Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2012-04-28, 17:54
  #61
Medlem
seta23s avatar
Vad besprutar man gräs med förutom glas?
Citera
2012-04-28, 18:39
  #62
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seta23
Vad besprutar man gräs med förutom glas?

Glycerin är en variant som jag har hört.

En kille där jag bor sålde gräs som misstänktes blivit besprutad med det.
Citera
2012-04-29, 12:36
  #63
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miAmor
går ändå inte som det ska egentligen, även om jag blandar med tobak.. jag har cb:n i ett tuggumipåse så det är stängt, ska jag bara göra några hål och låta det stå?

Ja pröva göra det. Gör ett par hål lite här o där eftersom påsen är stor .
Citera
2012-04-29, 12:41
  #64
Medlem
miAmors avatar
Allt är fixat och klart nu väntar man bara tills valborg !! riktigt kul ska det bli =)
Citera
2012-04-29, 13:13
  #65
Medlem
hejsan! jag hade precis samma problem.. det blåser som fan ute och när jag tände mumset så brann det bara på utsidan.. asså det blev bara aska av den yttersta delen.. tack vare vinden kunde jag inte tända den igen.. har det hänt er oldstoners någon gång?

peace!
Citera
2012-04-29, 15:44
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobi-kun
hejsan! jag hade precis samma problem.. det blåser som fan ute och när jag tände mumset så brann det bara på utsidan.. asså det blev bara aska av den yttersta delen.. tack vare vinden kunde jag inte tända den igen.. har det hänt er oldstoners någon gång?

peace!

jag har mina spots att röka på å jag är rollmasterking så lär er mecka på riktigt, är det fuktigt låt det torka å mecka sedan med tobak så det brinner lättare - erfarenheter lär man sig av, även av sig egen kreativitet, så be mcgyver ffs learn to use ur own brain, ni verkar ha problem med att tänka ut det innan ni ens rökt
Citera
2012-05-01, 17:04
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamExstacy
jag har mina spots att röka på å jag är rollmasterking så lär er mecka på riktigt, är det fuktigt låt det torka å mecka sedan med tobak så det brinner lättare - erfarenheter lär man sig av, även av sig egen kreativitet, så be mcgyver ffs learn to use ur own brain, ni verkar ha problem med att tänka ut det innan ni ens rökt

faktum är att det var brunt jag rökte, så att det var blött hade jag inga problem med:P jag kan ju erkänna att jag varken hade rizzla eller filter till hands så försök själv mecka med en alldelless för liten rit-ppappers bit :P jag försöker lära mig så mycket jag kan, färdigheten kommer väll som med allt annat efter tiden det var inte kreativiteten som var fel här hos mig utan snarare glöden på jointen

Peace
Citera
2012-05-01, 20:13
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seta23
Vad besprutar man gräs med förutom glas?
Vatten och socker kan man bespruta med också.
Citera
2012-05-01, 20:43
  #69
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobi-kun
faktum är att det var brunt jag rökte, så att det var blött hade jag inga problem med:P jag kan ju erkänna att jag varken hade rizzla eller filter till hands så försök själv mecka med en alldelless för liten rit-ppappers bit :P jag försöker lära mig så mycket jag kan, färdigheten kommer väll som med allt annat efter tiden det var inte kreativiteten som var fel här hos mig utan snarare glöden på jointen

Peace

Använde du en vanlig bit A4 att rulla med? Eller för att rulla filter av?
Citera
2012-05-01, 23:44
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YMCMB1
http://www.godisbutiken.n.nu/

GRÖÖÖÖÖÖN!!!


Ja med ett sådant förtroendegivande inlägg helt off topic av en snubbe med 8 inlägg så bara måste man ju lägga en beställning
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback