Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-20, 21:50
  #13
Medlem
08oss avatar
Köp en ny bilstereo istället... inte direkt att de är eftertraktade av tjuvar längre Finns på biltema för 500 kr.
Har själv använt FM-sändare, visserligen inbyggd i mobilen men ljudkvaliteten var inget vidare, eller fungerade väl okej så länge mobilen låg stilla men jag skulle lätt lägga 400 kr till på en stereo med aux-utgång och plats för usb-minne, så mycket enklare.
Citera
2012-04-22, 22:28
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 08os
Köp en ny bilstereo istället... inte direkt att de är eftertraktade av tjuvar längre Finns på biltema för 500 kr.
Har själv använt FM-sändare, visserligen inbyggd i mobilen men ljudkvaliteten var inget vidare, eller fungerade väl okej så länge mobilen låg stilla men jag skulle lätt lägga 400 kr till på en stereo med aux-utgång och plats för usb-minne, så mycket enklare.


Någon billigare prisvärd du har lust att länka kompis?
Citera
2012-04-22, 23:21
  #15
Medlem
Har liknande fråga,, hur ska jag göra för att få mobil ljud till min stereo,,

Kör nämligen saab så de e kanske inte de smidigaste att bara byta stereo,, (allt e inbyggt i panelen)
Hur gör jag??

(sry för stavfel e på mobilen)
Citera
2017-03-02, 10:44
  #16
Medlem
Ubbe66s avatar
Åkte med i grabbens bil, han har en typ kassett mojäng man kopplar in i bilstereon.

Problemet uppkommer när man ansluter en mobil via 3.5 mm kabel till kassetten!

Det blir det klassiska brummet från mobilen titt som tätt, antagligen när mobilen kopplar upp sig mot nya master typ...

Finns det någon vettig lösning på detta?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback