Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-30, 12:05
  #1
Medlem
Tjena!

Vi är ett kompiskrets som brukar hålla ihop och så. I detta gänget finns en tjej som jag varit på lite från och till. De senaste veckorna har det börjat bli lite intensivare mellan oss och vi har haft kontakt mer än vanligt, dock finns ett problem.
Jag har inte haft så mycket, ja vad ska man säga, kroppsliga kontakt. Visst vi har kramats och lite knuffar/touch osv, men det har inte blivit mer intimt än så. Självklart måste ju detta också trappas upp några steg för att det ska bli åka av.

Så igår när vi hade lite chillfest så hade jag ju tänkt att nu jävlar ska det slå gnistor, men neee. Det var mer middag vi hade än fest. Så när vi satt alla runt bordet och vi två pratade och kom igång så blir man ju avbruten stup i kvarten, och man får liksom inte den där möjligheten att bli själv med henne. Och jag har inte alltid de bollarna som behövs för att ragga.

Anyway. I början av kvällen var hon ganska på och jag med såklart. Men sen dog det ut liksom i och med att det inte hände något mer. Så nu tycker hon säkert att jag är värsta pussy som inte vågade igår.

Som tur är har jag eventuellt en chans till för det är fest ikväll (vanlig fest. ingen middag). Men frågade henne och hon ska KANSKE dit.

Problemet: Jag vill väldigt gärna träffa henne och va med henne. Men måste bevisa att jag är något att ha och inte någon liten fjolla som inte vågar något. Så vad gör jag?
Ska jag hoppas att hon kommer dit?
Ska jag ringa henne eller liknande och säga att det är henne jag vill hänga med.

Blev lite rörigt men är lite uppspelt :/ Kom med andra förslag!

TaCk hej
Citera
2012-04-30, 12:11
  #2
Medlem
1Ls avatar
ta hennes syster!
Citera
2012-04-30, 12:18
  #3
Medlem
toczs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gruslast
Tjena!

Vi är ett kompiskrets som brukar hålla ihop och så. I detta gänget finns en tjej som jag varit på lite från och till. De senaste veckorna har det börjat bli lite intensivare mellan oss och vi har haft kontakt mer än vanligt, dock finns ett problem.
Jag har inte haft så mycket, ja vad ska man säga, kroppsliga kontakt. Visst vi har kramats och lite knuffar/touch osv, men det har inte blivit mer intimt än så. Självklart måste ju detta också trappas upp några steg för att det ska bli åka av.

Så igår när vi hade lite chillfest så hade jag ju tänkt att nu jävlar ska det slå gnistor, men neee. Det var mer middag vi hade än fest. Så när vi satt alla runt bordet och vi två pratade och kom igång så blir man ju avbruten stup i kvarten, och man får liksom inte den där möjligheten att bli själv med henne. Och jag har inte alltid de bollarna som behövs för att ragga.

Anyway. I början av kvällen var hon ganska på och jag med såklart. Men sen dog det ut liksom i och med att det inte hände något mer. Så nu tycker hon säkert att jag är värsta pussy som inte vågade igår.

Som tur är har jag eventuellt en chans till för det är fest ikväll (vanlig fest. ingen middag). Men frågade henne och hon ska KANSKE dit.

Problemet: Jag vill väldigt gärna träffa henne och va med henne. Men måste bevisa att jag är något att ha och inte någon liten fjolla som inte vågar något. Så vad gör jag?
Ska jag hoppas att hon kommer dit?
Ska jag ringa henne eller liknande och säga att det är henne jag vill hänga med.

Blev lite rörigt men är lite uppspelt :/ Kom med andra förslag!

TaCk hej

Tänk såhär: "En riktig man, en mogen man behöver inte bevisa något för något fruntimmer"
Du sätter henne på en pedistal... Hon hör inte hemma där, och tror hon det så plockar du ner henne.

Så släpp dom tankarna, då blir det för jobbigt, du behöver inte bevisa ett skit. Det enda du behöver göra är att visa att du finns... Detta görs med utstrålning och tankesätt. Behöver du lite hjälp på traven så pumpa upp endorfiner (med hjälp av träning) innan du drar på middagen/festen, va de nu blir... Då har du en glad utstrålning, du vågar mer och du känner dig säkrare.

Detta e allt som räknas... Har du utstrålningen så attraheras hon, vare sig hon vill eller ej. Endast hennes logiska tänkande som sätter käppar i hennes hjul typ "han verkar inte vara si och SÅ"

Hennes hjärnspöken, inte dina... Fixa din utstrålning och hon faller. Skit i att bevisa något, OM man nu ska tänka i "bevisa" så ska hon bevisa precis lika mkt till dig som du till henne. Du har också ett val, du vill ju bara ha en bra tjej... Därför har hon mkt att "bevisa" isf... Men det blir bara krångligt, så släpp tankarna på bevis.

Fixa utstrålningen, kolla henne i ögonen och le så hon ser, håll kvar blicken. Sen nästa gång ni ses ensamma så pratar du med henne, å kmr någon och lägger sig i så sätt ner foten. T.ex genom att antingen ha balls o säga rakt upp o ner "vi pratar faktiskt här, do you mind?!" Eller så ställer du en fråga direkt riktad till henne och samtidigt tar du kroppskontakt, typ tar henne runt ryggen lr i handen och vänder henne bort o tar något steg åt sidan. Så sätt visar den andre "vi är upptagna"

Tjejer gillar ju som sagt killar med pondus, i form av självsäkerhet INTE "macho"...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback