Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-20, 19:42
  #1
Medlem
Så var det återigen dags att besöka FKK Artemis, för att se om klubben och tjejerna fortfarande håller stilen. Denna klubb måste vara den mest recenserade klubben här i forumet, och det är intressant att se om vi kan få fram lite nya nyanser från denna ”käääärlekens borg” , eller ”Love Bahnhof”, som den även kallas i internationella sexköparkretsar … Det blev lite andra äventyr i staden också...

Jag och min gode vän Erik planerade att möta BlueStar (som rest ner tidigare) i staden för att både turista och besöka klubben tillsammans. Denna resa skulle min polare komma att göra sin sexköpsdebut, och han såg naturligtvis fram med spänning mot att besöka klubben.

Vi anlände till ett regnigt, kallt och blåsigt Berlin, och checkade in på vårt tämligen lyxiga hotell beläget i centrala delar av staden, och lade oss sedan för att sova.

Efter att nästa morgon ha mött upp BlueStar för en kontinental frukost på hotellet, så ägnades sedan dagen åt lite allmänt turistande. Vi åkte runt med S-bahn, och besökte olika attraktioner i staden. Mycket fin stad, med många imponerande landmärken... Vi åt även en bättre måltid och drack lite öl tillsammans. Det tyska köket var inte alls så tokigt visade sig. Det är som bekant inte ölen heller...

Vi spekulerade om vi skulle besöka FKK Artemis under både fredagen och lördagen, men slutligen bestämde vi oss för att bränna krutet vid ett besök under lördagen istället. BlueStar var lite trött och ville gå och lägga sig tidigt, för att vara utvilad dagen därpå. Min polare ville också avvakta under kvällen. Det blev ett dopp i hotellpolen och lite bastu och ölpimplande.

Thantawan – första besöket

Själv blev jag dock lite rastlös och ville ut på äventyr i staden. Hade läst om ett ställe på Berlinintim, som hette Thantawan, och som erbjöd thaimassage med happy ending. Kunde vara lagom avslappnande tänkte jag. Sagt och gjort ringde jag upp stället (till Eriks stora förtjusning) och anmälde min ankomst, varefter jag diffunderade ut i den ganska kyliga Berlinkvällen. Tog S-bahn till hållplatsen Stadtmitte, och navigerade till fots resterande sträcka till stället med hjälp av min smartphone. Välkomnades innanför dörren av ett gäng glada thaidamer i 30-årsåldern. Inga riktiga skönheter, men fullt acceptabla, och uppenbarligen med rätt attityd till livet. Lokalerna var dock inte mycket att hänga i granen.

http://www.thantawan.de/

Jag blev tilldelad en massös som jag tror var Cat på hemsidan. Blev visad till ett litet rum med en korsning av säng och massagebrits. Hon gick ut ett tag och jag klädde av mig naken och lade mig på mage med rumpan i vädret och väntade förväntansfullt på henne.

http://www.thantawan.de/cat.html

Hon kom tillbaka och slängde till min besvikelse en handduk över min kåta lekamen. Därefter påbörjades en riktigt mjuk och skön massage som började vid benen och sedan letade sig uppåt. Utan olja. Hon gick även och hämtade våta och ångande varma handdukar som hon lade på mig. Superskönt faktiskt...

När massagen hunnit en bit upp på kroppen så kom frågan om jag ville ha något extra. ”Like what?” frågade jag. ”Erotic, hand job”, sa hon... ”Is sex possible?” frågade jag. ”I can give blowjob” svarade hon, men såg inte riktigt ut som om hon egentligen gillade tanken på detta. Jag tog därför ett handjobb. Det var dyrt, 100 Euro för massage och handjobb. Betalning i förskott gällde egentligen annars. Brydde mig dock inte om att pruta då hon klädde av sig naken och jag fick känna överallt på henne under tiden. Hon smorde in sina bröst med olja och grenslade mig. Därefter gled hon upp och ner på mig i något som liknade en thailändsk soapy massage (kropp-mot-kropp-massage).

Hon greppade min stake som nu vuxit till sig ordentligt efter kroppskontakten och smekningar på hennes fina normalstora bröst och mjuka kropp. Inte helt fel med 30+ heller faktiskt... Därefter följde en ganska ordinär, men fullt acceptabel avrunkning, samtidigt som jag eggade mig själv genom att känna på hennes kropp. Jag kom ganska snart i en rätt så stark orgasm, eftersom jag haft 12 dagars avhållsamhet innan resan. Samtidigt som de elektriska spasmerna arbetade i hela min kropp så såg hon stillsamt på när sperman pumpade ut över hennes lena hand. Skönt! En kort resa ut ur universum och sedan åter till jordens krassa och vardagliga gråhet... Efter att hon torkat av mig tackade jag för mig, och studsade med lätta steg ut från salongen, och sa hejdå till alla damer på stället. Tittade mig lite triumferande omkring mig när jag kom ut på gatan.

Ansikte 6
Kropp 6
Socialt: 7
Massage 8
Happy Ending: 7
Rekommenderas: Ja (ett minus att hon missade att massera kroppens framsida).

Även på lördagen följde lite turistande tillsammans med polaren och BlueStar (som nu verkligen också räknas som en god vän till oss båda). BlueStar formligen flöt fram genom stadens brus med snabba steg, och rörde sig hemtamt mellan byggnader och s-bahn/u-bahn tåg. En snabb koll i turistguiden och sedan vidare. Själv hade jag snusk på näthinnan mest hela tiden, även inne i den stora och vackra domkyrkan, och även under pågående gudstjänst (sorry Jesus...). ”Först kyrkan sedan bordellen”, sa vi skämtsamt...
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2012-04-20 kl. 20:26.
Citera
2012-04-20, 19:44
  #2
Medlem
FKK-ARTEMIS

På fredagen hade BlueStar åkt till klubben redan tidigare på dagen. Erik och jag anlände efter klockan sex på eftermiddagen med plenty of euros på fickan. Incheckningen med information samt nyckel och armband kändes som en ren rutin för mig. Jag hade tidigare förklarat för Erik vad som gällde, så han var informerad.

Erik stirrade gapande på tjejerna och faciliteterna. ”Vilket jävla ställe” sa han med ett spjuveraktigt leende på läpparna. Efter att ha mött upp BlueStar och tittat runt lite på klubben och dess fina line-up, så gick vi för att käka en sen middag. Riktigt gott faktiskt, några tunna stekta köttskivor med sås och potatis. Kikade lite på brudarna som satt och käkade bredvid. Erik var djupt imponerad av klubben, och tyckte om tyskarnas liberala förhållningssätt till verksamheten.

Efter en lång stunds spanande omkring baren beslöt jag mig för mitt första sexmöte:

Yulia (Moldavien)

Den här tjejen var smal med långt och lite ljust hår, dock inte utpräglat blond. Hon var smärt och påminde lite vagt om en upphottad version av Jennifer Aniston. Efter en kort konversation med lite smekningar och kroppskontakt, så reste sig staken och elektriska strömmar drog genom kroppen. Ett tecken på att det fanns en viss kompabilitet. Detta gällde även henne uppenbarligen, eftersom hon var plaskvåt mellan benen när jag kände efter med handen. En timme med henne ville jag gärna ha…

Jag tror helt realistiskt att den här tjejen hade nymfomana tendenser, då hon genast lade sig på rygg och onanerade till sig två fullständigt genuina orgasmer. Hon ansträngde sig verkligen och misslyckades komma vid något tillfälle, vilket gjorde det hela mycket trovärdigt. Jag smekte henne, nosade runt och slickade henne både här och där. Det speciella med den här tjejen var att hennes kropp verkade dra iväg i åtråns rus, och att hennes psyke inte riktigt hann med. Detta verkade förvåna och nästan chocka henne. En märklig och speciell upplevelse att vara med en sån tjej.

Därefter den sedvanliga missionären och efterföljande doggy. Gillar verkligen att se och känna på tjejens kropp när jag tar henne bakifrån, en skön känsla. Det problematiska med den här tjejen var dock att hon inte ville att jag skulle smeka henne mellan benen. Hon tittade också på klockan vid två tillfällen, och var därmed en så kallad ”clock watcher”. Jag förlät henne för det, eftersom hon hade en positiv attityd i övrigt, och enligt egen uppgift bara arbetat en kort tid på klubben.

Jag efterfrågade en cum-in-mouth då det gått cirka 40 minuter av sessionen, och det fick jag. Hon ville dock inte stå på knä med mig ovanför, utan satt på sängkanten och tog min svullna kuk i munnen så att hon hade huvudet ovanför kuken, och den pekade upp i gommen på henne. Antagligen ville hon fuska lite genom att låta satsen rinna ur så snart som möjligt. Hon sög väl okey, men inte kanonbra, jag skulle velat ha mer slick med tungan, men hon sög mest. Jag hjälpte till genom att samtidigt runka lite, och kom snart i hennes mun. Hon tog i alla fall hela kaskaden i munnen, och gick sedan till papperskorgen och spottade ut den rejäla satsen, varefter hon gurglade med någon typ av munskölj.

Vi gick sedan till skåpet där hon träffade på en vänninna som frågade hur det gått (Yulia var ju under ”inskolning” till hora). Jag förstod inte vad de sa, men jag förstod av kroppsspråket att hon var nöjd med den långa sessionen och extras ur ekonomisk synvinkel. Hon fick sina 170 Euro ur mitt värdeskåp. Hon log och sade ”You bring me good luck!” ”Maybe, I hope so”, sa jag. Kramade om henne och pussade henne på kinderna och cirkulerade sedan vidare.

Ansikte: 7
Kropp: 8
Sexakten: 6
Socialt: 6
Rekommenderas: Ja, men med viss tvekan.

Pratade med Erik, som just avslutat sitt livs första session med en sexarbetare (dock väldigt erfaren av kvinnor sedan tidigare). Han var nöjd, och hade hittat en tjej han gillade både utseende- och beteendemässigt. Han tyckte dock att tiden var för kort för att hinna komma. Det visade sig att det var fler svenskar på klubben denna afton, och det blev ett visst samspråk med dem.

Efter detta köpte vi en varsin öl (man får en bricka i receptionen som man får ta med sig till baren). Det var väl värt 10 Euro i sammanhanget. Vi hade även med oss två små 5 cl flaskor whiskey i skåpet som vi blandade med cola från baren inne på toan. Smaskens! Därefter blev det lite bad och bastu.

Sedan pratade jag lite med BlueStar och en tjej på stället vid bardisken. Lärde henne Flashbackklassikern ”Jag tar den i tvåan”, så nu finns det en tjej på klubben som kan detta… Efter detta blev jag ”stalkad” under kvällen av en svart karibisk tjej som var oerhört påträngande. Jag hade vänligt avvisat henne tidigare under kvällen, men hon fattade tydligen inte vinken. Hon sa nästan på allvar ”I saw you go to room with other girl, why man, whyyy you do that!!?? You go with meee!!” Hon höll i mig också, och ville inte låta mig gå därifrån. Jag tänkte (men sa inget) “What the fuck, are we married or something?” Hon fick mig att tänka på de svarta karibiska tjejerna på Sweet Paradise i Prag som betedde sig exakt likadant. Nästan hotfullt påträngande. Undrar om karibiska prostituerade brukar vara så här?

Såg därefter att Yulia stötte på Erik och ville ha med honom till ett rum. Hon ville att jag skulle ställa upp som referens, vilket jag var schysst nog att göra. Sa dock till Erik på svenska: ”fin tjej, men kyss henne inte bara, hon hade min sats i munnen för inte så länge sedan”, följt av ett brutalt men hjärtligt garv. Erik såg ut som en fågelholk och stod och tvekade lite… Han beslöt sig för att artigt tacka nej till sessionen… Han hade dock ännu en session den kvällen som han var nöjd med. Han tillbringade väldigt mycket tid åt att prata med tjejerna, eftersom han verkligen gillar just det. Han har alltid varit en flirtig charmör, så även nu. Han gick på gammal krogrutin, vilken verkade fungera bra...

BlueStar hade ju varit på klubben fyra timmar längre än oss och han tog farväl, eftersom han ville gå och lägga sig i tid. Det var efter en tid dags för min andra drabbning med FKK Artemis tjejer:

Anja (Polen)

En blond och smärt äppelkäck tjej med vita stay-ups och blonda korkskruvslockar fångade mitt intresse. Anja från Polen. En vacker och erfaren tjej som verkade trygg i sig själv och gillade vad hon gjorde. På privatrummet ville hon gärna pussas och gosa utan extra kostnad, och hon var naturligt plaskvåt i lilla musen… Hon var dessutom glad, full av energi och lätt att konversera. En av mina mest lyckade träffar någonsin faktiskt. Jag smekte hennes mjuka hud och slickade henne i fittan. Smakade gotti-gott-gott... Tror dock hon fejkade en orgasm en gång, men what the hell, det var en fantastiskt fin tjej, och det fanns ett ömsesidigt gillande på det sexuella och personliga planet mellan oss två. Hon var dessutom sexarbetaraktivist, och blev mycket positivt överraskad när hon hörde att jag stödde och arbetade för dessa frågor.

När jag reste mig upp från den goa fittslickningen som fick henne att gny och skälva av vällust, så stod min tappra riddare som en klyvyxa i vädret, fit for fight. ”Wow, big Swedish cock!” utbröt hon spontant, när hon skulle trä på den röda Durexkondomen. Jag har en normal kuk, men när jag frågade henne så hävdade hon med bestämdhet att de flesta svenskar hon träffat på hade större kuk än många andra. Det verkade inte vara marketing, utan fullt uppriktigt.

Sexet var som det brukade, men hon hade en närvaro, kåthet och en nyfikenhet som gjorde sessionen mycket speciell. Hon gillade sitt jobb!! Vi hjälptes åt på slutet att runka av mig. Jag kom på en handduk som låg på sängen, med hennes vackra ögon fästade på kuken. Senare skulle jag få en liten trevlig surprise rörande den här tjejen visade det sig… 60 Euro för 30 minuter med den här tjejen var ett dunderpris... Leende, kram, kontinentala kindpussar, tack och hej, o.s.v...

Ansikte: 8
Kropp: 8
Sexakten: 8
Socialt: 9
Rekommenderas: Ja, för i helvete!!!!
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2012-04-20 kl. 20:39.
Citera
2012-04-20, 19:45
  #3
Medlem
Målet att introducera min polare för köpesex och FKK-konceptet var därmed uppnått, så vi bytte om och gick ut i den mörka natten klockan fyra på morgonen. Två sessioner vardera räckte bra idag. Vi hade ju mycket annat kulockså. Samt en fin gemenskap och vänskap... Vi hoppade in i en gräddvit Mercedestaxi och åkte tillbaka till hotellet. Vi åkte genom staden i tystnad och smälte intrycken från besöket. Vi var ganska trötta nu... Hopp i säng...

Efter att ha checkat ut från hotellet på söndagen splittade Erik och jag upp ett tag, eftersom vi hade lite olika planer. Han ville fortsätta turista, eftersom han inte besökt staden tidigare. Jag ville sexa. (what a surprise, or what?…)

Bouncing @ La Dee

Jag drog iväg till bordellen Kamilla La Dee. Ville i alla fall veta var det låg. Efter en del snirklande kom jag fram till porten och läste den berömda blågula texten ”Text & form” vid porttelefonen. Ringde upp till stället på min mobil. En ung mjuk kvinnoröst svarade. Jag frågade om det var okey att komma in. ”Yes, but there are only four girls here” svarade hon uppriktigt. ”Is Felicia there?” frågade jag (en välrennomerad och snygg tjej, som jag gärna vill träffa). ”Yes, but she is booked.” Ja, så kan det gå när man inte har bättre framförhållning… Uppskattade att tjejen ärligt beskrev situationen. Stället har gott rykte och verkar hålla stilen och servicen på topp.

http://www.kamilla-dee.com/1-sexy_girls/felicia.htm

Thantawan – andra besöket

Bestämde mig för att ta en massage till på Thantawan, eftersom jag var kåt. Denna gång var dock inte alls lika bra som den förra. I det närmaste värdelöst. För det första masserade hon bara* baksidan av mina ben. Hon klädde visserligen av sig naken, och jag fick känna på henne, men avrunkningen var under all kritik. Hon släppte exempelvis kuken precis då jag kom, vilket gjorde mig rätt frustrerad. Hon var även snustorr i fittspringan. Tror inte hon gillade sitt jobb. Sa dock till om lite axelmassage på slutet, jag menar något jävla skäl för pengarna måste hon ju göra… Läxan jag lärde mig: tala inte om förrän EFTER massagen att man vill ha happy ending. Då anstränger de sig inte lika mycket med den vanliga massagen. 100 Euro i läropengar således. Går säkert att pruta också.

Ansikte 4
Kropp 4
Socialt: 2
Massage 0
Happy Ending 1
Rekommenderas: Fuck no, never!!

Därefter sammanstrålade jag och Erik, hämtade ut bagaget från hotellet, och begav oss till flygplatsen för hemresa. Jag var nöjd, särskilt över att jag, BlueStar och Erik kunde träffas och uppleva en hel del tillsammans. Mycket trevligt, och det gav definitivt mersmak! Dessutom får man ofta ett bättre bemötande på klubben om man är flera gentlemän, eftersom man faktiskt representerar lite buying power tillsammans. Tjejerna vet då även att de har med sociala män att göra.

Sammantaget: en riktigt trevlig resa!!

PS. Länk till BlueStars recension från samma resa.

https://www.flashback.org/sp36931521
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2012-04-20 kl. 20:17.
Citera
2012-04-20, 20:54
  #4
Medlem
Glömde säga: håller FKK Artemis stilen? Ja, definitivt!

Rättelse: vi gick på FKK Artemis på lördagen, inte fredagen...
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2012-04-20 kl. 21:05.
Citera
2012-04-20, 21:05
  #5
Medlem
Librarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
FKK-ARTEMIS

Senare skulle jag få en liten trevlig surprise rörande den här tjejen visade det sig… 60 Euro för 30 minuter med den här tjejen var ett dunderpris... Leende, kram, kontinentala kindpussar, tack och hej, o.s.v...

Dum fråga kanske, men var den trevliga överraskningen priset?
Citera
2012-04-20, 21:06
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Librarian
Dum fråga kanske, men var den trevliga överraskningen priset?

Nej, jag var nog otydlig där, det kommer senare, i BlueStars recension...

Stay tuned...
Citera
2012-04-20, 21:07
  #7
Medlem
Librarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, det kommer senare, i BlueStars recension...

Oh, fint det! Ska undersökas med all hast
Citera
2012-04-20, 22:28
  #8
Medlem
Antexs avatar
Tack för en trevlig recension.

Själv föredrar jag flera besök på Artemis per resa, då de flesta tjejer inte jobbar alla dagar i veckan.

Egentligen skulle jag nog kunna tänka mig tre dar i veckan, men så ofta kan man ju inte vara där
Citera
2012-04-20, 23:18
  #9
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Bunkrade upp med jordnötter och läskeblask när jag såg att jag hade en hel del fin läsning framför mig!

Tackar!!!
Citera
2012-04-21, 10:27
  #10
Medlem
BlueStars avatar
Trevlig recension än en gång, WW. Ja, det blev definitivt en trevlig resa, i synnerhet när man slår följe med likasinnade som man dessutom blir lite kompisar med. Då kommer här min recension av vår gemensamma kväll på Artemis:


Vid mitt senaste besök på Artemis sommaren 2009 upplevde jag mixen av tjejer med avseende på ålder, etnicitet, kroppsform etc., som väldigt blandad, och den generella kvaliteten som rätt hög rent utseendemässigt, så förhoppningen var att det skulle vara ungefär likadant nu igen. När jag kommer dit strax efter kl. 14 är det rätt lugnt och - i likhet med tidigare besök vid den här tidpunkten på dagen – omkring 10-15 tjejer och kanske ett tiotal manliga gäster. Klubben ska enligt hemsidan ha en takterrass, men den verkar vara stängd så här års, så dit kan man inte gå förrän det bli varmare utomhus. Jag börjar i vanlig ordning gå husesyn, dels för att se om det förutom takterrassen skedd någon ombyggnation de senaste tre åren, dels för att se vilka damer som jobbar just nu.

Interiörmässigt ser klubben genomgående likadan ut som under 2009 är mitt första intryck, och kvaliteten på tjejerna verkar ligga på ungefär samma nivå. Den är dock alltid lite lägre tidigare på dagen innan de flesta, och oftast snyggaste tjejerna kommer till jobbet runt kl. 19-20. Några av damerna kontaktar mig som brukligt är, men ingen av dem attraherar mig nämnvärt plus att jag vill se mig omkring lite mer och insupa atmosfären innan jag känner mig klar för dagens första rond i ett privatrum.

När jag gått runt ett par vändor sätter jag mig i en av sofforna längs väggen vid sidan av baren. En rätt lång tjej med skunkfrisyr kommer och sätter sig bredvid mig och börjar prata lite med mig. Hon kallar sig Candy, är väl någonstans 27-28 år kanske, närmare 180 cm lång och säger sig komma från Tyskland. Hmmm… Hon pratar inte perfekt tyska och jag tycker nog att hon har ett lite mer östeuropeiskt än tyskt utseende, kanske är hon från Ungern eller möjligen Polen, tänker jag. Nå, det spelar ju ingen roll var hon kommer ifrån, hon är rätt sexig, riktigt fin kropp framför allt, så jag beslutar mig för att ha sex med henne.

Väl inne i privatrummet visar det sig att hon tyvärr inte vill kyssas, inte ens mot extra betalning. Synd, men det bör nog gå bra ändå, resonerar jag, då jag känner mig i god form. Givetvis borde jag frågat det innan vi gick iväg till privatrummet, men jag glömde det just då. Efter att ha vänslats lite en stund tar jag på mig en kondom och Candy börjar suga mig. Kuken svarar bra och jag vill börja knulla bakifrån så vi kör den vägen under ett antal minuter. Efter en stund känner jag för att byta position så jag ber henne lägga sig på rygg och trycker in den i den gamla hederliga missionärsställningen. Det känns ännu bättre, inte minst känslan av hennes långa smala ben mot mina ger extra tändvätska åt mig så jag fyrar av dagens första laddning efter några minuter i den positionen. Candy får sin €60 och jag kilar iväg till duschen, hämtar därefter min bok, och går sedan till bottenvåningen för lite bokläsning i sofforna vid den nedre baren.

Candy
Ansikte: 7/10
Kropp: 9/10
Personlighet/attityd: 7/10
Prestation/service: 6½/10
Rekommenderas: Nja, tveksamt. Vill man inte ha något extra och hon tänder dig utseendemässigt enormt mycket så ja, men inte annars. Hon bjöd inte till särskilt mycket, direkt.

Sådär tre timmar senare börjar det droppa in fler gäster och fler tjejer som börjar jobba, så efter att ha ledsnat på att läsa min bok och konstaterat att lusten och kåtheten åter börjat vakna till liv beslutar jag mig för att ånyo pröva lyckan med någon annan tjej som faller mig i smaken. Någon solklar och odiskutabelt överlägsen kandidat för nästa runda tycker jag mig inte se, även om det finns några ganska fina damer jag möjligen kan tänka mig. Vid slutet av trappan på bottenvåningen möter jag dock lite senare en ung, väldigt smal, riktigt söt platinablond tjej som verkar trevlig i största allmänhet så jag föreslår att vi går till porrbion där på det nedre planet. Strax innan vi går in dit frågar hon om vi inte ändå ska gå direkt till privatrummet alldeles innan porrbion i stället. Tja, varför inte, tänker jag, jag känner mig fit for fight och tänd på henne så det ska väl gå bra.

Hon kallar sig Cindy (japp, det är den här Cindy från hemsidan), är runt 20-21 år kanske, omkring 160 cm lång och väldigt smal, nästan lite för smal faktiskt, och kommer från Polen. Hon frågar om jag vill att hon ska ha på sig skorna eller inte i sängen, men hon passar bra i dem och ser söt ut med dem på sig så jag ber henne därför behålla dem på. Glädjande nog har hon inget emot att kyssas utan gör det gärna utan att begära extra betalt för det, så våra läppar och tungor finner snabbt varandra. En stunds hånglande senare drar jag på mig kondomen och Cindy smakar på mitt gummibeprydda könsorgan, vilket känns rätt bra. När apparaten väl hårdnat vill jag knulla henne bakifrån så vi börjar umgås den vägen.

Formen känns lite sisådär nu, så jag drar ut den och vi börjar kyssa och smeka varandra en stund tills jag känner mig klar för drabbning igen. När så väl är fallet vill jag ha lite mer kroppskontakt så jag ber Cindy lägga sig på rygg och tar henne i missionären. Osäker på hur länge vi håller på, men det känns som en rätt lång sejour innan jag till slut kommer i dagens andra orgasm som satt en bra bit inne. Puh! Cindy får sina €60 och jag går iväg och duschar, äter lite middag och börjar se efter om WW och Erik har anlänt till klubben nu när klockan nyss passerat 18.

Cindy
Ansikte: 8½/10
Kropp: 9/10 (lite väl smal, men i övrigt mycket fin)
Personlighet/Attityd: 8/10
Prestation/Service: 8/10
Rekommenderas: Ja

(fortsättning i nästa inlägg)
Citera
2012-04-21, 10:42
  #11
Medlem
BlueStars avatar
Inne vid duscharna ser jag WW och Erik som nyss anlänt och fått på sig morgonrockarna och tofflorna så jag möter upp dem och samtalar lite. Vi går sedan runt på en (för mig) andra husesyn och börjar då känna av att allt fler människor har börjat komma till klubben, även om det vid det här laget lyckligtvis inte är alltför trångt ännu. För egen del är jag inte helt säker på om jag är i stånd (pun intended) att kunna ha sex en tredje gång idag, i alla fall inte på några timmar ännu, och WW och Erik känner inte för att sexa ännu, så vi köper varsin öl i baren (för €10 styck!) och röker varsin cigarill, vilket känns som en trevlig och behaglig avkoppling. Tjejerna kommer titt som tätt och lägger armarna om oss och vill gå iväg till ett privatrum, men ingen av oss vill ha sex just nu, så alla avvisas men på ett vänligt och trevligt sätt, förstås.

Lite senare på kvällen när vi åter satt oss i baren kommer en ung smal tjej med ljusbrunt hår och pratar en stund med WW och han beslutar sig för att gå till ett privatrum med henne. Jag och Erik stannar kvar i baren och snackar lite och märker då att bredvid oss sitter en annan svensk kille som hälsar på oss. ”Fan, vad svenskar det är här”, säger han. Han var även här dagen innan och förvånas över att det är så pass många svenskar som besöker Artemis. En tjeckisk tjej jag pratade med tidigare sa ”Hor mår do?” (Hur mår du?) när jag berättade att jag var från Sverige. Hon gillade svenska män, sa hon, och tyckte de var bra kunder(vilket hon säkert säger om andra nationaliteter också, när hon pratar med män från andra länder).

Klockan rinner iväg och jag börjar nu känna att jag gärna vill försöka ha sex ytterligare en gång, formen känns någorlunda skaplig, så jag beger mig ut på en runda runt klubben för att se vem som kan passa. Tidigare på kvällen kom det fram ett par blonda tyskor och pratade med oss när vi satt i baren, och den kortare av dem tyckte jag var väldigt livlig och attraktiv överlag, så jag försöker hitta henne. Tyvärr visar det sig att hon är upptagen i porrbion nere med en annan gäst, så jag letar vidare. Den mörkhåriga tjeckiskan och en mörkhårig rumänska som kontaktade mig i baren tidigare står inte heller att finna. När jag sätter mig ned för att vila lite i en av sofforna vid baren på det nedre planet ser jag en blondin med korkskruvslockar som jag observerat tidigare och som eventuellt skulle kunna vara en tänkbar kandidat, och så fort våra blickar mötts går hon fram till mig och sätter sig ned bredvid mig.

Tjejen kallar sig Anja, är runt 170-175 cm lång, c:a 26-27 år någonting, från Polen och har ett ansikte som inte är helt olikt TV4s Kajsa Gudmundson. Vi pratar med varandra som hastigast, men bestämmer oss snart för att gå till ett privatrum bakom porrbion här på det nedre planet. Anja går med på att kyssas, även om det mest är frågan om ytliga pussar, vilket känns sådär. I övrigt är hon aktiv och engagerad vilket stärker helhetsintrycket jag får av henne. I vanlig ordning vill jag börja knulla henne bakifrån vilket jag också gör under några minuter, men dagsformen känns inget vidare så apparaten slaknar sakta men säkert. Anja föreslår då att jag tar av kondomen och att hon i stället kan ge mig lite massage med massageolja. Hon smörjer in kuken med någon värmande olja och börjar runka mig sakta men intensivt. Det gjorde verkligen susen! Kåtheten återvänder ganska så snabbt och efter ett par minuters handjobb torkar hon av kuken och trär på en ny kondom, varpå jag äntrar henne i missionärsställningen.

Efter ett antal minuters pumpande kommer jag då till sist i en någorlunda OK orgasm, där det är tydligt att jag inte har mycket mer att ge för dagen, utan bedömer att det här blir min sista sejour för idag och hela den här resan, då jag åker tillbaka till Sverige nästa dag. Mycket riktigt: När jag drar ut kuken är toppen på kondomen bara fylld till max två tredjedelar, eller lite drygt hälften, så det är nu ställt utom allt tvivel att mina kulor är ekande tomma och det inte blir något mer sex för mig under den här vistelsen i Berlin. Anja får sina €60 och jag hastar sedan iväg till duschen för att sedan leta upp WW och Erik.

Anja
Ansikte: 8/10
Kropp: 9/10
Personlighet/Attityd: 8½/10
Prestation/Service: 8/10
Rekommenderas: Ja

Strax därpå hittar jag WW och Erik som sitter i matsalen och dricker kaffe efter maten de just avnjutit. Glädjande nog hade WW haft en klart godkänd sejour med tjejen han gick iväg med, så stämningen bland oss var mycket god. Vi sätter oss därpå i baren och vid det här laget börjar klubben bli full av folk, och – till mitt personliga förtret – även flera riktigt snygga tjejer. Synd att jag inte är någon kvällsmänniska. Nå ja, jag är klart nöjd med vistelsen på Artemis liksom med resan i sin helhet, så jag har inte direkt någon anledning att klaga. På grund av att jag som nämnt är helt tom där nere beslutar jag mig efter att vi suttit i baren en stund att ta en taxi tillbaka till hotellet inför hemresan nästa dag. Artemis är fortfarande en mycket bra klubb för den hugade sexköparen som vill uppleva haremkänslan man får av att besöka en FKK-klubb, tänker jag när jag återlämnar plastarmbandet med nyckeln, får plastbandet som representerar betald inträdesavgift avklippt, och sätter mig i en av alla de väntande taxibilarna utanför för återfärd till hotellet.


Till sist: I jämförelse med sommaren 2009 då jag besökte klubben senast tyckte jag kvaliteten på tjejerna rent utseendemässigt var något lägre nu än då, även om skillnaden var marginell. Kanske var det bara en halvbra dag just då, vissa tjejer kanske var sjuka/bortresta etc., etc., plus att det ser olika ut varje dag på klubben beroende på vilka tjejer som jobbar just då, men det var ändå mitt generella intryck, i synnerhet under den tidiga eftermiddagen, det såg dock betydligt bättre ut senare på kvällen. Totalt sett tycker jag ändå Artemis håller mycket hög klass och den förblir en av mina favoritklubbar i Tyskland. Det finns kvinnor av alla sorter, former, stilar och etniciteter, nog för att tillfredsställa de flesta smaker. Det enda jag egentligen saknar är dels några datorer uppkopplade mot nätet så att man kan gå ut där när så önskas, samt att de borde bygga ut byggnaden med fler privatrum eftersom det vissa kvällar kan bli en viss väntetid dit när det är många gäster.

Utöver detta har jag inte så mycket mer att säga annat än ett stort tack till Artemis och dess ägare för att ni tillhandahåller en så bra klubb för oss som gillar att gå på bordell, och ännu en gång ett särskilt tack till Cindy och Anja för de trevliga stunder jag hade med er. Jag kommer återvända – var så säkra!
__________________
Senast redigerad av BlueStar 2012-04-21 kl. 10:58.
Citera
2012-04-21, 20:08
  #12
Medlem
micke_gbgs avatar
Får tacka för de trevliga recensionerna, det får en att längta till nästa FKK trip.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback