Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-05-02, 02:00
  #1
Avstängd
StayHuman.Vittorios avatar
Måste bara rekommendera SAW filmerna i samband med att man röker. Fyyyyyfaaaan så nice. Äkta skräck på gränsen till nojja blev resultatet här. Var tvungen att kolla fönster och dubbelkolla så att dörren var stängd efter att ha sett SAW 2&3. Tvåan med en polare, trean själv. MYCKET roligare själv måste jag säga, mycket mycket roligare . Absolut bästa filmerna att titta på, att man inte tänkt på det innan, ska se 4an också innan det är dags att däcka. Vad har ni för favoriter? Komedi är så klyschigt när man röker tycker jag. Rekommendera weed-filmer (helst horror).
Citera
2012-05-02, 02:09
  #2
Medlem
EnVanligArbetares avatar
Jag blir bara nyfiken, varför skulle en film "bäng" vara så mycket bättre än när man ser den nykter?

Jag själv har sett en hel del filmer när jag har rökt och även en hel del när jag var nykter, men en bra film var ändå en bra film. Varför skulle jag känna olika bara för att jag är hög?
Citera
2012-05-02, 02:12
  #3
Medlem
Dr.Jesuss avatar
Natural born killers
Plutonen
www.zeitgest.com
Citera
2012-05-02, 02:14
  #4
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnVanligArbetare
Jag blir bara nyfiken, varför skulle en film "bäng" vara så mycket bättre än när man ser den nykter?

Jag själv har sett en hel del filmer när jag har rökt och även en hel del när jag var nykter, men en bra film var ändå en bra film. Varför skulle jag känna olika bara för att jag är hög?

Kolla på Cheech and Chong-filmerna nykter, sedan kollar du dem när du är stekt.
TS: Hur fan vågar du kolla skräck? Kolla flummiga komedier istället. Friday-filmerna, Cheech n Chong m.m.
Citera
2012-05-02, 02:16
  #5
Avstängd
StayHuman.Vittorios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnVanligArbetare
Jag blir bara nyfiken, varför skulle en film "bäng" vara så mycket bättre än när man ser den nykter?

Jag själv har sett en hel del filmer när jag har rökt och även en hel del när jag var nykter, men en bra film var ändå en bra film. Varför skulle jag känna olika bara för att jag är hög?

medveten om att cannabis effekter är individuella men menar du att tankesättet och känslorna inte förändras när man röker? Då är det klart att det blir en helt annan sak att titta på filmer när man är hög. nu kanske du är sån som rökt i decennium och intar endast för att bli "normal" och känner ingen skillnad men det är inte jag o jag planerar inte heller att gå dit. klart filmer blir bättre när man är hög. *10 i effekt.
Citera
2012-05-02, 02:17
  #6
Medlem
Dr.Sakics avatar
kill bill blir rolig efter man rokt
Citera
2012-05-02, 02:17
  #7
Medlem
paranormal activity

Riktigt läskig att titta på när man är bäng
Citera
2012-05-02, 02:17
  #8
Avstängd
StayHuman.Vittorios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnVanligArbetare
Jag blir bara nyfiken, varför skulle en film "bäng" vara så mycket bättre än när man ser den nykter?

Jag själv har sett en hel del filmer när jag har rökt och även en hel del när jag var nykter, men en bra film var ändå en bra film. Varför skulle jag känna olika bara för att jag är hög?

medveten om att cannabis effekter är individuella men menar du att tankesättet och känslorna inte förändras när man röker? Då är det klart att det blir en helt annan sak att titta på filmer när man är hög. nu kanske du är sån som rökt i decennium och intar endast för att bli "normal" och känner ingen skillnad men det är inte jag o jag planerar inte heller att gå dit. klart filmer blir bättre när man är hög. *10 i effekt.

du känner olika för att du är hög ju
Citera
2012-05-02, 02:19
  #9
Medlem
EnVanligArbetares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Kolla på Cheech and Chong-filmerna nykter, sedan kollar du dem när du är stekt..

jag har gjort detta, jag har även kollat när jag varit nykter. Jag tycker att det är roliga filmer, jag skrattar nykter, jag skrattar lite mer när jag har rökt. Men så är det väl med allt? Det mesta blir ju "lite mer" när man röker, det är ju därför man röker.
Jag har aldrig hittat något "magiskt" som bara funkar rökt, varken filmer eller annat, något bra är alltid bra, som blir lite bättre när man rökt.
Citera
2012-05-02, 02:20
  #10
Avstängd
StayHuman.Vittorios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Kolla på Cheech and Chong-filmerna nykter, sedan kollar du dem när du är stekt.
TS: Hur fan vågar du kolla skräck? Kolla flummiga komedier istället. Friday-filmerna, Cheech n Chong m.m.

haha jag vet därför jag logga in här för att läsa lugna ner mig lite, komma tillbaks till verkligheten och sedan röka en till och ladda för 4an
Citera
2012-05-02, 02:22
  #11
Medlem
EnVanligArbetares avatar
Jag försöker alltså inte vara dryg, bara nyfiken på vad som skulle göra att något som jag gör nyktert och inte tycker om, skulle göra att jag tycker om det när jag är hög.

(internet gör att allt ser ironiskt ut, jag försöker inte vara ironisk)
Citera
2012-05-02, 02:28
  #12
Avstängd
StayHuman.Vittorios avatar
kommer ladda ner alla tips förutom dom jag redan sett. ska se fyran nu, känns som jag kommer däcka annars, säker på att den fångar mitt intresse (inte sett den förut. godnatt=)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback