Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-30, 01:08
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven
Hejsan

Jag älskade 4-ho-met så undrar hur detta står sig jämfört med det?

Har faktiskt hittat en inrikes sida som säljer 4-ho-m än men om den e grön vet ja inte. Tänkte köra en test order och är den grön så köper ja hela hans stash 4-ho-m

Gissar på att den inte är grön med tanke på att 4-ho-met är narkotikaklassat nu.
Eventuellt att de inte hunnit uppdatera sidan eller något men chansen att du kan köpa det inrikes är låg.
Citera
2012-07-31, 14:32
  #62
Medlem
DiscoBurgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NARAYANA
Trippade av misstag 4-HO-MET när jag skulle ha gjort 4-HO-MPT. Det blev något missförstånd när vi skulle välja vilken drog det var vi skulle ha. Han trodde att jag sa MET i stället för MPT. Personen som doserade var nykter och visste vilka doser som man skulle använda, så ingen fara som tur var. Dessutom upptäckte vi misstaget innan vi inmundigade drogerna.

Vi var fem personer den kvällen.

De som trippade 4-HO-MPT (30mg och 50mg i varsitt glas vatten) berättade att det var väldigt likt 4-HO-MET men att de blev dummare och gladare. Inte lika mycket tankar som yr omkring. Eventuellt mer visuellt. 4-HO-MPT verkar ha samma dosering som med 4-HO-MET.

De sista två hade ätit 4-HO-MET, som jag, men jag fick reda på det ganska sent i mitt afterglow. Det gick inte att avgöra vilken av de två drogerna de hade ätit utifrån hur de agerade. (Personlighet och miljö verkar ha mycket mer skillnad.)

En av dem rapporterade att han nästan omedelbart blev av med sin vansinniga huvudvärk som han haft sedan natten innan, av att äta 30mg 4-HO-MPT. Kanske inte konstigt, många tryptaminer verkar vara extremt potenta medel mot huvudvärk (de verkar botar huvudvärk på väldigt låga doser, innan man märker av de psykadeliska effekterna. Slickade på ett finger med damm från när jag gjorde interdimensionellt extacy för inte så länge sedan, och fick i mig kanske 0.5-2 mg, vilket botade min huvudvärk nästan omedelbart).

Helt okej upplevelse. Frågan är om jag hade märkt någon skillnad om han inte hade sagt något?
Jag läste någonstans att många 4-HO-xxx va svåra att märka skillnad på. Har för mig att det var Shulgin som påpekat detta.

Sorry för OT: Får jag fråga vad detta interdimensionella ecstasy innehöll?
__________________
Senast redigerad av DiscoBurgare 2012-07-31 kl. 14:35.
Citera
2012-08-05, 23:31
  #63
Medlem
biffstekarNs avatar
6 mg(+/- 3mg) droppat som test-dos av batchen som skulle vara dålig. Får se om jag känner något!

Edit:
T+15: Tjaballe, vadfan?! Måste bero på att jag är lite orolig heller nåt(brukar känna en svag oro innan det slår på, även innan jag tagit substansen... 112 i puls)

T+40: Detta funkar Bokstäverna i sms börjar rotera svagt runt sig själva, vilket jag känner igen från 4-ho-met. Känns väldigt lugnt och fridfullt jämfört med 4-ho-met, men beror förmodligen på den låga dosen. Inte i närheten av OEVs eller CEVs.
__________________
Senast redigerad av biffstekarN 2012-08-06 kl. 00:06.
Citera
2012-08-13, 00:55
  #64
Medlem
Får tjackballe av denna skiten. ruset liknar 4-ho-met fast alla hallucinationer etc varar typ i 1 timme sen efter det så e det som att vara i afterglow. började må illa på denna drogen och spydde som fan
Citera
2012-08-13, 09:55
  #65
Medlem
biffstekarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Får tjackballe av denna skiten. ruset liknar 4-ho-met fast alla hallucinationer etc varar typ i 1 timme sen efter det så e det som att vara i afterglow. började må illa på denna drogen och spydde som fan
Hur mycket tog du?
Tjackballe kan jag skriva under på! Vet inte hur det är med rustiden pga den låga dosen jag tog, men det verkar i alla fall vara betydligt mer vasokonstriktivt och pulshöjande än 4-ho-met. Uppskattade trots detta ruset på endast 6mg betydligt mycket mer än motsvarande dos met
__________________
Senast redigerad av biffstekarN 2012-08-13 kl. 10:00.
Citera
2012-08-13, 14:52
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biffstekarN
Hur mycket tog du?
Tjackballe kan jag skriva under på! Vet inte hur det är med rustiden pga den låga dosen jag tog, men det verkar i alla fall vara betydligt mer vasokonstriktivt och pulshöjande än 4-ho-met. Uppskattade trots detta ruset på endast 6mg betydligt mycket mer än motsvarande dos met

jag vet inte hur mkt jag tog. 2 cm lång lina typ
Citera
2012-08-20, 12:59
  #67
Medlem
Testade mpt nu i helgen, skulle beskriva det som 4homet fast med kortare peak.
Gick lättare att somna efteråt också. Sen va inte mindfucken lika total vilket gjorde att jag kunde vandra omkring ute och lyssna på musik när jag kände för det.

Lätt värt. Jag drog 50mg i varje borre sen fyllde jag på med 50 till i varje efter en timme kanske.

Kommer köpa mer
Citera
2012-08-20, 17:36
  #68
Medlem
CheechAndPongs avatar
Citat:
Lätt värt. Jag drog 50mg i varje borre sen fyllde jag på med 50 till i varje efter en timme kanske.
Du tog alltså 200mg? Så man behöver större dos av 4-ho-mpt än av 4-ho-met eller brukar du köra samma dos på 4-ho-met?
Citera
2012-08-25, 20:27
  #69
Medlem
Synatts avatar
4mg allergitest oralt förra veckan, tryptaminernas kittlingsr gjorde sig helt klart påminda även vid denna sub-threshhold nivå!

Idag: 16mg nasalt 20.00, tog max 3-4 minuter innan man var uppe i upplevelsen och uppklättringen var i full framfärd, dök ur fragmentariskt nu för att skriva detta men dras tillbaka till denna glödande varma sfär i orange/lila helt överfull med musik
Euforiska vågor sköljer över mig i långa svepande tag
Mvh
Citera
2012-08-25, 22:17
  #70
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
4mg allergitest oralt förra veckan, tryptaminernas kittlingsr gjorde sig helt klart påminda även vid denna sub-threshhold nivå!

Idag: 16mg nasalt 20.00, tog max 3-4 minuter innan man var uppe i upplevelsen och uppklättringen var i full framfärd, dök ur fragmentariskt nu för att skriva detta men dras tillbaka till denna glödande varma sfär i orange/lila helt överfull med musik
Euforiska vågor sköljer över mig i långa svepande tag
Mvh
Låter som en tämligen intressant substans dårå. Blir med nästa beställning!
Citera
2012-08-25, 22:33
  #71
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Låter som en tämligen intressant substans dårå. Blir med nästa beställning!

Tyckte jag också efter mina första tester med låg dos, 5mg vid ett tillfälle respektive 20mg vid ett annat, nasalt båda. Det var mysigt och euforiskt sådär, men kort. Några veckor senare tog jag 25mg i ett glas vatten och kände mig liite trippad en timme då jag låg på rygg på en båt och tittade upp på en perfekt stjärnhimmel med hörlurar, så det kan lika gärna varit min totalt perfekta setting som gjorde att jag kände mig påverkad.

4-ho-mpt kanske lämpar sig mer för nasalt bruk, och ska man "trippa" så behövs det minst 50mg.
Citera
2012-09-01, 21:45
  #72
Medlem
lanetknegares avatar
~25-30mg bombat klockan 21:44

Då väntar vi.
Ja, vi väntar.
Det är spännande!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback