Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-08-26, 14:10
  #25
Medlem
Tycker det här låter helt underbart! Ni som känner att ni vill leva på detta vis kan väl helt enkelt göra slag i saken och starta erat kollektiv i något lämpligt land och sedan leva lyckligt där i alla era dagar, långt bort och totalt avskärmade från resten av oss. Hade ju varit perfekt! Innan ni klipper banden och slår er fria från den upplysta världen kanske ni skulle kunna samla ihop lite ondskefulla pengar och köpa er en helt egen paradisö? Sealand kanske hade varit något?
Citera
2013-08-26, 15:07
  #26
Avstängd
Ippskiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomur
Jag håller med om detta, jag har (som jag skrev över) haft mina egna idiot tankar om projektet men anledningen till detta var för att jag inte visste tillräckligt om det och att de flesta utav mina kompisar är så kallade "foliehattar". Det var dom som drog kopplingen till att börja med och jag (som då inte var tillräckligt påläst) gick på det. Skäms väldigt mycket utav det nu! Men vad ska man göra.

Nu när jag förstår det hela så blir det klarare och jobbar nu att informera människor istället för att bygga upp en massa idiotiska konspirationer, vi alla växer upp i olika hastigheter.

Så Ja! Det är de som inte vet tillräckligt om projektet eller de som Först fått huvudet inpumpat med en massa konspirationer som skrämmer iväg många. Något vi måste jobba på, jag har i alla fall tagit mig i kragen och lagt av med alla de barnsligheter som jag förut trodde på. Hoppas att de flesta andra snart gör det också!


Det är nog en mognadsfråga i slutändan.

Folietrattar måste helt enkelt lära sig att sluta fokusera på allt som är dåligt i världen och ENBART lägga energi på- och utveckla det det VILL att världen skall vara.
Personligen har jag inte glömt att de vuxna sade när jag var barn, att "ni barn kommer förändra världen" och nu är jag vuxen och världen har fortfarande inte byggts såsom jag hade tänkt mig och även jag kastade bort ca 10 år av mitt liv på att "veta mer än alla andra om alla hemskheter i världen" medan jag istället skulle studerat på hela vägen från överkurser till högskola och därefter börjat jobba med utvecklande av den nanoteknik som Venusprojektet är fucking beroende av för att kunna fungera över huvud taget..

Men nej då, jag trodde ju skolan bara var till för hjärntvätt och borde bojkottas och att nanotekniken dessutom var djävulens redskap på jorden så .. Det bidde inget nanoteknikerjobb där..


Så, för att allt detta ens skall komma ur startgroparna kan man ju börja med att droppa GFL från rubriken eftersom en googling på dem direkt levererar en sida där 80% av alla aktiva debattörer även har en psykiatrisk diagnos och ... Gudarna skall veta att folk REDAN har svårt för att synca med oss diagnostiker (pun intended) och det blir ju inte bättre av att de då samtidigt även pratar om att aliens kommer masslanda och hjälpa mänskligheten att nå en annan dimension.
Citera
2016-02-15, 17:21
  #27
Avstängd
Ostendenkansmakas avatar
Dom kommer snart dom har övervakat oss länge dom kontrollerar oss som amå råtter jag har lyckats fly från dom men vet inte hur länge dom letar alltid och försöker kontakta mig men vägrar lyssna på dom men förbered er för dom kommer komma och ta oss oavsett om ni vill det eller inte jag varnar bara er för det som kommer hända
Citera
2016-02-15, 20:25
  #28
Medlem
KortStubins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostendenkansmaka
Dom kommer snart dom har övervakat oss länge dom kontrollerar oss som amå råtter jag har lyckats fly från dom men vet inte hur länge dom letar alltid och försöker kontakta mig men vägrar lyssna på dom men förbered er för dom kommer komma och ta oss oavsett om ni vill det eller inte jag varnar bara er för det som kommer hända

Tack för varningen!
Det blir en spark på påsen och ett nacksving om dom försöker ta mig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback