52 896 besökare online
858 063 medlemmar • 45 864 522 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Dopning och dopningspreparat > Kurrapporter
Svara på ämne
Ämnesverktyg
IceDog
Medlem
IceDogs avatar
Tja!
Nu är det äntligens dags för mig att dra igång min "efterlängtade" rapport.

Detta kommer inte vara en 12-14 veckors mega testobulk som en dans på rosor om hur bra livet och allt runt omkring är, utan det kommer vara mer än en kurrapport. Det kommer även vara en plats där ordet är fritt, där jag kan skriva mina tankar, funderingar och värderingar kring livet, träning, kost, AAS och om verkligheten utan bli dömd. Jag hoppas att ni vill läsa och uppskattar den!

Lite bakgrundsinfo
Jag är mellan 19-21 år gammal och har styrketränat i snart tre år. I början var det styrkelyftsinspirerat och en rolig hobby. Idag är det dock betydligt mer än så. Jag har under det senaste året ätit strikt kost med en bra balans, lågt kcal-överskott och gjort bra ökningar och behållit linjer och former. Självklart kunde jag ju ha ätit dubbelt så mycket och vägt mera, men då jag har en dröm och en vision där planen är att alltid preppa tills jag når den fysik jag vill ha.
Kort och gott så är det detta mitt liv bygger på. Det är vad min livsgnista hänger på. Detta är vad jag tror på, så nu är det dags!

Mina stats
- 150 kg böj
- 125 kg bänk
- 170 kg mark
- 30-reppare på kroppsvikten i bänk.

Assistans och andra övningar kommer ni märka under rapportens gång. Som ni vet så älskar jag att skriva långa inlägg som små "bokkapitel" angående mina tankar och funderingar. Så jag hade kunnat gjort ett inlägg som är 50 gånger så långt men det spar jag och skriver om under rapportens gång.

Kort om mig
- Ålder: 19-21 år
- Bf: ca 12%
- Vikt: För lite
- Längd: 176-180 cm

PCT
Jag vet att en PCT är en viktig erfarenhet att gå igenom och egentligen ett måste att vara med om, men just nu är det en kamp mot klockan så därför vet jag inte riktigt när jag ger mig på en PCT och jag har ingen speciell deadline med kuren. Målet är ju att ligga på i år med perioder av deff, bulk och cruise. Just nu är ekonomin bra. Jobbet är lite av ett frågetecken för tillfället så den biten känns halvstabil.

Kuren
Min kur kommer bestå av testo E - 250mg e5d (Galenica). Jag kommer börja sakta sköta kosten bra och träna hårt och se vad detta ger mig. Har gjort bra ökningar volymmässigt ren som sagt. Folk har anklagat mig för doping och frågat mig vad jag har gjort, jag själv är inte nöjd och är långt ifrån där jag vill vara... Så nu är det dags att ge mera %. Målet är att ligga på 1ml test i ungefär 20 veckor innan jag funderar på att dubbla dosen. Eventuellt kommer någon oral blast läggas till runt jul och sedan en minideff nästa vår. Men detta är enbart spekulationer. Jag ger 100% idag, sedan får framtiden utvisa resten. Har även flytande letrozole och nolvadex till hands.

Kosten
Kosten anser jag att jag har bra koll på - mycket protein, runt minst 250 g per dag och kolhydrater efter behov.
Inget godis, läsk, chips, bullar osv. bortsett från lightprodukter så som Pepsimax och dylikt. Råkar jag äta en "onyttig" kolhydrats källa så drar jag ned på kolhydratskällan vid maten istället för att ha en bra balans.
Bra mat består min kost av. Mycket kött, fisk, kyckling, kvarg, grönsaker och pasta/ris/potatis.

De kosttillskott jag använder är:
- Kreatin
- Vassle- och kaseinprotein
- Aminosyror i form av BCAA och EAA (BCAA under pass och EAA före samt efter. Ibland dricker jag EAA till maten istället för vatten)

Träningsupplägg
Kör 4 dagar i veckan; Alla muskelgrupper tränas två gånger i veckan.

- Tisdagar: Bröst, axlar, armar och mage
- Torsdagar: Ben som bas och rygg som assistans. Eventuellt biceps + mage
- Fredagar: Bröst, axlar, armar och mage
- Söndag: Rygg som bas och ben som assistans. Eventuellt mage

Jag kör inte armar varje pass utan triceps är i fokus på tisdagar och fredagar, biceps på de andra dagarna. Ibland kan jag slänga in lite extra biceps. Kör inte samma axelövningar på respektive axel pass då jag vill variera kontakt med tunga pressar. Har även en axelskada som jag dras med, med det kommer ni bli varse om under rapportens gång.

Kommer att uppdatera varje pass med övningar och vikter. Jag ska försöka i alla fall då jag helst inte vill bli outad men i stora drag. Bilder kommer jag även att försöka lägga upp på kosten, i alla fall på helger då jag gör min egen mat och då har jag oftast lite mer tid över. Jag ska försöka skriva och uppdatera dagligen.

Detta får räcka, har ni några som helst synpunkter och åsikter, positiva som negativa, så är det bara skriva dessa i rapporten. Skulle ni ha övriga åsikter eller funderingar så är det bara att dra ett PM! J

Har skrivit många långa inlägg och i denna rapport får ni räkna med att det kommer bli flera! Men tänk på en sak grabbar; alla gör vi detta av olika anledningar - uppväxter, komplex, självkänsla eller vad fan som helst. Men ändå har vi alla något gemensamt! Låt ingen döma er, och varje dag är en kamp eller ett krig för oss att nå våra mål! Bortsett från tiden vi sover är vi vakna runt 16 timmar per dag - vi har bara 16 timmar på oss att träna hårt, äta bra och leva vår dröm så ta vara på de timmarna! Det är inte alls lång tid och det finns alltid mera procent att hämta och ge. Life isn’t sunshine and rainbows, you don’t get what you want, you get what you work for! We do what others won’t do today, so we can have what they want tomorrow!

Hardwork and dedication!

mvh IceDog
Senast redigerad av IceDog 2012-04-22 kl. 02:13.

WhiskeyGinWine
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Äntligen!
Nu är dags att ta drömmen ett kliv närmare ditt mål som jag är övertygad om att du kommer nå!

Kommer följa dig!

"I'm not a slave to a god that doesn't exist. I'm not a slave to a world that doesn't give a shit."

IceDog
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Äntligen!
Nu är dags att ta drömmen ett kliv närmare ditt mål som jag är övertygad om att du kommer nå!

Kommer följa dig!

hah ahh,

aa iaf försöka nå hela vägen aldrig,men iaf ge 100% och försöka huvudsaken.

I know u will sätter första sticket i veckan så fort som möjligt.

Mvh

Byggarproffsen
Medlem
Najs mannen, lycka till, jag följer!

mvh

On: 500mg test cyp EW.

På väg: Blast

Janejja
Medlem
Det här kommer bli grymt!

SlinVeins
Medlem
kommer att följas

Eisbrecher
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
Kuren
Min kur kommer bestå av testo E - 250mg e5d (Galenica). Jag kommer börja sakta sköta kosten bra och träna hårt och se vad detta ger mig. Har gjort bra ökningar volymmässigt ren som sagt. Folk har anklagat mig för doping och frågat mig vad jag har gjort, jag själv är inte nöjd och är långt ifrån där jag vill vara... Så nu är det dags att ge mera %. Målet är att ligga på 1ml test i ungefär 20 veckor innan jag funderar på att dubbla dosen. Eventuellt kommer någon oral blast läggas till runt jul och sedan en minideff nästa vår. Men detta är enbart spekulationer. Jag ger 100% idag, sedan får framtiden utvisa resten. Har även flytande letrozole och nolvadex till hands.

Ett bra och genomtänkt upplägg. Fattas bara annat!
Jag skulle här kunna skriva; "kommer att följas!" men det struntar jag i, för det vet du redan att jag kommer

All lycka!
Eis

BadBreath
Medlem
BadBreaths avatar
Önskar dig all lycka och framgång! Detta ska följas med glädje!

MuskelMania
Medlem
MuskelManias avatar
Haha, är du äntligen på nu?

Kommer följa och skälla på dig hela vägen.

Vart sätter du första sticket?

Simma lugnt din förfrusna byracka

MadAsHelll
Medlem
MadAsHellls avatar
Yeah buddy, kul att se!

Time to grow.

inclouds
Avstängd
Lycka till Dawg!!!!!!

Du är en smart kille det märker vi allt allihop.

Mvh

Palomadelapaz
Medlem
Palomadelapazs avatar
Lycka till! Kör hårt!

Mvh

Svara på ämne
Topp Dela »