Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-04-24, 00:20
  #25
Medlem
Soulflyers avatar
Citat:
Jag och Erik stannar kvar i baren och snackar lite och märker då att bredvid oss sitter en annan svensk kille som hälsar på oss. ”Fan, vad svenskar det är här”, säger han. Han var även här dagen innan och förvånas över att det är så pass många svenskar som besöker Artemis.

Haha! Jag hade inte tänkt ge mig till känna här, men kunde inte låta bli. Jag är "den andra svenska killen" och hade jag vetat att vi hade recensionstråden på Flashback gemensamt så hade jag nog snackat lite mer Är ju lite känsligt och osäkert att veta hur offensiv man bör vara på ett sådant här ställe... Men lite komiskt att se att vi också är buksvågrar numera då vi har Cindy gemensamt. Vi har samma smak Faktum är att jag var så nöjd att jag träffade henne både på fredagen och lördagen då hon jobbade båda dagarna. Hon var från Gdansk om jag inte minns helt fel.

Kul med en levande diskussion i denna tråden och jag lär nog återvända till Artemis när tillfälle bjuds...
Citera
2012-07-24, 08:27
  #26
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat. Låt mig påminna alla här att det är inte tillåtet att i inläggen söka resekamrater till resor. Sådant för skötas via PM. Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
__________________
Senast redigerad av BlueStar 2012-07-24 kl. 08:36.
Citera
2012-09-12, 21:50
  #27
Medlem
Antexs avatar
Nuförtiden verkar det vara svenskkväll var och varannan kväll.

Häromsisten kunde jag på accenterna identifiera uppåt femton svenskar från olika delar av landet.. men snälla, var inte så högljudda för vi vill ju inte bli sedda som barbarer.
Jag kan förstå att man blir till sig i trasorna (morgonrocken) när man blir utsläppt på grönbete men man kan undvika skrika när man får syn på en tjej, för många blir det .
Hörde att Malmögänget (ni från Sverige) fick bekanta sig med berömda Nina precis före hennes ledighet.

Summa summarum, Sverige kanske annekterar Westkreuz
__________________
Senast redigerad av Antex 2012-09-12 kl. 21:55.
Citera
2013-04-29, 23:31
  #28
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vet att det finns tjejer på hemsidan som inte är aktiva längre. Jag frågade en tjej om ryskan Ella som jag träffade för tre år sedan var kvar. Hon hade åkt hem, och var inte aktiv längre, trots att hennes bilder finns kvar.

Jag tyckte även jag att skillnaden var marginell mot förr, och kan mycket väl bero på kvällsspecifika faktorer. Enligt en jag talade med så tyckte hon att business var lite slow den kvällen. Det var inte heller någon mässa i staden, och vädret var pissigt.

När jag var där 2009 var det sambatema den kvällen, och fullt av folk.

Där hade jag dessvärre fel. Ella är fortfarande aktiv och erbjuder heta trekanter med sin väninna... Ella är en Artemisveteran och hon är rätt bra...
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2013-04-29 kl. 23:56.
Citera
2013-05-04, 20:39
  #29
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Där hade jag dessvärre fel. Ella är fortfarande aktiv och erbjuder heta trekanter med sin väninna... Ella är en Artemisveteran och hon är rätt bra...

Ja hon är i högsta grad aktiv, väldigt aktiv.. och hon jobbar åtminstone hela denna månad

Nu är ju smaken olika, men jag tycker hon grymt bra, till och med flera gånger om dagen
Citera
2013-05-05, 00:00
  #30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Ja hon är i högsta grad aktiv, väldigt aktiv.. och hon jobbar åtminstone hela denna månad

Nu är ju smaken olika, men jag tycker hon grymt bra, till och med flera gånger om dagen

Ja, hon är mycket bra den där ryskan. Humöret på topp och full av energi. Trevlig och service minded. Svankar med ryggen vid doggy och klämmer åt med musen... Sedan är ju hennes svanktatueringar fina att titta på också... Hon hade även höga vita lackplatåstövlar när jag träffade henne (och låg med henne) första gången 2009. Ingen annat...

Är bara lite långsint och kan inte glömma hur hon blåste mig på € 10 extra för vanlig massage när jag var nybörjare och gjorde min Artemis och FKK debut. Äsch, nu är det glömt...

Tjena buksvåger!
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2013-05-05 kl. 00:05.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback