Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-10, 21:30
  #385
Medlem
PeterNosters avatar
Med Sims 4 Studio kan man uppdatera alla CC som förstördes vid C & D patchen.
http://sims4studio.com/

Finns i menyn Batch fixes.
Jag har vuxentillägget Wicked Whims så jag väljer bara att simmen ska masturbera när den står upp i sängen. När det avslutas så går den ur sängen.
Citera
2018-01-08, 19:44
  #386
Medlem
Någon som vet om man får tillgång till galleriet om man köper grundspelet men laddar ner alla expansion packs som en pirat?
Citera
2018-01-09, 16:19
  #387
Medlem
Är det nån som kör TS4 på ps4 som uppfattar det laggar as mycket? Eller så krockar den med senaste system update från ps4?
Citera
2018-01-15, 18:55
  #388
Medlem
HannaLees avatar
Blir så sjukt less. Efter varje speluppdatering måste jag avinstallera bajs-Origin och ominstallera det. Är det fler med samma problem? Grymt irriterande.
Citera
2018-01-16, 17:10
  #389
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannaLee
Blir så sjukt less. Efter varje speluppdatering måste jag avinstallera bajs-Origin och ominstallera det. Är det fler med samma problem? Grymt irriterande.

Låter som något har gått väldigt snett. Nu har jag inte Sims 4, men däremot diverse andra spel på Origin och jag har aldrig haft det problemet med uppdateringar.
Citera
2018-06-28, 20:48
  #390
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Hej! Har köpt en gaming mouse. Dock fungerar det inte bra alls med Sims 4. Har någon upplevt liknande och har kanske en lösning? Är det någon som spelar Sims 4 med gaming mouse?
Citera
2018-06-28, 22:20
  #391
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBerggren
Hej! Har köpt en gaming mouse. Dock fungerar det inte bra alls med Sims 4. Har någon upplevt liknande och har kanske en lösning? Är det någon som spelar Sims 4 med gaming mouse?

Vad är en "gaming mouse"? Lättare om du skriver vad det är för modell och vilka problem du har istället
Citera
2018-06-28, 23:37
  #392
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Vad är en "gaming mouse"? Lättare om du skriver vad det är för modell och vilka problem du har istället

Ber om ursäkt, är rätt så ny när det kommer till detta. Jag har köpt denna - http://www.spiritofgamer.com/pro-m8-...n-gamingmouse/ .
Citera
2018-06-28, 23:39
  #393
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBerggren
Ber om ursäkt, är rätt så ny när det kommer till detta. Jag har köpt denna - http://www.spiritofgamer.com/pro-m8-...n-gamingmouse/ .
Hjälper ju också om du säger vad som inte "fungerar bra alls". Du kan inte klicka? Musen går för fort? Syns inte? Vad?!
Citera
2018-06-29, 11:34
  #394
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Hjälper ju också om du säger vad som inte "fungerar bra alls". Du kan inte klicka? Musen går för fort? Syns inte? Vad?!

Det har du helt rätt i. Ska försöka beskriva så bra jag kan. Jag hade uppfattningen att om musen har flera knappar så ska man kunna göra kortkommandon med knapparna. Det verkar inte fungera för mig och jag undrar väl mest om det är någon annan som har mus och spelar Sims 4 och upplever liknande problem. Skall tilläggas att jag spelar på en Macbook, men musen ska vara kompatibel med Macbook. Övrigt fungerar musen bra. Rör sig inte för snabbt eller liknande.

Låter lite luddigt, men vet inte riktigt hur jag ska förklara det bättre.
Citera
2018-06-29, 11:48
  #395
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBerggren
Jag hade uppfattningen att om musen har flera knappar så ska man kunna göra kortkommandon med knapparna.
Fungerar dessa knappar i andra spel/applikationer? Jag har också haft problem att vissa spel inte vill kännas vid några specialknappar utöver de två vanliga, men det var innan jag installerade drivrutiner för just min mus. Nu har jag inte kört med Mac men det lär knappast vara lättare att få en gaming-mus att fungera som förväntat där.

Sedan kan du kanske behöva konfigurera Sims 4 så att knapparna faktiskt gör det du vill. Kolla i spelets inställningar.
Citera
2018-06-29, 12:45
  #396
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Fungerar dessa knappar i andra spel/applikationer? Jag har också haft problem att vissa spel inte vill kännas vid några specialknappar utöver de två vanliga, men det var innan jag installerade drivrutiner för just min mus. Nu har jag inte kört med Mac men det lär knappast vara lättare att få en gaming-mus att fungera som förväntat där.

Sedan kan du kanske behöva konfigurera Sims 4 så att knapparna faktiskt gör det du vill. Kolla i spelets inställningar.

Spelar faktiskt inga andra spel så svårt att veta. Jag läste lite mer och det mesta verkar vara just på grund av att det är Macbook. Verkar som man får spendera mer pengar på en dyrare mus om man vill att den ska vara kompatibel med Macbook. Så får bli så istället, men tack för hjälpen i alla fall!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback