Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-29, 04:14
  #1
Medlem
Marijuana4evers avatar
Asså jag älskar verkligen cannabis mest grönt och vill inte sluta på grund av mina mat besvär!
Det är så att jag inte kan sluta bli sugen och hungrig efter ett intag av cannabis till och med dagen efter manchar jag en del! Jag vill få bort det här problemet omedelbart och speciellt nu till sommar!! Är alltså en brud som ser bra ut i övrigt men jag kan känna fettet lägga sig överallt i mina kroppsdelar sakta och smygandes och allt detta på grund av att jag weed manchar.

Skulle det vara smart att tejpa fast munnen medan man e hög och ha det fast så tills manch suget försvinner och sätta fast det igen så fort manch suget är tillbax igen.

Jag vill gärna att ni kommer med metoder till mig för jag finner det rätt besvärligt att sluta bläjza bara för det här

OBS: kom inte med ideer som till exempel "ät mer frukt eller morötter! Nejtack har redan testat den metoden den gör mig bara hungrigare och mycket mer sugen efter en cheesburgare!

Vad föreslås???
Citera
2012-04-29, 04:39
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marijuana4ever
Asså jag älskar verkligen cannabis mest grönt och vill inte sluta på grund av mina mat besvär!
Det är så att jag inte kan sluta bli sugen och hungrig efter ett intag av cannabis till och med dagen efter manchar jag en del! Jag vill få bort det här problemet omedelbart och speciellt nu till sommar!! Är alltså en brud som ser bra ut i övrigt men jag kan känna fettet lägga sig överallt i mina kroppsdelar sakta och smygandes och allt detta på grund av att jag weed manchar.

Skulle det vara smart att tejpa fast munnen medan man e hög och ha det fast så tills manch suget försvinner och sätta fast det igen så fort manch suget är tillbax igen.

Jag vill gärna att ni kommer med metoder till mig för jag finner det rätt besvärligt att sluta bläjza bara för det här

OBS: kom inte med ideer som till exempel "ät mer frukt eller morötter! Nejtack har redan testat den metoden den gör mig bara hungrigare och mycket mer sugen efter en cheesburgare!

Vad föreslås???
Fråga här https://www.flashback.org/t447673p3185

Kort svar kan vara: Ät ett planerat mål innan du röker så du har något att stå dig på. Drick vatten.
Citera
2012-04-29, 04:39
  #3
Medlem
Marijuana4evers avatar
Ah com aan!! ??
Citera
2012-04-29, 04:39
  #4
Medlem
freeworldTVs avatar
Haha!

Seriöst förslag: LCHF? Mycket fett och sånt, men du går ned i vikt..
Citera
2012-04-29, 04:43
  #5
Medlem
Marijuana4evers avatar
LCHF?? va e de för nått?
Citera
2012-04-29, 05:45
  #6
Medlem
fattsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marijuana4ever
LCHF?? va e de för nått?
kolla medicin och hälsa, finns rätt mycket om det där, annars kan du alltid testa att googla LCHF t.ex

btw vad det någon annan än jag som såg rubriken "är det här en smart ide?" såg att tråden ligger i cannabis och tänkte nej?

edit: rättade lite efterblivna stavfel
Citera
2012-04-29, 05:59
  #7
Medlem
Marijuana4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattso
kolla medicin och hälsa, finns rätt mycket om det där, annars kan du alltid testa att googla LCHF t.ex

btw vad det någon annan än jag som såg rubriken "är det här en smart ide?" såg att tråden ligger i cannabis och tänkte nej?

edit: rättade lite efterblivna stavfel

Lider av dyselexi
Citera
2012-04-29, 11:52
  #8
Medlem
TheSimonRAWRs avatar
Något folk inte vet är att 20% av folk som röker cannabis (rökt minst 5-10 gånger) blir skitzo.
40% får psykos (psykoser håller i 6 månader-hela livet beroende på hur tur du har)
Och ja, resten blir bara allmänt retarded, sänker iqT och får minnesförluster osvosv.
Sluta om du tänker på framtiden.
Citera
2012-04-29, 12:29
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSimonRAWR
Något folk inte vet är att jag är ett mongo. Folk som röker cannabis (rökt minst 5-10 gånger) är awesome.
Och ja, resten är bara allmänt retarded om jag själv.


Du sa?
Citera
2012-04-29, 12:33
  #10
Medlem
TheSimonRAWRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drudley
Du sa?
Dafuq?
Citera
2012-04-29, 12:41
  #11
Medlem
Marijuana4evers avatar
hahah du ägde honom drudley Bra gjort
Citera
2012-04-29, 12:46
  #12
Medlem
HerrFrobergs avatar
Men för helvete människa. Du får väl lära dig att behärska dig helt enkelt. Så svårt kan det inte vara att bara sluta trycka i sig massa skräp.

Antingen slutar du ge efter för ditt sug och äter som du hade gjort normalt, ger efter för suget och riskerar att förlora din figur eller så börjar du röra på dig tillräckligt för att du ska kunna äta vad du vill när du vill.
Det är inte partikelfysik vi talar om här, ditt problem är väldigt enkelt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback