Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-18, 22:28
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bzz
Hur ofta eller sällan ska man få orgasm?

Tjejer och killar har ju olika lätt att få orgasm. Endel kvinnor och tjejer får så vitt jag förstått aldrig orgasm. Noll orgasmer under ett helt liv! Killar och män verkar i allmänhet ha lätt att få utlösning - flera gånger per dag om de vill.

Sedan finns det diverse asiatiska religioner och filosofier som rekommenderar ytterst få eller inga orgasmer för killar, medan tjejer inte behöver några restriktioner alls. Dalai Lama tillhör nog de som avstår, men hur många orgasmer som helst för kvinnor med andra ord.

Endel svenska tidningar har påstått att killar måste ha många utlösningar för att det ska vara bra för prostatan, de blir snälla och följsamma och liknande... Sedan finns det killar som tränar och upplever att de har mer att ge (kan träna hårdare) om de är lite snåla med sina spermier. Enligt tantra (indisk sex-religion) är det obegränsat med orgasmer för tjejer och inga utlösningar alls för killar som gäller. De menar att orgasmer är tillåtet, men sädesavgång är aja-baja. (Fråga inte mig hur det går till???) Det verkar handla om teknik och kontroll.

Så vad tycker ni?
Hur många gånger i veckan och i så fall varför?
Försöker ni styra på något sätt: få fler eller undvika att få orgasm?
Jag runkar 1 gång per dag jag är kille
Citera
2018-04-17, 22:42
  #14
Medlem
2-3 ggr per vecka
Citera
2018-04-18, 00:39
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datorexpert
2-3 ggr per vecka

same
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback