Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-05-01, 16:32
  #1
Medlem
warp10s avatar
"I februari greps en 24-åring för misshandel av sin sambo. Efter en större utredning åtalades mannen på fredagen bland annat för åtta fall av våldtäkt. "

Någon som vet vem det är? vet bara att de inte stämmer in på J.L/F
Citera
2012-05-01, 21:04
  #2
Medlem
e_peppes avatar
ä're han Jens eller?
Citera
2012-05-03, 15:23
  #3
Medlem
warp10s avatar
nej, är någon annan
Citera
2012-05-04, 12:58
  #4
Medlem
Ak_47s avatar
Jag tror jag har hört vem det är ....M****l N
__________________
Senast redigerad av Ak_47 2012-05-04 kl. 13:02.
Citera
2012-05-05, 00:57
  #5
Medlem
Ni behöver ju inte ha censur på 90% av bokstäverna i deras namn. Vi är inga korsordexperter inte. Mannen det gäller heter M*kael N*berg. Honan han var sambo med sist ska tydligen vara duktig på att överdriva och krydda en massa på historier. Däremot lär det stämma att han lagt sin hand på henne då jag har hört (men inte sett själv) att hon hade en blåtira runt en av ögonen.
Citera
2012-05-06, 12:52
  #6
Medlem
Ak_47s avatar
Jag skrev tror.... Så då kan det ju va 100 procent fel


Citat:
Ursprungligen postat av Hocapontas
Ni behöver ju inte ha censur på 90% av bokstäverna i deras namn. Vi är inga korsordexperter inte. Mannen det gäller heter M*kael N*berg. Honan han var sambo med sist ska tydligen vara duktig på att överdriva och krydda en massa på historier. Däremot lär det stämma att han lagt sin hand på henne då jag har hört (men inte sett själv) att hon hade en blåtira runt en av ögonen.
Citera
2012-06-14, 23:53
  #7
Medlem
Kloptons avatar
http://www.barometern.se/nyheter/nyb...er(3313846).gm
Citera
2012-06-15, 08:09
  #8
Medlem
simonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hocapontas
Ni behöver ju inte ha censur på 90% av bokstäverna i deras namn. Vi är inga korsordexperter inte. Mannen det gäller heter M*kael N*berg. Honan han var sambo med sist ska tydligen vara duktig på att överdriva och krydda en massa på historier. Däremot lär det stämma att han lagt sin hand på henne då jag har hört (men inte sett själv) att hon hade en blåtira runt en av ögonen.

Vem är hon?
Citera
2012-06-15, 18:33
  #9
Medlem
Killen (eller rättare sagt offret i det här fallet) sitter på falska grunder. Sverige saknar rättssäkerhet. Kan tyvärr inte yttra mig mer för tillfället. Men sanningen kommer förhoppningsvis fram inom tid.
Citera
2012-08-13, 12:59
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlash
Killen (eller rättare sagt offret i det här fallet) sitter på falska grunder. Sverige saknar rättssäkerhet. Kan tyvärr inte yttra mig mer för tillfället. Men sanningen kommer förhoppningsvis fram inom tid.

Efter att ha läst material från rättegången, så är jag övertygad om att det inte råder något som helst
tvivel om att sanningen redan kommit fram!!!!!!!!!
Gärningsmannen verkar milt sagt felkopplad.

Och snacket om att Sverige saknar rättsäkerhet är ju bara blaha, titta dig omkring i världen.
Citera
2012-08-15, 10:55
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morigus
Efter att ha läst material från rättegången, så är jag övertygad om att det inte råder något som helst
tvivel om att sanningen redan kommit fram!!!!!!!!!
Gärningsmannen verkar milt sagt felkopplad.

Och snacket om att Sverige saknar rättsäkerhet är ju bara blaha, titta dig omkring i världen.


Jätte bra svar ! ... som sagt fler folk borde läsa själva utredningen och dommen som finns på tingsrätten så förstår dom nog !!
Citera
2012-08-19, 15:17
  #12
Medlem
Penetreights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morigus
Efter att ha läst material från rättegången, så är jag övertygad om att det inte råder något som helst
tvivel om att sanningen redan kommit fram!!!!!!!!!
Gärningsmannen verkar milt sagt felkopplad.

Och snacket om att Sverige saknar rättsäkerhet är ju bara blaha, titta dig omkring i världen.

Citat:
Ursprungligen postat av Newport1
Jätte bra svar ! ... som sagt fler folk borde läsa själva utredningen och dommen som finns på tingsrätten så förstår dom nog !!


Kan man läsa materialet på internet någonstans?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback