Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2010-09-29, 21:07
  #61
Medlem
yandaxs avatar
Har ni missat tråden om Kenneths amatörporrfilm?

Här har ni den: https://www.flashback.org/t1269234

Det måste vara han. Ser ju identiska ut.
Detta måste redas ut en gång för alla!
Citera
2010-09-30, 09:53
  #62
Medlem
Manjakis,

Man kunde inte identifiera liket, så polisen tror att det var en kambodjanska som vistades illegalt i Thailand.
Det var också därför han fick så kort straff. Hade han dödat en thailändska så hade straffet blivit ett helt annat.

Frenzer
Citera
2016-05-04, 18:20
  #63
Medlem
Någon som vet hur det går för han?
Citera
2016-05-05, 08:19
  #64
Medlem
Träffade kenneth på hotellet han mördade "tjejen" i Pattaya några dagar innan mordet, pratade inte med han men lyssnade på han när han pratade med en annan kille på engelska de diskuterade vilka brudar som var bäst de från brassilien eller de thailändska nån ting i hans blick fick mig att lägga hans utseende på minnet , åkte till Bangkok och läste på nätet expressen att han var efterlyst,
kände igen han på bilden , ca 5 år senare går jag in på biblioteket i min stad i Östersund sitter en gubbe där och surfar tycker jag känner igen killen japp det är han, sett han många ggr på bibblan sen dess ,senaste veckorna har jag sett han vid busstorget verkar som han byter buss där ,han har på sig arbetsbyxor och ser ganska neråt ut han brukar byta buss vid 16.30 tiden så ha kommer nog från praktik jobb eller skola
Citera
2018-02-25, 21:20
  #65
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
– Han är fullständigt knäckt, han har det riktigt jävligt, säger Niclas Sör*, 34, som under några dygn delat cell med Kenneth Eriksson.
I fredags släpptes han fri mot borgen och vill nu försöka hjälpa den före detta elitsoldaten Kenneth Eriksson.
– Det är svårt att få kontakt med honom, han bara gråter och pratar om att ta livet av sig.
Niclas Sör beskriver förhållandena i Nhongplalay som näst intill outhärdliga – och Kenneth har placerats i den värsta delen av fängelset.
– Han sitter i en stor cell, som är mer som en jättelik bur med järngaller, med över tusen andra fångar.

Nu är tydligen Niclas Stör i farten igen. Kanske förtjänar en egen tråd. Vad satt han inne för? Pedofil?

https://www.expressen.se/nyheter/nic...d-efter-17-ar/
Citera
2018-02-26, 20:06
  #66
Medlem
Ninjincs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Nu är tydligen Niclas Stör i farten igen. Kanske förtjänar en egen tråd. Vad satt han inne för? Pedofil?

https://www.expressen.se/nyheter/nic...d-efter-17-ar/

Det där är en rätt märklig historia rakt igenom, den känns inte så trovärdig. Skulle vara klart intressant att veta vad det var han tidigare åkt fast för både i Sverige och Thailand.
Citera
2018-02-26, 21:02
  #67
Avstängd
BusigaArnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjinc
Det där är en rätt märklig historia rakt igenom, den känns inte så trovärdig. Skulle vara klart intressant att veta vad det var han tidigare åkt fast för både i Sverige och Thailand.

Verkligen. Knappast att en helsvensk skulle bli så justitie- mördad
Konstigt att inte tidningen valt att kolla upp hans story utan enbart köpt hans rätt av.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback