Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-02, 22:32
  #1
Medlem
El-Knoxs avatar
Säsong 4 började nyss köras på Animal Planet.
Någon annan som kollar på den här underhållande serien?

Det är fan inga nådiga as som han fiskar upp. Ta bara den "goliath"-firren han drar upp i Kongo.
Jäklar vilken best. Skulle aldrig sätta min i närheten av vattnet om jag visste att det fanns såna där.
Citera
2013-04-09, 23:38
  #2
Medlem
Säsong 5 drog igång häromdagen! Inga som följer River monsters? Jag fullkomligt älskar serien och Jeremy, riktigt bra!
Citera
2015-09-30, 11:51
  #3
Medlem
Mycket bra serie! Kul att gädd-kusinen muskellunge var med i ett avsnitt. Annars tycker jag mest om avsnitten där de ovanliga jätte-fiskarna i amasonas är med.
Citera
2015-11-15, 14:51
  #4
Medlem
Ratis avatar
Ett av dom få riktigt sevärda programmen på Discovery och Animal Planet nu för tiden. Kollar säsong 7 nu på datorn. Han är ju 59 år så jag undrar hur många säsonger till han orkar brottas med sina 100 kilos fiskar.
Citera
2015-11-15, 15:01
  #5
Medlem
Håller med dig där. Riktigt sevärt. Får hoppas det blir mer efter säsong 8 och att Jeremy håller sig pigg
Citera
2015-11-16, 21:42
  #6
Medlem
2anRuless avatar
Nu ogillar jag förvisso såväl vatten som fisk, men serien verkar intressant. Tack för tipset, jag ska definitivt ge den en chans.
Citera
2017-10-19, 21:35
  #7
Medlem
Ratis avatar
Nionde och sista säsongen kommer snart att sändas på Discovery Chanel. Hoppas att Jeremy kommer tillbaka med något annat program.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback