Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-05-20, 20:41
  #13
Medlem
Bud-Foxs avatar
dra med honom till Artemis
Citera
2012-05-28, 21:12
  #14
Medlem
Haha jo jag har funderat på någon lnande "förnedring" situation där han får klara sen utan kläder, skall ske.

Någon som känner till nån stor natt klubb man kan gå till, gärna västera delen av berlin, vi kommer att bo åt det hållet.
Citera
2012-05-30, 11:23
  #15
Medlem
I Berlin finns det ju en hel del nakenklubbar, det vill säga att alla måste klä av sig varje tråd för att få komma in. Ofta är dessa bögklubbar. Finns även många fetisch inspirerade klubbar. Kan tänka mig att en kväll på någon av dessa är någonting man sent glömmer.
Citera
2012-06-04, 01:59
  #16
Medlem
Haha nakenbögklubbar låter för mycket, tänk på att vi andra ska vistas där med. Festhumpret lär nog förloras ganska så snabbt.
Citera
2016-07-18, 13:14
  #17
Medlem
Tjenare!

Såg att denna tråd låg uppe så jag tänkte att jag testar och ser om folk fortsätter att svara fast den är ganska gammal.

Vi är 4 pers som ska till berlin nu under helgen för en väns svensexa. Vi har redan planerat att åka till artemis men man pallar ju inte vara där alla 4 dagarna så jag tänkte se om ni vet några bra aktiviteter samt nattklubbar. När det kommer till nattklubbarna hade vi helst velat ha bord så jag tänkte se om ni vet hur mycket det kan kosta.

Tack på förhand.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1855591

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback