Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-26, 19:21
  #433
Medlem
Cybrminds avatar
Ja. Ca 2008 missade jag chansen att ha trekant med en förredetta klasskamrat (Som jag var hemligt kåt på) och hennes tjejkompis.

Vi träffades slumpmässigt på krogen en gång och de ville ta med mig upp till deras hotellrum.

Första gången var det för mig att två tjejer hängde på mig så jag blev lite skraj så sa att "Jag ska på begravining imorgon så jag är inte säker om det är en bra idé" och åkte hem.

Men fick iallafall stå och hångla med dessa innan jag åkte hem med bussen
Citera
2022-10-02, 20:34
  #434
Medlem
När jag var yngre kanske runt 16 bast, fanns det en tjej jag var helt dö kär i, jag ville verkligen att det skulle bli vi.

Iallafall jag hade en hemmafest inte så många kanske 7-8 pers, minns att tjejen messade mig och frågade om hon kunde komma (vi både på samma väldigt nära varandra).

Hon kom ditt och jag kommer ihåg hur snygg hon var tror hon märkte att jag spanade in henne väldigt mycket under kvällen.

Vi hamnade en sekvens själva under festen och började snacka, jag droppade att jag gillar henne... Som fan! Hon blev skit glad och berättade att hon kände samma sak, bestämde oss att hon skulle sova kvar hos mig.

Saken var att jag drack så mycket den kvällen.. total blackout. Vaknade upp dagen efter och polarna berättar för mig att jag strulade med hennes bästa kompis.
Vi har aldrig pratat sen dess..

Jag har ångest än idag! Jävlar vad nere jag var ett tag, men samtidigt får jag skylla mig själv 🥲
Citera
2022-10-03, 13:58
  #435
Medlem
Tyvärr är jag då in i bomben trög ibland och har efteråt fattat att jag har missat tillfällen.
Citera
2022-10-04, 14:07
  #436
Medlem
flashbackkalles avatar
Aldrig pga. tröghet men för att jag har varit för osäker på mig själv. Fyra tjejer kan jag komma på att jag hade kunnat ligga med.

Edit: kom på en till men med henne var det för att jag var trög och inte la mig direkt med henne när vi skulle sova utan stannade uppe en stund med polarna... Sicken idiot man kan vara
__________________
Senast redigerad av flashbackkalle 2022-10-04 kl. 14:12.
Citera
2022-10-04, 14:50
  #437
Medlem
Knullade en bästa vän, träffade en brud senare som hånglade upp vännen, ångrar lite att jag inte hade trekant med dom 🤤
Citera
2022-10-05, 10:31
  #438
Medlem
Trafikkon-Standards avatar
Minns en gång på gymnasiet: Hade en tjej i min klass när vi gick andra året som inte "hade det så lätt hemma" om man säger så. Hon hade ett ganska alldagligt utseende men av någon anledning kunde jag inte låta bli att kolla in henne lite från dag ett.
Hamnade ofta bredvid henne på lektioner och vi snackade ofta på rasterna och så. Hon hade ofta behov av att prata av sig, och jag hade inget emot att lyssna och agera bollplank.
Typ 10 måndaer senare, efter att jag och min dåvarande tjej hade gjort slut så hade tjejen i min klass det ännu struligare hemma. Hon bodde några mil bort och hade precis tagit körkort så hon körde till mig ibland för att prata av sig.
Började vid den här tiden få en del bilder skickade till mig. Hon svepte in det lite i kategorin "semesterbilder", men varannan bild var ganska ordentligt lättklätt. Inga nudes men ni fattar. Min 18åriga hjärna tog naturligtvis inte detta som en hint utan mer som en "kul grej".. Svarade lite nonchalant skämtsamt och kommenterade saker i bakgrunden mest, frågade var hon köpt sina trosor och liknande. Idiot..
Några dagar senare skrev hon och sa att hennes morsa skulle åka bort över helgen och frågade om jag ville komma över och "se en film". Fattar än idag inte hur jag kunde missa den hinten, men jag började iaf direkt klura på logistik. Hade inte gjort färdigt körkortet än så hur skulle jag ta mig dit? Buss gick ju att åka dit, men eftersom vi båda bodde på landet men på olika orter så slutade bussarna gå runt 10, så hur i all världen skulle jag komma hem..? Tanken på att få ligga dök naturligtvis upp (men trodde att det bara var önsketänk), fattade av någon anledning inte att hon med stora landningslampor var den som försökte inleda det hela.
Blev kort sagt inget med det hela.. Minns inte vad jag skyllde på men det rann hur som helst ut i sanden. Fick några år senare reda på att "se en film" var synonymt med "hänga med upp på en kopp te". Först då föll poletten ner helt..
Är rätt glad i efterhand att det inte blev nått dock. Hon är rätt trashig idag..
Citera
2022-10-13, 00:26
  #439
Medlem
Sprutdeares avatar
Oj oj oj....

Var på ett litet mini hemma-krök hos en polare och vi drack en jävla massa jelzin o bira...
Det var en brud där jag var lite smått sugen på och hon var rätt så lätt att få i sängen, i alla fall vi ligger o glor film och båda oss två är rätt så packade och hon säger att hon vill till gästrummet (rummet bredvid vardagsrummet och alla andra glodde squid game) Jag följer med henne in i sovrummet och lägger mig bredvid henne med kläder o allt. Hon hade redan tagit av sig sina jeans (Här började hjärtat slå i 8000 då jag var oskuld vid denna tid och jag tänkte att jag äntligen skulle få ligga) jag börjar klä av mig och hon börjar talla runt pitten och jag kunde fan inte få upp den! Sprit balle som fan.... Hon blev lätt besviken men jag gav inte upp så lätt. Jag fingrade henne hårt som kompensation men mådde riktigt sunkigt över bonge incidenten i över en vecka..


Jag hade en brud för inte så länge sen typ ett år sen och första gången vi skulle ligga (fortfarande oskuld under denna tid). Hennes morsa, autistiska brorsa och bonusfarsa var hemma och när vi har ätit klart middagen med klientelet så går vi upp till hennes rum. Där helt random drar hon fram en kondom och jag börjar balla ur i huvudet... Hjärtat går snabbare än spritballe incidenten. Jag försöker få upp den med allt jag kan. Tänker på det mest kinky shit som kommer upp i huvudet men det går fan inte!! Hon säger att det är okej och lägger sig i sängen och jag lägger mig bredvid henne och börjar torr-runka och hon glor besviket på mig. Hon lutar sig mot min axel och jag fortsätter med torr-runkandet för jag tänkte att jag fan inte får missa denna chans. 5 min efter runkandet börjar jag få resultat och får faktiskt upp den till 80% stånd. Jag blir överlycklig och viskar i hennes öra att jag är redo. Hon hade somnat . Jag såg mig själv i tredje person och tänkte på hur värdelös jag var och fällde faktiskt en tår. Blev inte många timmar den natten då jag mest låg och tänkte på vad fan som var felet på mig....

Har flera liknande incidenter...
Citera
2022-10-18, 19:28
  #440
Medlem
Peppermills avatar
Senaste utgången. Var på liten barrunda med polare och kom ut ifrån ett ställe då står två kvinnor utanför och känner igen utseendet på ena och konstaterar att det var en tjej som jag gått i samma skola som när vi var aningen yngre. Kände ej varandra på den tiden heller och jag är rätt kass på namn men lyckades nästan att gissa helt rätt på hennes efternamn med.

Hur som helst så hade vi ju inte hunnit säga så mycket när hennes tjejpolare kläcker ur sig: "-ni borde ju ta o ligga inatt". Sen börjar vi skratta alla tre och tror jag sade: "Ja, inte är jag omöjlig". Men att jag skulle vidare med kompisarna till ett ställe och dom sade något ställe dom skulle till och tyckte vi skulle ses där.

Natten går och vi slutar upp på samma ställe, sitter och snackar och dom tycker jag skall hänga med på någon efterfest (tror det var hos "vänninan") på "fel sida stan". Men nja kände mig för trög för att hänga med på den och ta någon bortamatch. Så det ligget missade man.

Cykeltur hem i regnet blev det istället.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback