Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-22, 10:03
  #2797
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Har tagit upp imot 5-6 stycken på samma dag för 4 år sedan
Jag har också bättre erfarenheter med detta än LSD.


Hur fixade du egentligen den mängden då en blotter innehåller typ 1000 µg?
Är det inte riskabelt mot det cardiovaskulära systemet om du torkar ut?
Citera
2018-04-22, 10:24
  #2798
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Har tagit upp imot 5-6 stycken på samma dag för 4 år sedan
Jag har också bättre erfarenheter med detta än LSD.
Du vet väl om att denna substans ger upphov till vasokonstriktion vid högre doser, dvs att blodkärlen drar sig samman? Jag håller med om att substansens effekter är fantastiska, men de är inte värda att riskera varken livet eller amputerade lemmar för...
Citera
2018-04-22, 21:22
  #2799
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Du vet väl om att denna substans ger upphov till vasokonstriktion vid högre doser, dvs att blodkärlen drar sig samman? Jag håller med om att substansens effekter är fantastiska, men de är inte värda att riskera varken livet eller amputerade lemmar för...
Ingen aning,lär nog aldrig röra dom igen heller men bra att veta.
Citera
2018-04-22, 23:27
  #2800
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Ingen aning,lär nog aldrig röra dom igen heller men bra att veta.
Om du skulle göra det - ta hellre en lapp än fem. Better safe than sorry och allt det där...
Citera
2021-08-11, 15:16
  #2801
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
!OBS!

Hamnade inte alls i någon panikångest eller dylikt! Även om jag faktiskt blev totalnojjig, läst hans inlägg och något inlägg på sista sidan om illamåenden och dylikt vilket gjorde att jag fick totalpanik..

Mådde skit i drygt 40 minuter, la en pizza, insåg att jag inte hade käkat något, gick ner köpte en pizza samtidigt som de visuella började kicka igång! Och efter det började de riktiga ruset, jävlar vilket rus det var!

Alla bör testa!

Nu nästan 11.5 år senare blev jag otroligt sugen på det igen.

Finns det någon inhemsk marknad för det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback