Svara
2005-02-19, 19:03
Medlem
techno_the_kings avatar
fy fn vikken go läsning nästan så att man genast vill börja trippa på svamp
men man har ju bara bm3 hemma så det får väl bli någon tabbis ikväll
Citera
2005-02-19, 19:41
Medlem
Betong_Taxens avatar
tycker det e kalasmysigt å trippa själv. man får mer tid att fundera å få massa konstiga intryck av saker då när ingen försöker prata med en och distrahera en. särskilt att knalla i skogen... 7 tummar upp för skogen
Citera
2005-02-19, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnoopDoGG
Trippa ensam tycker inte JAG är nån höjdare.. Man ska vara i goda vänners sällskap

Jo det är klart. Har bara trippat med vänner förut. Måste prova hur det känns att vara under syrans makt i mitt rum och med föräldrar utanför rummets skydd
Citera
2005-02-19, 20:51
Medlem
Spliffmeisters avatar
Innan intag av svamp skall icke alkohol intagas utan ca 4 mg xanor eller 20-30 mg valium... och en postafen mot illamående... sen drickes kanske folköl eller coca-cola.

Bara så du vet tills nästa gång, då kommer du inte vara nervös, ha ångest, eller må illa...
Citera
2005-02-19, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Innan intag av svamp skall icke alkohol intagas utan ca 4 mg xanor eller 20-30 mg valium... och en postafen mot illamående... sen drickes kanske folköl eller coca-cola.

Bara så du vet tills nästa gång, då kommer du inte vara nervös, ha ångest, eller må illa...

Hehe du kan dina grejjer du!
Citera
2005-02-19, 22:37
Medlem
Ska man trippe ensam så bör man nog vara ganska erfaren. Har läst rapporter om riktigt erfarna psychonaouter som har sneat som fan när dom trippat ensamma.
Citera
2005-02-19, 23:15
Bannlyst
hehe och då låter jag bli det och tar de nån annan gång
Citera
2005-02-20, 01:16
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister

Tack för tipsen, det ska jag ta och komma ihåg, speciellt med illamåendet. Det var ju det som jag fick ångest av.
Gäller samma preferenser för Aco-dipt också?
Citera
2005-02-23, 15:49
Medlem
Spliffmeisters avatar
Japp tycker det gäller för det mesta när man trippar, har du fått tag på iktorivil så räcker 2 mg för annars kan man bli rejält klumpig, ramla och ha sig om man är ovan benzo-användare. Desamma gäller rohypnol... max 1-2 mg.

Ett tips om ni har rohypnol eller halcion och känner att ni är på tripp peaken så sänk en eller 2 beroende på styrka så skall ni se på fan, flunitrazepam (rohypnol, fluscand) och triazolam (halcion) är hypnotiska benzo så det framkalla feta hallis, samma gäller stilnoct/imovane, men de 2 är jag rädd för
Citera
2005-02-23, 17:17
Medlem
Varför ska alla här blanda in en massa benzoz och sånt när dom trippar?
Citera
2005-02-23, 19:02
Medlem
Smokebombs avatar
Citat:
Ett tips om ni har rohypnol eller halcion och känner att ni är på tripp peaken så sänk en eller 2 beroende på styrka så skall ni se på fan, flunitrazepam (rohypnol, fluscand) och triazolam (halcion) är hypnotiska benzo så det framkalla feta hallis, samma gäller stilnoct/imovane, men de 2 är jag rädd för

Fan ska man behöva en mindre knarkhandel för att käka lite svamp eller?

Trådinnehavaren: Intressant rapport! Trodde du själv på det som hände när du stod där? Förstod du att det var svampen som snurrade till det?
Citera
2005-02-24, 10:30
Medlem
känner igen det där med att känna samhörighet med skogen på svamp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in