Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-01, 14:13
  #121
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Jo rätt ny på jobbet blivit fast anställd och trivs jätte bra!

Bra att inte skynda i början känner ingen skillnad på pr och galenika, pr är lättare att hantera kan tex ta upp 2.5ml.

Varför jag är sugen på EQ är nog mest alla fantastiska egenskaper den har även fast den inte bygger bäst. Men att lederna är starka, aptit på top och uthållighet ökad så vandrar man som en kung!

mvh

aha okej låter bra, kul att höra, både med fast anställning nära hem osv, men framför allt att du trivs du hade 3km till jobbet? lagom nära..

aha okej aa precis då är jag med, men jag körde på galenica får se vad framtiden utvisar för roliga prepp sen, kanske blir pr tren/mast under minideffen i vår tex..

aa precis bra egenskaper som du säger, mkt fördelar sen tsm med andra prepp som bygger så borde det vara en jävligt bra kombination

Mvh
Citera
2012-05-01, 14:25
  #122
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bisexuella-killen
Heeeej!

Hur har din valborg varit gubben ?

Tjaa! den var väl sådär, lite stressig, blev knappt 2 öl ett par proteinbars samt lite våld på menyn tyvärr.. valborg/högtider, folk dricker mer än vad dom ska och borde, gör och säger saker dom inte borde.. har så svårt för folk som inte kan bete sig och dricker för mkt, tappar omdömet totalt och startar bråk osv, både folk i vårat kompis gäng och många andra man möter en kväll på stan..börjar lite drygt faktiskt... Hur var din egen?

Hur går det med deffen, hoppat på primon än? du måste hålla mig bättre uppdaterad

Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Han ligger säkert och sover, den lille jäveln!

haha äh du har helt fel där gubben! lite trött dock eller zombie mode har syndat imorse, inte okej!

Mvh
Citera
2012-05-01, 14:45
  #123
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
Tjaa! den var väl sådär, lite stressig, blev knappt 2 öl ett par proteinbars samt lite våld på menyn tyvärr.. valborg/högtider, folk dricker mer än vad dom ska och borde, gör och säger saker dom inte borde.. har så svårt för folk som inte kan bete sig och dricker för mkt, tappar omdömet totalt och startar bråk osv, både folk i vårat kompis gäng och många andra man möter en kväll på stan..börjar lite drygt faktiskt... Hur var din egen?

Hur går det med deffen, hoppat på primon än? du måste hålla mig bättre uppdaterad



haha äh du har helt fel där gubben! lite trött dock eller zombie mode har syndat imorse, inte okej!

Mvh

Fyfan för bråk alltså.. Jag tycker slagsmål är otroligt obehagligt faktiskt. Hoppas jag aldrig blir satt i en sådan situation där jag behöver slåss. Var rätt nära igår dock, men jag drog hem då istället.

Tänkte du bara slappa idag eller?
Citera
2012-05-01, 15:25
  #124
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Fyfan för bråk alltså.. Jag tycker slagsmål är otroligt obehagligt faktiskt. Hoppas jag aldrig blir satt i en sådan situation där jag behöver slåss. Var rätt nära igår dock, men jag drog hem då istället.

Tänkte du bara slappa idag eller?

aa håller helt med dig, oprovocerat utan anledning..folk lever i bubblor, men att starta bråk eller betesig illa är något jag verkligen inte kan förstå hur man kan göra.. spela tuff och ska starta bråk utan anledning antingen så gör folk det mot ngn dom vet att dom kan ta, tex ngn mindre kille eller killar med en viss klädstil tex, som man vet inte vill bråka, och då är det ju hemskt att dom killarna som inte vill ha bråk eller är bråkiga ska bli oprovocerat påhoppade, eller så startar dom bråk med fel personer och får problem, sen får dom polisen och samhället med sig för att dom blev misshandlade, fast dom hade det bakom hörnet-.. fattar inte vad det är med människorna i dagens samhälle..

aa bra gjort av dig helt klart, brukar också alltid försöka prata och förklara på ett bra och artigt sätt, men ibland går det inte att hålla sig undan helt heller...

Nej blir vanliga tisdags passet ikväll.. hur ser din dag ut?

Mvh
Citera
2012-05-01, 20:36
  #125
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Your successes fuel your ambition. Your successes give you extra energy. Your successes pave the way for more successes. It’s a snowball effect. The disciplines that were so difficult in the beginning – the disciplines that got you going- are now part of your philosophy. The essence of life is growth. The essence of life is growth is to do the best you can.

Kör hårt nu
Citera
2012-05-01, 20:58
  #126
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Lust att skriva en uppdatering om ditt pass Ishunden?
Citera
2012-05-01, 22:12
  #127
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Your successes fuel your ambition. Your successes give you extra energy. Your successes pave the way for more successes. It’s a snowball effect. The disciplines that were so difficult in the beginning – the disciplines that got you going- are now part of your philosophy. The essence of life is growth. The essence of life is growth is to do the best you can.

Kör hårt nu

haha schysst, sugen på att skriva ned lite citat från olika filmer ibland? haha vilket jävla jobb med texten

absolut ska försöka måste ju sticka mig i veckan alltså börjar få panik nu

mvh
Citera
2012-05-01, 22:25
  #128
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Lust att skriva en uppdatering om ditt pass Ishunden?


Absolut, har skrivit lite om helgen så blir en kort update om passet bara, samt dagens kost har varit bra. under 2öl igår. annars bra kost igår med, måste dock öka kolhydraterna lite.

Dagens bröst,axel och armpass. Var trött 2st nätter med dålig sömn, samt inte 100% kost under valborgs kvällen och förmiddagen idag, sov inte hemma. så trött = dåligt tryck, kastade även in extra set fleyes tittade mig i spegeln och kände mig liten, samt trött så passet kändes inte bra. sen tänkte jag "what about me", fuck u gonna to? träna hårt och bli så stor och nå ditt mål, eller larva runt utan att kriga, inget kommer på silverfat. trött fett dålig ursäkt det är självförvållat, stark hjärna är allt. så försökte ta i mera och köra hårdare... blev en "kompromiss" men aa jag försökte iaf ge mer, det är det väsentliga att hjärtat och hjärnan försöker..

Bänkpress 8st 8or på 90kg,sen 3set på kroppsvikten högreppare räknade inte,breddade även greppet på dom 3seten.
cc fleyes sittandes på bänk med ryggstöd. 6set bra kontakt, kör tills fail varje set då kör jag pressar med raka armar tills jag failar där med.
Sittande axelpressar hantel 4st 8or 20kg hantlar, sen 3st 8or på 26kg hantel.
cc fleyes dropset från 1 platta högre än första setet ner till 1platta lättare. totalt 3st dropset.
Hantellyft åt sidan 3set högrep 10kg hantel
puschdown 4set drop sett fullt mag ostrikt till lagom tung vikt strikt.
Hantellyft raka 3set 10kg hantel högrep
Biceps liggandes i cc 2set högrep kontakt/pump 2set tungt ostrikt 1set lätt högrepp.
Crunch 3 set lagom vikt 20reppare.


Nu blir det proteindrink, plus ngt att äta till, sen kasein före sängen. har en del kcal att hämta ut idag, plus en del protein för att gå jämt ut med kosten.

Mvh
Citera
2012-05-02, 10:08
  #129
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
Absolut, har skrivit lite om helgen så blir en kort update om passet bara, samt dagens kost har varit bra. under 2öl igår. annars bra kost igår med, måste dock öka kolhydraterna lite.

Dagens bröst,axel och armpass. Var trött 2st nätter med dålig sömn, samt inte 100% kost under valborgs kvällen och förmiddagen idag, sov inte hemma. så trött = dåligt tryck, kastade även in extra set fleyes tittade mig i spegeln och kände mig liten, samt trött så passet kändes inte bra. sen tänkte jag "what about me", fuck u gonna to? träna hårt och bli så stor och nå ditt mål, eller larva runt utan att kriga, inget kommer på silverfat. trött fett dålig ursäkt det är självförvållat, stark hjärna är allt. så försökte ta i mera och köra hårdare... blev en "kompromiss" men aa jag försökte iaf ge mer, det är det väsentliga att hjärtat och hjärnan försöker..

Bänkpress 8st 8or på 90kg,sen 3set på kroppsvikten högreppare räknade inte,breddade även greppet på dom 3seten.
cc fleyes sittandes på bänk med ryggstöd. 6set bra kontakt, kör tills fail varje set då kör jag pressar med raka armar tills jag failar där med.
Sittande axelpressar hantel 4st 8or 20kg hantlar, sen 3st 8or på 26kg hantel.
cc fleyes dropset från 1 platta högre än första setet ner till 1platta lättare. totalt 3st dropset.
Hantellyft åt sidan 3set högrep 10kg hantel
puschdown 4set drop sett fullt mag ostrikt till lagom tung vikt strikt.
Hantellyft raka 3set 10kg hantel högrep
Biceps liggandes i cc 2set högrep kontakt/pump 2set tungt ostrikt 1set lätt högrepp.
Crunch 3 set lagom vikt 20reppare.


Nu blir det proteindrink, plus ngt att äta till, sen kasein före sängen. har en del kcal att hämta ut idag, plus en del protein för att gå jämt ut med kosten.

Mvh

Bra skrivet! Håller med dig angående "det är det väsentliga att hjärtat och hjärnan försöker." Även om kroppen inte vill så har man tränat med sin bästa förmåga just då. Och det borde göra att man inte bör känna allt för mycket ångest även om passet inte gick enligt förväntningarna.

Man kan inte alltid vara på topp tyvärr!

Blir det vilodag för dig idag? Vad har du annars för planer?
Citera
2012-05-02, 16:42
  #130
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Bra skrivet! Håller med dig angående "det är det väsentliga att hjärtat och hjärnan försöker." Även om kroppen inte vill så har man tränat med sin bästa förmåga just då. Och det borde göra att man inte bör känna allt för mycket ångest även om passet inte gick enligt förväntningarna.

Man kan inte alltid vara på topp tyvärr!

Blir det vilodag för dig idag? Vad har du annars för planer?

Tack, aa precis det är väldigt viktigt.

Nej tyvärr så är det ju.. aa precis vilodag idag, har inga speciella planer alls faktiskt. försöka njuta av sista lediga dagen och äta något. vara ute i fina vädret en stund eller titta på ngn bra film.. vet inte vet ingenting just nu för tillfället heller..

Mvh!
Citera
2012-05-02, 21:27
  #131
Medlem
bisexuella-killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
Tjaa! den var väl sådär, lite stressig, blev knappt 2 öl ett par proteinbars samt lite våld på menyn tyvärr.. valborg/högtider, folk dricker mer än vad dom ska och borde, gör och säger saker dom inte borde.. har så svårt för folk som inte kan bete sig och dricker för mkt, tappar omdömet totalt och startar bråk osv, både folk i vårat kompis gäng och många andra man möter en kväll på stan..börjar lite drygt faktiskt... Hur var din egen?

Hur går det med deffen, hoppat på primon än? du måste hålla mig bättre uppdaterad

Jo den var bra

Yes hoppade på primon förra veckan.Två stick än så länge så den har ju inte kickat än men känns som jag blir hårdare och hårdare för varje dag. Deffen går kanon Går dessutom på Winstrol imorgon. Tuttut tåget mot knäckebrödstorr har gått haha.

När FAN går du ON då? Ööööööööööööööööööööööööka
Citera
2012-05-02, 21:38
  #132
Medlem
Palomadelapazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bisexuella-killen
Jo den var bra

Yes hoppade på primon förra veckan.Två stick än så länge så den har ju inte kickat än men känns som jag blir hårdare och hårdare för varje dag. Deffen går kanon Går dessutom på Winstrol imorgon. Tuttut tåget mot knäckebrödstorr har gått haha.

När FAN går du ON då? Ööööööööööööööööööööööööka

Åh jag vill också köra winstrol igen! Buuuääää!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback