• 1
  • 2
2012-04-29, 22:23
Medlem
I denna jakt som polisen sätter fokus att sätta dit average Joe. Så har jag lite frågor till er som torskat på doping. Detta är för sammanställning av en rapport, så alla svar är varmt välkomna.

1. Har det på något sätt påverkat livet/vardagen negativt förutom böter/byta gym?
2. Har ni blivit testade fler gånger efter det första positiva pissprovet?
3. Ni som i samband fick husransakan, togs det vid provtagningstillfälle eller efter positivt prov?
4. Hur länge fick ni vänta på provsvaren?
Citera
2012-04-30, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0gge1
I denna jakt som polisen sätter fokus att sätta dit average Joe. Så har jag lite frågor till er som torskat på doping. Detta är för sammanställning av en rapport, så alla svar är varmt välkomna.

1. Har det på något sätt påverkat livet/vardagen negativt förutom böter/byta gym?
2. Har ni blivit testade fler gånger efter det första positiva pissprovet?
3. Ni som i samband fick husransakan, togs det vid provtagningstillfälle eller efter positivt prov?
4. Hur länge fick ni vänta på provsvaren?

Rapport till vem?
Vanliga människor hade använt ord som: skolarbete, avhandling eller vad fan som helst men du skriver "rapport" vilket gör mig misstänksam.
Rapporter lämnas bara till överordnade, myndigheter osv
Citera
2012-04-30, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Rapport till vem?
Vanliga människor hade använt ord som: skolarbete, avhandling eller vad fan som helst men du skriver "rapport" vilket gör mig misstänksam.

Lugna lillhjärtat, jag tror myndigheterna redan har svaren på dessa frågor ska du se.
Citera
2012-04-30, 07:48
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:
Rapport till vem?

Att TS väljer ordet rapport är nog undermedvetet då va har en sektion här på f12 under namnet kurrapporter.
Citera
2012-04-30, 11:24
Medlem
chillish123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gge1
Lugna lillhjärtat, jag tror myndigheterna redan har svaren på dessa frågor ska du se.

Men svara på frågan då vem är rapporten till
Citera
2012-04-30, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chillish123
Men svara på frågan då vem är rapporten till

Snyggt sidosteg av TS för att slippa svara så jag tror jag avstår från att svara på hans frågor också.
Ledsen men om du samlar information till en rapport och inte ens kan dela med dig av vad den skall vara till så stinker du i min mening, nu kommer du väl höfta ihop en anledning som inte var den egentliga, aja tackar för mig och lycka till med nhämtningen av information till din rapport.
Senast redigerad av ettpundsvartkrut 2012-04-30 kl. 11:59.
Citera
2012-04-30, 15:53
Medlem
Citat:
Snyggt sidosteg av TS för att slippa svara så jag tror jag avstår från att svara på hans frågor också.
Ledsen men om du samlar information till en rapport och inte ens kan dela med dig av vad den skall vara till så stinker du i min mening, nu kommer du väl höfta ihop en anledning som inte var den egentliga, aja tackar för mig och lycka till med nhämtningen av information till din rapport.

Paranoid har fått ett nytt ansikte.

Kalla det vad ni vill, jag håller på göra ett ARBETE om doping om det känns som ett bättre ord?

Skräpa inte ned tråden med massa OT utan försök istället att hjälpa mig samla infon.

Tack.
Citera
2012-04-30, 15:59
Medlem
Ares570s avatar
Han skrev väl "rapport" för att han trodde det skulle ge fler svar kanske? Fattar väl vem som helst att man inte kan basera någon vettig "rapport" på info man fått från randoms på flashback?

Är själv nyfiken på detta och skiter i vart hans "rapport" ska, går väl skapa en tråd i Konspirationer och alternativa teorier om man vill snurra vidare på det ämnet så kan folk som faktiskt har torskat få svara i den här tråden.
Citera
2012-04-30, 22:39
Medlem
Gå å samla information någon annanstans, du luktar stekt bacon förfan.
Citera
2012-04-30, 23:19
Medlem
Så vänta? Ni tror på fullaste allvar att myndigheterna inte redan sitter på den information som har eftersöker......???
Citera
2012-04-30, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av automations
Så vänta? Ni tror på fullaste allvar att myndigheterna inte redan sitter på den information som har eftersöker......???

Gör dem säkert, men med tanke på att alla i riksdagen(m.fl) är ett gäng trångsynta idioter så kan man inte vara säker.
Senast redigerad av flashacash 2012-04-30 kl. 23:56.
Citera
2012-05-01, 00:41
Medlem
Det verkar ju finnas bra med sjuka jävlar här.
Jag är ute efter några enkla svar på några frågor men istället så måste jag ju bara tillhöra SÄPO eller FBI när jag använder ordet rapport. Grattis killar, ni gör världen till en bättre plats.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in