorna, spec när man sitter ned o lutar sig fram.. Typ sticker ut och åt sidan. Men ska inte hålla på och röra och sånt då.. Pallar ej med sånt
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2015-10-05 kl. 23:03.
Citera
2015-10-06, 15:47
  #47
Medlem
Skriver för mycket, Men skriver så folk vet hur det är för andra...

Tänker fortfarande mycket negativa tankar osv, typ sitter jag på en stol och sitter rakt kan det kännas av, Sen sjukaste att jag tänker på hur jag ska typ förklara det här. Känns bättre när jag gjort det.. Men får sluta med det. Måste bara säga det att man känner av det vad man än gör.
Citera
2015-10-07, 15:31
  #48
Medlem
Sitta jag ska säga nu, Känns ganska bra nu med livet och allt, Man kan tro jag är typ sjuk eller så men jag kontrollerar mig själv bra..


Som sagt sitter man på en stol utan något stöd bakåt så går det knappt att hålla en bra hållning man typ lutar sig bak, Man känner i ryggen när man är rak eller bara lutar sig framåt, sen känner man hur ryggraden går utåt, Plus jag tänker på detta för mycket som sagt, blir bara arg då.


Sen brukar jag gå runt med tofflor hemma tappat bort dem, känner mig kortare typ inte växt nåt på flera år typ och känns som jag krympt osv.. Men skitsamma


Fan vad mycket jag skriver.. Men skriver av mig så folk vet och jag själv.. Värsta är nästan ha tajt tröja så man känner av den mot ryggen..
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2015-10-07 kl. 16:03.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback