Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-05-04, 03:10
  #1
Medlem
Marijuana4evers avatar
Ja vi vet ju hur rizzlor smakar skitäckligt så vad tycker ni om iden att det skulle kunna göras rizzlor med olika sköna smaker? Och isåfall vilka smaker skulle ni velat ha?Själv skulle jag älskat jordgubbs smaken
Citera
2012-05-04, 03:11
  #2
Medlem
tramtorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marijuana4ever
Ja vi vet ju hur rizzlor smakar skitäckligt så vad tycker ni om iden att det skulle kunna göras rizzlor med olika sköna smaker? Och isåfall vilka smaker skulle ni velat ha?Själv skulle jag älskat jordgubbs smaken

Det finns men det ar da ett sockerlager pa pappret (tror jag) som smakar lite latt av nagon smak.
Kop tunnare papper?
Citera
2012-05-04, 03:16
  #3
Medlem
Dr.Jesuss avatar
Googla Tjabo!!
Citera
2012-05-04, 03:17
  #4
Medlem
Marijuana4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramtorsken
Det finns men det ar da ett sockerlager pa pappret (tror jag) som smakar lite latt av nagon smak.
Kop tunnare papper?

Aha vilka papper e dom tunnaste? För jag brukar använda OCB
Citera
2012-05-04, 03:22
  #5
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Det finns smaksatta rizla (jag har bara sett små papper med smak men det kanske finns king size).
Dock är de väldigt tjocka så vetefan om de lämpar sig till att rulla joints med.

Lakrits och kokos är de jag har stött på...ger inte särskilt mkt smak, men tja..lakrits är lite trevliga i varje fall.
Citera
2012-05-04, 03:24
  #6
Medlem
Marijuana4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Det finns smaksatta rizla (jag har bara sett små papper med smak men det kanske finns king size).
Dock är de väldigt tjocka så vetefan om de lämpar sig till att rulla joints med.

Lakrits och kokos är de jag har stött på...ger inte särskilt mkt smak, men tja..lakrits är lite trevliga i varje fall.

Och dom har du köpt på...? Vart hittar jag ?
Citera
2012-05-04, 03:27
  #7
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marijuana4ever
Och dom har du köpt på...? Vart hittar jag ?

Inte i Sverige. Jag har stött på dem i UK, men antar att de finns i andra länder också. I Sverige verkar det dock vara väldigt ovanligt.

Lakrits-rizla är i varje fall orange (paketet alltså) så du kan ju alltid höra med din lokala tobakshandlare ifall han kan ta in dem.
Citera
2012-05-04, 09:25
  #8
Medlem
anonymfans avatar
Det finns överallt där jag bor. Har sett rizzlor med kiwi, jordgubb och banan smak.
Citera
2012-05-04, 10:13
  #9
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marijuana4ever
Och isåfall vilka smaker skulle ni velat ha?Själv skulle jag älskat jordgubbs smaken
http://www.everyonedoesit.com/online...ProductID=5784 varsågod Finns måånga olika sorter på den sidan. Brukar alltid lägga till ett par roliga papper i beställningar om jag köper en bong eller så.

Bästa sidan för att handla röktillbehör förövrigt
Citera
2012-05-04, 11:20
  #10
Medlem
Finns i Sthlm på 34:an och Le Mirage.

Smaker som bl.a Mango, Jordgubb, Blåbär, Jordnötssmör etc.

Edit: hehehe först till kvarn
Citera
2012-05-04, 11:20
  #11
Medlem
Kungensbordells avatar
För er som bor i sthlm så finns le mirage och 34:an i gamla stan, där finns smaksatta papper.

Sen får jag väl passa på att tipsa om everyonedoesit jag också, riktigt bra sida.
Citera
2012-05-04, 11:26
  #12
Medlem
Storsnusarns avatar
Där jag handlar mitt rullpapper finns Juicy Jay, i en variaton av smaker. Jag föredrar dock neutralt papper, både rull och smakmässigt.


MvH
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback