Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-17, 17:17
  #1
Medlem
Mejeris avatar
Jag har rökt cannabis sedan jag var barn och har avnjutit Gaias ljuva ört i alla möjliga situationer. Förutom det uppenbara att mat/dryck blir godare, musik blir bättre och att sex blir njutbarare så har jag hakat upp mig på några sensationer som är helt otroliga när man är stuvad. En favorit är till exempel att ta en varm dusch. Jag får alltid känslan av att jag står i ett tropiskt vattenfall.

Vid ett tillfälle när jag urinerade fick jag en så euforisk känsla att jag fick stånd.

Har ni några fantastiska upplevelser som man kanske missat att uppleva? En vän till mig tipsade om att åka skridskor då detta tydligen upplevs som att man svävar. Eventuellt krävs kopiösa mängder röka, men jag nämner det i alla fall.
Citera
2012-04-17, 17:19
  #2
Medlem
basseakers avatar
Man blir hög? Det är det bästa och det är endast därför jag röker.
Citera
2012-04-17, 17:33
  #3
Medlem
När man blir av med den annars oundvikliga känslan av panik som sprider sig i kroppen och bängan slår in.. finns inget som kan slå det lugnet jag får av att röka.
Citera
2012-04-17, 17:39
  #4
Medlem
Peyzs avatar
Att det förstärker alla situationer.

Några polare, några bärs och några gubbar. Och en seriöst manlig diskussion.. De e fett.
Citera
2012-04-17, 17:48
  #5
Medlem
Kollorss avatar
du har inte rökt cannabis sen du var barn, har man rökt mycket så är det inget speciellt med det. Man gör det för att bli "normal" istället.
Citera
2012-04-17, 17:50
  #6
Medlem
RunWhenImdones avatar
Det bästa med att vara pårökt är när man får sådana där härliga garvattacker med sina medrökare, och man liksom samarbetar så att garvet aldrig tar slut.

Tyvärr så var dom absolut första gångerna mest så.. Inte lika mycket nu
Citera
2012-04-17, 17:50
  #7
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollors
du har inte rökt cannabis sen du var barn, har man rökt mycket så är det inget speciellt med det. Man gör det för att bli "normal" istället.
Word up!
När jag röker blir jag inte stukad, jag blir nykter.
Citera
2012-04-17, 18:10
  #8
Medlem
Klitor.Isbjoerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
Word up!
När jag röker blir jag inte stukad, jag blir nykter.

Oj, är det inte då dags att ta ett uppehåll eller sluta? Hur känner du dig när du är nykter, alltså, innan du röker?
Citera
2012-04-17, 18:11
  #9
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
Word up!
När jag röker blir jag inte stukad, jag blir nykter.
Låter allvarligt.
Citera
2012-04-17, 18:14
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollors
du har inte rökt cannabis sen du var barn, har man rökt mycket så är det inget speciellt med det. Man gör det för att bli "normal" istället.

Exakt. Du vet vad jag snackar om.
Citera
2012-04-17, 18:24
  #11
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klitor.Isbjoern
Oj, är det inte då dags att ta ett uppehåll eller sluta? Hur känner du dig när du är nykter, alltså, innan du röker?
Jodå, påbörjade mitt uppehåll för någon dag sedan. Går utmärkt! Får inte längre ut någonting av att röka.
Citera
2012-04-17, 20:37
  #12
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
Word up!
När jag röker blir jag inte stukad, jag blir nykter.


Word, har man rökt ett tag blir de typ så efter dagligt bruk skulle väl inte kalla de "nykter" dock, men absolut inte som de var förr när man just börjat. Inga mer skrattnojjor, väldigt sälsynt nu iaf för min del
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback