Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2012-05-01, 19:02
  #49
Medlem
thestalkerdudes avatar
Att sitta på en strand på sommaren när det är midnatts sol här uppe i Norrland med goda vänner. Bra musik och nåt fint gräs ått sativia hållet.

Det är de bästa med att röka cannabis

//thestalkerdude
Citera
2012-05-01, 19:54
  #50
Medlem
weedfields avatar
Åka skidor stukad. Så sjukt härligt att bara glida igenom puder snö och bli helt snötäckt.
Citera
2012-05-01, 22:43
  #51
Medlem
FredagsMyspyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Det absolut bästa, var när man var färsking och blev sådär sjukt bränd och lyssnade på hög musik i hörlurarna samtidigt som man kände hur man sjönk igenom soffan.
Hamnar i min signatur, tack.

Annars är det också som någon nämnde i början av tråden, då man skrattar och skrattar och man sitter och sammarbetar med sin kompis för att dra längre ut på det.
Citera
2012-05-01, 23:57
  #52
Medlem
stonerfuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedfield
Åka skidor stukad. Så sjukt härligt att bara glida igenom puder snö och bli helt snötäckt.

Jag har åkt skidor typ 2 gånger i mitt liv men detta lät riktigt gött! Kan tänka mig det är riktigt härligt
Citera
2012-05-02, 01:50
  #53
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Allt är så jävla underbart när man hög. Och det blir bara bättre om man dricker några pilsner till. Och sedan är det så gott med att röka vanliga cigg efter man rökt en hok och maten blir så underbart god vad man än äter så smakar det gott.

Livet känns lättare och allt man grubblar på försvinner. Och det är bra att röka på när man är bakis och skakis när man röker så färsvinner bakfyllan.

Röka på är det bästa som finns faktigt det är t.om bättre än att knulla.
Citera
2012-05-02, 22:36
  #54
Medlem
Musik! Jag spelar i ett band där alla röker mer eller mindre regelbundet, och våra jams låter så sjuuukt mycket bättre när vi är brända. Både för att bra musik blir ännu bättre i allmänhet, och för att man improviserar fram mycket bättre grejer än vanligt. Inte svårt att förstå att alla bra musiker genom tiderna använt droger efter att man spelat bränd en gång.

Allt dåligt blir ju inte bra på cannabis, men allt bra blir totally fucking awesome liksom.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback