Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-05-02, 15:22
  #1
Medlem
Skapade ett nytt konto för att jag är outad på mitt andra. Som vi alla vet är ju rasister det värsta som finns? Man kan bli kallad svennehora och det är helt okej, men säger man neger eller blatte så är man rasist?

I alla fall, jag bor i en mellanstor stad någonstans i mitten av Sverige. Under det senaste halvåret-året har jag lagt märke till att det är oerhört mycket invandrare på stan, alltså mycket mer än tidigare. Det sitter folk och tigger pengar, folk spelar dragspel och sist men inte minst svarttaxin som tar över allt mer. Tidigare har jag sett sådant när jag varit i storstäder som Stockholm, Göteborg och Malmö. Visst jag kan köpa att det finns sådant i storstäder även om jag inte vill se det någonstans. Är det inte dags att Sverige tar tag i det verkliga problemen nu? Moderaterna, socialdemokraterna och alla andra partier borde ta och följa SD's åsikter lite mer. Fortsätter invandringen som den gör nu kommer Sverige inte vara Sverige längre, lär inte dröja länge innan "shuu bree" "eyy brushan" är standard i till och med de vuxnas munnar. Det här får inte ske! Dessutom är invandrares pigment starkare (dominant) så om låt säga var tredje invandrare får en svensk tjej och skaffar barn med densamme (menar inte ett barn utan typ 2-8 "blattestyle") så kommer alltså blattens anlag att vara dominant och då dröjer det inte många år innan Sverige är ett nytt bombland. Min åsikt är att man bör minska antalet invandring till NOLL i åtminstonde 5 år och börja bli lite strängare med hur invandrare får bete sig i Sverige. Ska det verkligen vara så att man måste våldta tre gånger för att åka ut? räcker det inte med att man utför en misshandel? ett rån? Jag börjar få mer och mer förståelse för Breivik. När jag såg vad som hände på Utöja så väcktes till en början ett hat mot människan men efter att ha hört hans åsikter och varför han gjorde det så har jag full förståelse för hans agerande även om det är något jag själv aldrig skulle göra. Men det är något sådant som kommer ske till slut, finns alltid de som är extrema inom alla områden. Personligen ska det inte behöva ske, är ni med mig? har jag rätt? Vi kan inte blunda för det verkliga problemet längre, "vi har inte råd att ge bidrag" (Det är inget jag säger pga att jag själv söker bidrag, jag har ett vanligt jobb och tjänar tillräckligt på det). Det är alla jävla invandrare som är samhällsparasiter och tar oss vanliga svenskars pengar.
Ska ni bo i Sverige bör ni leva efter detta:
1. Skaffa ett jobb inom 2 månader - annars åk tillbaka hem.
2. Ni får INTE skaffa mer än MAX 1 barn - om det kommer mer tvångsabort eller hemskickad.
3. Dom ska inte heller få ha förhållande med svenskar - fängelse.
4. Ska ni bo i Sverige ska ni anpassa er efter oss, åker en svensk flicka till arabländerna så kan hon bli tvingad att bära slöja. Vi säger tvärtom, lämna eran jävla handduk hemma. - om inte fängelse i upp till 3 månader.
5. Brott som för svenskar anses ringa - Ska ses allvarligare mot invandrare. T.ex. Ringa narkotikabrott ska ses som narkotikabrott av normalgraden.
6. Brott så som, våldtäkt, misshandel, skattebrott, rån, grovt narkotikabrott och allt annat som kan ge fängelse i åtminstonde 2 år bör resultera i utvisning utan rättegång och de ska aldrig mer få komma till Sverige, inte ens på semester.

Känner att texten blev lite grötig och ogenomtänkt kanske. Jag behövde bara få skriva av mig.
Men vad säger ni Sverige, är ni inte trötta på alla stinkande våldtäktsblattar som bara borde plågas till döds? Låt Sverige vara Sverige.
2012-05-02, 15:32
  #2
Medlem
Om du tycker som du säger är SD inget för dig. SD tycker det är helt okej med blattar så länge de dansar runt midsommarstången och äter köttbullar. SD vill heller inte stoppa invandringen utan bara minska den, alltså kommer det fortfarande att välla in blattar men bara med en tiondel av nuvarande hastighet.

Om du är emot att blattar blandar sig in i vår genpool är SvP det bästa alternativet. Visst, de är fortfarande väldigt små men om vi vill att något ska hända kan vi inte taktikrösta på SD i all evighet.
2012-05-02, 15:36
  #3
Medlem
Jag håller fullständigt med dig. Det Anders gjorde mot ungdomarna var tragiskt
men varför han gjorde det förstod jag nu efter att ha sett hans lilla film och
hans tal som han framfört i domstolen.

Det finns en gräns någonstans, och jag tycker att vi har passerat den.
Vi tar in massor med invandrare och Sveriges kultur har dött ut snart.

Dessa invandrarna hotar en till livet men uppskattar inte att det är på VÅRA
skattepengar dem lever på och dem borde vara jävligt tacksamma för att
dem fick komma in.

Nu ska jag inte dra alla invandrarna över en kam, visst finns det en del invandrare
som är bra men merparten är otrevliga och tror att dem bestämmer på gatorna.
Brotten har ökat sen invandrarna har kommit hit, visst gör svenska män brott men
statistiken säger att det är mer invandrare som gör brott.

Det jag absolut inte gillar är att människor från Somalien som kommer hit skaffar
sig flera barn, nästan varje somalisk familj jag mött har minst 5 barn, sen varierar
det lite, men att det är våra skattepengar.

Det som jag mest hatar är att man inte ens får framföra sin jävla åsikt innan man
kallas för rasist.

Nu ska jag gå och kolla på porr innan jag dampar loss.
2012-05-02, 15:42
  #4
Medlem
soldier423s avatar
Jag måste säga att jag delar en del av dina åsikter, sen tycker jag dock att du gick lite för hårt mot dem. Arbeta på texten, gör den mer läsvärdig och du har den perfekta texten
2012-05-02, 15:46
  #5
Medlem
SpaceBounds avatar
Snälla använd styckindelning.

Okej , jag respekterar dig och din åsikt om invandrare och tyckte att din text lät förståndligt med undantag, dvs breivik eftersom att jag inte har förståelse för honom alls.

Men dina "krav" är ju helt absurda.

1,Vet du hur svårt det är för en invandrare som inte kan språket att skaffa jobb inom två månader? Allvarligt?

2,Får invandrare inte skaffa mer än 1 barn ? Är det här Kina eller? Det bor ju nio millioner invånare här, jag menar ,det lär inte precis bli fullt. Och dessutom skaffar ju invandrare inte över 10 barn, överdriv inte bara för att några av dem gör det.

3, men tänk om svensken vill? Om förhållanden mellan invandrare och svenskar förbjuds kommer de bara att träffas i smyg. Fyfan.

4,Så eftersom att arabländerna är fucked up med slöjan så måste ni likna dem? Var mänsklig för sjutton, låt de som vill få ha på sig vad de vill, hur kan en slöja störa er?

5, nej alla borde ha samma rättigheter. Spelar ingen roll var man kommer ifrån. Ett brott är ett brott och det gäller samma rättigheter oavsett ras.

6, fortfarnde gäller det samma rättigheter, alla förtjänar en rättegång.

Sluta med att försöka behandla invandrare som hitler behandlade sina råttor. Vi är alla människor.
2012-05-02, 15:49
  #6
Medlem
Skönt att se att det finns fler som tycker som jag. Jag kom även på en sak till som är fruktansvärt jobbigt med alla blattar. Har ordat lite med några på nätet och sagt vad jag tycker vad MIN åsikt är, svaret är nästan alltid det samma: "Kom hit så ska vi se vem som bestämmer" eller "Ta med dig dina kompisar och kom hit då om du törs" Vad fan är det för stil? Jag säger vad jag tycker. Jag kan säga till en svensk också att jag ogillar henne/honom och då är resultatet oftast att man helt enkelt inte pratar med varandra. Tragiskt att se hur patetiska de är sin lilla jagäterinteskinkamenjagvåldtarsvenskatjejer värld. Blir galen. Nu ska jag ha samlag med min svenska blonda tös, som skriker för att hon gillar det och inget annat.

Btw vad är SvD? jag är jättedålig på politik. SD SvD, vilket är Sverigedemokraterna?
2012-05-02, 15:53
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sqlroot
Skönt att se att det finns fler som tycker som jag. Jag kom även på en sak till som är fruktansvärt jobbigt med alla blattar. Har ordat lite med några på nätet och sagt vad jag tycker vad MIN åsikt är, svaret är nästan alltid det samma: "Kom hit så ska vi se vem som bestämmer" eller "Ta med dig dina kompisar och kom hit då om du törs" Vad fan är det för stil? Jag säger vad jag tycker. Jag kan säga till en svensk också att jag ogillar henne/honom och då är resultatet oftast att man helt enkelt inte pratar med varandra. Tragiskt att se hur patetiska de är sin lilla jagäterinteskinkamenjagvåldtarsvenskatjejer värld. Blir galen. Nu ska jag ha samlag med min svenska blonda tös, som skriker för att hon gillar det och inget annat.

Btw vad är SvD? jag är jättedålig på politik. SD SvD, vilket är Sverigedemokraterna?
Svd är Svenska Dagbladet, svp däremot är Svenskarnas parti.
2012-05-02, 16:00
  #8
Medlem
Nimetons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBound
1,Vet du hur svårt det är för en invandrare som inte kan språket att skaffa jobb inom två månader? Allvarligt?
Det man borde satsa på är att låta företagen anställa innan de kommer hit. Helt enkelt ge personen ett jobb vilket låter honom/henne flytta hit. Asylinvandringen borde totalt slopas.

Citat:
2,Får invandrare inte skaffa mer än 1 barn ? Är det här Kina eller? Det bor ju nio millioner invånare här, jag menar ,det lär inte precis bli fullt. Och dessutom skaffar ju invandrare inte över 10 barn, överdriv inte bara för att några av dem gör det.
Det är en mycket vettig metod för att försäkra oss om att svenskars dominanta position i samhället inte minskas. Det är knappast i vårt bästa intresse att landet blir till mindre del svenskt.

Citat:
3, men tänk om svensken vill? Om förhållanden mellan invandrare och svenskar förbjuds kommer de bara att träffas i smyg. Fyfan.
Jag tror ändå att en sådan lag skulle avskräcka en del. Jag tror inte att någon räknar med 100% effektivitet, men även om det stannar på 30-40% så är det ju ändå något.

Citat:
4,Så eftersom att arabländerna är fucked up med slöjan så måste ni likna dem? Var mänsklig för sjutton, låt de som vill få ha på sig vad de vill, hur kan en slöja störa er?
För att vi ska hålla hårt på vårt svenska samhälle. Helt enkelt stenhård noll kompromisspolicy istället för dagens daltande.

Citat:
5, nej alla borde ha samma rättigheter. Spelar ingen roll var man kommer ifrån. Ett brott är ett brott och det gäller samma rättigheter oavsett ras.
Den här punkten håller jag med dig om. Rättssystemet ska vara rättvist för alla.

Citat:
6, fortfarnde gäller det samma rättigheter, alla förtjänar en rättegång.
Rättegång ska det vara för att bevisa eventuell skyldighet. Däremot så borde invandrare som begår brott utvisas på livstid utan möjlighet till benådning. Är inte heller Sveriges problem vars de hamnar.
2012-05-02, 16:03
  #9
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBound
..dina "krav" är ju helt absurda.

1,Vet du hur svårt det är för en invandrare som inte kan språket att skaffa jobb inom två månader? Allvarligt?


Jaha.. och? Skulle det vara absurt om endast de kunde invandra till Sverige, som har ett jobb?
2012-05-02, 16:05
  #10
Medlem
Frontsoldatens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sqlroot
Skapade ett nytt konto för att jag är outad på mitt andra. Som vi alla vet är ju rasister det värsta som finns? Man kan bli kallad svennehora och det är helt okej, men säger man neger eller blatte så är man rasist?

I alla fall, jag bor i en mellanstor stad någonstans i mitten av Sverige. Under det senaste halvåret-året har jag lagt märke till att det är oerhört mycket invandrare på stan, alltså mycket mer än tidigare. Det sitter folk och tigger pengar, folk spelar dragspel och sist men inte minst svarttaxin som tar över allt mer. Tidigare har jag sett sådant när jag varit i storstäder som Stockholm, Göteborg och Malmö. Visst jag kan köpa att det finns sådant i storstäder även om jag inte vill se det någonstans. Är det inte dags att Sverige tar tag i det verkliga problemen nu? Moderaterna, socialdemokraterna och alla andra partier borde ta och följa SD's åsikter lite mer. Fortsätter invandringen som den gör nu kommer Sverige inte vara Sverige längre, lär inte dröja länge innan "shuu bree" "eyy brushan" är standard i till och med de vuxnas munnar. Det här får inte ske! Dessutom är invandrares pigment starkare (dominant) så om låt säga var tredje invandrare får en svensk tjej och skaffar barn med densamme (menar inte ett barn utan typ 2-8 "blattestyle") så kommer alltså blattens anlag att vara dominant och då dröjer det inte många år innan Sverige är ett nytt bombland. Min åsikt är att man bör minska antalet invandring till NOLL i åtminstonde 5 år och börja bli lite strängare med hur invandrare får bete sig i Sverige. Ska det verkligen vara så att man måste våldta tre gånger för att åka ut? räcker det inte med att man utför en misshandel? ett rån? Jag börjar få mer och mer förståelse för Breivik. När jag såg vad som hände på Utöja så väcktes till en början ett hat mot människan men efter att ha hört hans åsikter och varför han gjorde det så har jag full förståelse för hans agerande även om det är något jag själv aldrig skulle göra. Men det är något sådant som kommer ske till slut, finns alltid de som är extrema inom alla områden. Personligen ska det inte behöva ske, är ni med mig? har jag rätt? Vi kan inte blunda för det verkliga problemet längre, "vi har inte råd att ge bidrag" (Det är inget jag säger pga att jag själv söker bidrag, jag har ett vanligt jobb och tjänar tillräckligt på det). Det är alla jävla invandrare som är samhällsparasiter och tar oss vanliga svenskars pengar.
Ska ni bo i Sverige bör ni leva efter detta:
1. Skaffa ett jobb inom 2 månader - annars åk tillbaka hem.
2. Ni får INTE skaffa mer än MAX 1 barn - om det kommer mer tvångsabort eller hemskickad.
3. Dom ska inte heller få ha förhållande med svenskar - fängelse.
4. Ska ni bo i Sverige ska ni anpassa er efter oss, åker en svensk flicka till arabländerna så kan hon bli tvingad att bära slöja. Vi säger tvärtom, lämna eran jävla handduk hemma. - om inte fängelse i upp till 3 månader.
5. Brott som för svenskar anses ringa - Ska ses allvarligare mot invandrare. T.ex. Ringa narkotikabrott ska ses som narkotikabrott av normalgraden.
6. Brott så som, våldtäkt, misshandel, skattebrott, rån, grovt narkotikabrott och allt annat som kan ge fängelse i åtminstonde 2 år bör resultera i utvisning utan rättegång och de ska aldrig mer få komma till Sverige, inte ens på semester.

Känner att texten blev lite grötig och ogenomtänkt kanske. Jag behövde bara få skriva av mig.
Men vad säger ni Sverige, är ni inte trötta på alla stinkande våldtäktsblattar som bara borde plågas till döds? Låt Sverige vara Sverige.
Ditt underlag samt grunder får oss nationella att skämmas.
Du är den där typen som körde den där "är jag rasist för jag har en svensk flaga på balkongen" på lunarstorm när det var aktuellt.

Jag är uppfostrad i en svensk miljö i en byggd med ett fåtal blattar så för mig kommer främlingsfientligheten per automatik.

Är du beredd att "vara" rasist när någon babbe konfronterar dig? Nej trodde inte det heller, du skulle antagligen svara med "ey nej brushan".

Stanna du i din bubbla och tänk om några gånger.
2012-05-02, 16:22
  #11
Medlem
0Thor0s avatar
Jag sammanfattar det med att de flesta helt enkelt inte har här och göra, dvs de måste få hjälp hem.
Du är inte alls ensam om att se de enorma problem en ohejdad import av tredje världens mest misslyckade medför.

Sanningen är den att de flesta inte är och aldrig kommer att bli, kompatibla med ett liv i Sverige eller i ett västland överhuvudtaget.

Bäst för alla är om vi humant börjar att hjälpa merparten hem. Innan skadan blir irreversibel.
__________________
Senast redigerad av 0Thor0 2012-05-02 kl. 16:28.
2012-05-02, 17:17
  #12
Medlem
VonEssens avatar
Jag får inte skriva det jag vill, men glöm inte att våld är den ENDA lösningen!
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback