Citat:
Ursprungligen postat av N00bhunter
Hej behöver lite hjälp här! Har lite problem me inkomstdeklaration som ska lämnas 2 maj?!? Vilket e jävligt bråttom!! Det såhär jag gick till min bank o anmälde mig att jag ville ha in pengarna på mitt konto.. Men på deras hemsida (skatteverket) ska konstigt nog anmäla mig? Förra året skickade dem en check, men då var det under 5000 dvs detta år får jag mycket mer än jag fick förregående år!!! Det stpd på deras hemsida (skatteverket) att belopp under 2000 betalas ut automatiskt bara man anmält konto???? OK, jag är inne på deras hemsida o skrivit in mina kontouppgifter men jag får upp en liten varningsgrej som säger att det är felaktigt... OK, jag frågar er ska jag skriva hela mitt kontonummer utan bindestreck eller hur gör man nu då? Clearingnummer är väl dem första siffran på kontonumret? plz help!!!!!!!!!!
Det är försent att anmäla konto. Du kommer nog inte hinna tills imorgon. Röd dag.
Du får väl ta checken. Svårare än så är det inte när man är sent ute. Banken tar 50 spänn, men de hjälper dig å andra sidan att fylla i blanketten till nästa år.