Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-22, 20:59
  #373
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Vadå missat?

Varför ska hela ansvaret och sedan skulden bara vara på oss grabbar?

Ja, jag har uppfattat signaler många gånger men inte brytt mig för att inte uppfattas som besvärande, etc..
Och detta beror på att när man väl själv försöker ändå så brukar det bli nobben. Tjejer är så jävla självbelåtna för att de vet att de har lätt för att få ligg, medans bara en del grabbar lyckas med detsamma.

Idag vet man ju knappt ifall man blir anklagad för trakasseri.

Kvinnor får fan visa mer kämparglöd också....jävla fega kossor.
Var i tråden står det något om att den bara riktar sig till män?

Trådstarten skriver att den är för både tjejer och killar...
Citera
2018-02-22, 22:36
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Vadå missat?

Varför ska hela ansvaret och sedan skulden bara vara på oss grabbar?

Ja, jag har uppfattat signaler många gånger men inte brytt mig för att inte uppfattas som besvärande, etc..
Och detta beror på att när man väl själv försöker ändå så brukar det bli nobben. Tjejer är så jävla självbelåtna för att de vet att de har lätt för att få ligg, medans bara en del grabbar lyckas med detsamma.

Idag vet man ju knappt ifall man blir anklagad för trakasseri.

Kvinnor får fan visa mer kämparglöd också....jävla fega kossor.

Killar missar chanser för att de inte känner kemin när den väl dyker upp. Det är ett helt naturligt urval. Sen tycker jag att när en tjej vill ha en så är det ju upplagt som fan. Nästan bara att föra läpparna till munnen på tjejen. Det är ett jävla steg man ska ta. Jag har missat sjukt många sådana chanser också men det är ju mest för att jag inte kände samma sak som tjejen. Inget att gå och gräma sig för. Kemin fanns ju inte där.
Citera
2018-03-15, 21:00
  #375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalbecWarrior
Eftersom tråden har gett mig glädje i form att jag inte behöver känna att det bara är jag som är pantad så får jag väl dra mitt strå till stacken:

- Firade nyår med en upptagen tjej, killen valde sina polare så jag firade med henne. Vi inledde kvällen med att se filmen Titanic och dricka gin & tonic, alldeles för få! Sen drog vi ner på stan... avslutade hos henne och hon erbjöd mig att sova över (dock i syrrans rum) men jag fick för mig att jag skulle hem, så jag gick mot nattbussen (idag hade jag tippat i henne mer gin och erbjudit massage till Titanic...)

- Det sjuka att miss nr 2 inträffar samma natt som händelsen ovan. När jag står och väntar på nattbussen så börjar jag snacka med en tjej som blivit dumpad av sina polare, vi får bra connection och hon frågar om vi inte ska dela en taxi då vi bor åt samma håll. Vi hade studentpris på taxin så det hade blivit exakt samma kostnad för mig som nattbussen. Idiot som man är så valde man bussen... väl på bussen så sätter hon sig bredvid mig och vi snackar hela vägen tills jag kliver av, utan varken namn eller nummer =(

- Träffade en tjej på kåren som var från annan ort men åkt dit för att hänga med en tjejkompis (min granne). Vi hånglade på dansgolvet och sedan resten av kvällen. Grymt bra connection i övrigt också, när stället stängde drog hennes kompis med henne på efterfest och de bjöd med mig. Jag var dock fokuserad på att jag skulle träna senare samma dag så jag tänkte det var bäst att komma i säng. Fick i alla fall kontaktuppgifterna. Senare bekände hon att hon sovit på kompisens golvmatta i rummet bredvid mitt och önskat att hon inte sov hos mig istället. Så det var missen, andra missen får bli att jag inte bjöd över henne igen. Det var 80 mil mellan oss men det hade blivit ligga garanterat. *suck*

- Tjej på krogen som det klickade med, hon bad mig kolla vad hon hade för märke på sin BH och sina trosor... ja som ni förstår förvaltade jag inte det förtroendet särskilt väl :-(

Nä nu räcker det!
Asså shiet fan du tog det till en helt ny nivå, att du inte förstog mär hon lät dig kolla på hennes trosor
Citera
2018-03-16, 02:00
  #376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
Killar missar chanser för att de inte känner kemin när den väl dyker upp. Det är ett helt naturligt urval. Sen tycker jag att när en tjej vill ha en så är det ju upplagt som fan. Nästan bara att föra läpparna till munnen på tjejen. Det är ett jävla steg man ska ta. Jag har missat sjukt många sådana chanser också men det är ju mest för att jag inte kände samma sak som tjejen. Inget att gå och gräma sig för. Kemin fanns ju inte där.


Håller med till fullo.. känn känslan och gå sen with the flow
Citera
2018-03-16, 02:22
  #377
Medlem
hagsatras avatar
Var otroligt blyg när jag var 18 men lyckades på något mirakulöst sätt få kontakt med en riktigt trevlig tjej på krogen. Vi kommer in på ämnet filmer och vi kom båda fram till att vi gillade filmen baksmällan varav hon bjuder hem mig för att kolla på den. Vi går hem till henne och sätter på filmen och pratar under tiden.

När vi kommer till scenen med transvestiten så skojar vi med varandra om att hon kanske döljer något för mig då det var hennes favoritscen. Då tar hon min hand och drar den under hennes kjol och säger "känn efter själv". Vi skojar vidare men jag är för blyg och trög för att fatta vad som händer så jag lägger aldrig in någon stöt trots att jag var riktigt sugen på henne och det slutar med att jag somnar på soffan.

En annan gång blev jag hembjuden av en tjej, detta i ungefär samma ålder. Vi kommer fram till att jag ska sova över och jag säger att jag tar soffan, varav hon säger att det är lugnt vi får båda plats i sängen så du kan sova bredvid. Jag säger nej en gång till, soffan funkar bra. Det går en timme och båda har somnat, jag går upp för att dricka ett glas vatten. När jag kommer tillbaka säger hon "jag fryser, kan du inte komma till sängen?" Efter tredje inbjudan tar jag mig dit och ligger som en stolpe med kläderna på bredvid henne hela kvällen utan att röra henne.

Sen blir det ännu sjukare, mitt i natten kommer hennes f.d. kille hem (De hade gjort slut två veckor tidigare), de bodde fortfarande tillsammans medan killen letade en ny lägenhet men just denna helg skulle han sova borta. Jag var ytligt bekant med honom och helt plötsligt runt femtiden på morgonen vaknar vi att någon stövlar in genom dörren och man hör att han är berusad då han hade varit ute på krogen och till sist bestämt sig för att åka hem istället för att sova borta.

Jag är vaken och vettskrämd men ligger kvar som en stolpe i sängen utan att kunna röra mig. Tjejen hoppar upp och möter upp honom vid dörren varav han får syn på mig och en diskussion uppstår. Jag ligger kvar och spelar att jag sover. De pratar högljutt i köket i vad som kändes som en evighet innan de kommer tillbaka till rummet. Hon kommer tillbaka till sängen och han lägger sig i soffan. Där ligger jag kvar mittemellan, vågar inte röra mig eller visa att jag är vaken och undrar vilken mardröm jag har hamnat i. Efter drygt en timmes dödläge så går han upp och snabbt packar ihop lite kläder i en ryggsäck och försvinner iväg och drar igen dörren med eftertryck. Inget mer än så hände den natten, klockan nio vaknar vi och jag säger hej då och tar mig hem.

Har några fler liknande historier att bjuda på om någon uppskattar mina misslyckanden.
__________________
Senast redigerad av hagsatra 2018-03-16 kl. 02:31.
Citera
2018-03-16, 10:00
  #378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorven32
Asså shiet fan du tog det till en helt ny nivå, att du inte förstog mär hon lät dig kolla på hennes trosor
Haha, ja jag kollade och avrapporterade vad det var för märke. Men trög som man är så spann man inte vidare på det. En kvart senare drog hon vidare...
Citera
2018-03-16, 15:38
  #379
Medlem
Senast jag var hos min underbara FWB . Vi hade haft en mysig stund och ligger o pratar. Så sätter hon sig upp o vi fortsätter prata och hennes händer börja vandra över hela min kropp. Lilleman vaknar och hon fortsätter med sina händer och helt plötsligt börjar jag prata om något helt annat. Lilleman tappar helt sugen och jag inser inte mitt misstag förrän det var för sent. lol: Skönt att man kan skratta åt det i efterhand.
Citera
2018-03-18, 11:20
  #380
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag tror inte att jag missat några knullchanser utan tagit chanserna när jag fått tillfälle å då har jag knullat rätt mycket i mina dar.
Citera
2018-03-18, 11:40
  #381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Var otroligt blyg när jag var 18 men lyckades på något mirakulöst sätt få kontakt med en riktigt trevlig tjej på krogen. Vi kommer in på ämnet filmer och vi kom båda fram till att vi gillade filmen baksmällan varav hon bjuder hem mig för att kolla på den. Vi går hem till henne och sätter på filmen och pratar under tiden.

När vi kommer till scenen med transvestiten så skojar vi med varandra om att hon kanske döljer något för mig då det var hennes favoritscen. Då tar hon min hand och drar den under hennes kjol och säger "känn efter själv". Vi skojar vidare men jag är för blyg och trög för att fatta vad som händer så jag lägger aldrig in någon stöt trots att jag var riktigt sugen på henne och det slutar med att jag somnar på soffan.

En annan gång blev jag hembjuden av en tjej, detta i ungefär samma ålder. Vi kommer fram till att jag ska sova över och jag säger att jag tar soffan, varav hon säger att det är lugnt vi får båda plats i sängen så du kan sova bredvid. Jag säger nej en gång till, soffan funkar bra. Det går en timme och båda har somnat, jag går upp för att dricka ett glas vatten. När jag kommer tillbaka säger hon "jag fryser, kan du inte komma till sängen?" Efter tredje inbjudan tar jag mig dit och ligger som en stolpe med kläderna på bredvid henne hela kvällen utan att röra henne.

Sen blir det ännu sjukare, mitt i natten kommer hennes f.d. kille hem (De hade gjort slut två veckor tidigare), de bodde fortfarande tillsammans medan killen letade en ny lägenhet men just denna helg skulle han sova borta. Jag var ytligt bekant med honom och helt plötsligt runt femtiden på morgonen vaknar vi att någon stövlar in genom dörren och man hör att han är berusad då han hade varit ute på krogen och till sist bestämt sig för att åka hem istället för att sova borta.

Jag är vaken och vettskrämd men ligger kvar som en stolpe i sängen utan att kunna röra mig. Tjejen hoppar upp och möter upp honom vid dörren varav han får syn på mig och en diskussion uppstår. Jag ligger kvar och spelar att jag sover. De pratar högljutt i köket i vad som kändes som en evighet innan de kommer tillbaka till rummet. Hon kommer tillbaka till sängen och han lägger sig i soffan. Där ligger jag kvar mittemellan, vågar inte röra mig eller visa att jag är vaken och undrar vilken mardröm jag har hamnat i. Efter drygt en timmes dödläge så går han upp och snabbt packar ihop lite kläder i en ryggsäck och försvinner iväg och drar igen dörren med eftertryck. Inget mer än så hände den natten, klockan nio vaknar vi och jag säger hej då och tar mig hem.

Har några fler liknande historier att bjuda på om någon uppskattar mina misslyckanden.


Hahah, du och jag skulle nog bli bra vänner! Har i princip identiska situationer som skett under de åren jag har vandrat här på jorden. Du var väldigt duktig på skriva så upp med lite fler "misslyckanden", så jag kan leva in mig i den där känslan av att ligga bakom en tjej och antingen vända på mig eller undvika att våra kroppar möts i botten partierna när de flyttar sig närmare, nästintill gnuggar sig mot än. Av någon anledning tyckte jag det var jättepinsamt att jag hade erektion så jag gjorde allt för att dölja det, så när hon flyttade sin rumpa närmre så flyttade jag längre bort, blev nästan att jag låg i fosterställning bakom henne tillslut. Det sjukaste av allt är väl att det har hänt tre gånger, med två olika tjejer. Ack, det suger att vara så jävla feg och osäker i vissa lägen.
__________________
Senast redigerad av FearisaMotion 2018-03-18 kl. 11:42.
Citera
2018-03-25, 12:18
  #382
Medlem
Hursomhelstings avatar
Polaren o ja hängde på två tjejer hem han fick den jag inte ville ha och jag fick en snygg blondin som visat prov på vilja redan tidigt under kvällen, ville suga av mig...dock inför publik så jag vart lite hämmad.
Väl i hennes kompis lägenhet så vart det tramsigt och jag kände att tjejerna ville ha gruppsex vilket inte är min grej...polaren hade dock mindre bekymmer med detta men att jag såg till att vi delade på oss.
Min blondin visade sig dock att vara redigt packad och hulkade att hon skulle spy så jag hämtade in en hink och ställde vid sängen och gick bort o satt mig.
Kom säger hon kom! Kom säger hon och drar ned trosorna kör upp baken i vädret och vilken läcker häck där brinner det i proppskåpet och jag löper fram med kuken i näven redo att tränga in i det götta o så spyr hon ned i hinken....
Skit i det säger hon utan knulla mig...nej jag backade åter ur.
En viss ånger finns då hon var riktigt snygg, idag, så hade hon fått redigt.
Citera
2018-12-29, 00:14
  #383
Medlem
Gräver upp den här halvdöda tråden för att berätta om något jag just insåg hur fel det blev. Gången då jag nätt och jämnt missade en trekant.

Var i Peru med frugan (numera ex) och tre av hennes kompisar. Den som är viktig i det här sammanhanget kan vi kalla Stina, en lite halvt hippie-aktig blondin. Frugan kan vi kalla Elsa. Det påminner om deras riktiga namn, men de är inga tanter, vi är alla i övre tjugorna.

Till saken hör att Elsa tidigare berättat att hon och Stina några år tidigare haft sex, och hur skön hon var, att hon hade en underbar fitta, osv.

Först lite bakgrund:

Vid ett tillfälle skulle vi ta en heldag med fjällvandring. Tyvärr kom magsjukan, så Elsa och en till fick stå över. Det blev jag, Stina och en till. Plus vår "guide" (en snubbe från Stinas vandrarhem). Innan vandringen bestämde vi att vi alla skulle gå i tystnad och inte prata. Högst upp fanns en liten sjö/damm. Där fick jag för mig att bada, så jag tog av mig allt och hoppade i. Till slut ville Stina också i. När hon kom upp kunde jag inte låta bli att stirra på hennes skrev. Det var mycket riktigt väldigt vackert och välansat, precis som Elsa berättat. Stina märkte att jag tittade men brydde sig inte direkt.

När hon klätt på sig kom hon och satte sig hos mig, bjöd på lite frukt. Varje gav hon ett stort, varmt leende och gjorde det där hmmm-ljudet som småbarn gör när de är riktigt nöjda. Den sista biten upprepades sen flera gånger under resten av vandringen. Hon kom hela tiden med nåt att bjuda, eller nåt hon ville ha av mig. Hon lutade sig mot mig ett par gånger. Jag tänkte inte så mycket på det, tänkte att hon är nog bara sån rent allmänt. Dessutom var vi snorhöga på meskalin.

Några dagar senare åkte de andra två hem, men Stina stannade kvar. Jag och Elsa hyrde ett litet hus i närheten, och Stina kom ofta och hälsade på. Ibland sov hon över. Vi hade jättekul ihop, spelade musik, målade, sjöng, dansade, djupa samtal om allt mellan himmel och jord. Hon var väldigt kramig med oss, vilket hon inte varit tidigare.

Så till själva händelsen:

Vi hade just avslutat den så kallade "dietan", vilken bland annat förbjuder nästan all mat, alkohol osv. Så vi skulle fira med vin, choklad, gräs och film. Stina gjorde en pipa av en morot och förklarade att
"Carrots are great for a lot of things. I love carrots."
Självklart ledde det till en del skämt, men hon medgav att det inte bara var skämt. Dietan förbjuder även sex och onani, så det fanns en del spänning.

Vi satt/låg på soffan och myste och pratade om drömmar. Stina berättade att hon haft det jobbigt med drömmar där hon varit otrogen mot sin nya kille, men att hon inte visste var gränserna går, osv. Vi tröstade henne och lite fumligt frågade jag vad som hänt i drömmen. Då tittade hon ner och blev tyst. Sen pratade vi om annat, tittade på film osv.

Vid ett tillfälle började jag utan att tänka mig för känna lite på henne. Ren reflex och inte alltför framfusigt. Det besvarades på samma sätt. Efter ett tag kom hjärnan ifatt, och kuken. Just fan, jag har ju fru.
Jag kollade mot Elsa, som satt och tittade åt ett annat håll och verkade spänd. Stina ryggade tillbaka lite och satte sig upp. Elsa vände sig om och började prata om nåt orelaterat, och sen fortsatte dagen som vanligt. Under de följande veckorna hade jag och Elsa nästan inget sex och inte så mycket närhet rent allmänt, så jag tolkade det som att hon var upprörd över det där.

Ett par dagar senare blev det sån där stämning igen när vi trippade och tittade på The OA hela kvällen. Fast utan tafsandet, mer att en konversation ledde fram till den där "ska vi"-punkten. Och även en gång till efter vår andra ceremoni i byns tempel när tjejerna fick hjälpa mig. Varje gång verkade Elsa disträ och så.

Så spolar vi fram till häromkvällen

Jag och Elsa chattade om ditt och datt. Hon berättade att Stina sagt att hon velat föreslå en trekant med oss ett par gånger under den tiden men inte vågade. Jag berättade att jag märkt det. Då sa Elsa att hon önskar att vi sagt nåt, för hon hade älskat det.

Alltså gick jag miste om ett par veckor med trekanter pga ett missförstånd. Största misstaget i mitt liv.

Nu bor båda tjejerna utomlands, nånstans dit jag inte kan åka, Elsa och jag är inte längre ihop, och Stina ska till att gifta sig.
Men jag har fått intrycket av att de två möjligen har nåt på G, plus att Stina snart ska besöka staden där jag bor, och möjligtvis Elsa också. Man kanske kan få till nåt, eller så är det rent önsketänkande.
Citera
2018-12-29, 01:00
  #384
Medlem
Har varit på gång lite av och till med en tjej i några år, men aldrig blivit något sexuellt. Häromdagen fick jag dock veta att hon under hela förra året pikat och varit sugen... att man inte märkte det 😪😪
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback