Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-02-17, 11:44
Medlem
Jaha, idag börjar fusk-VM i Oberstdorf. Hur tror ni att kampen mellan länderna slutar?
Jag tror att Ryssland går segrande ur striden med 3 dopade kvinnor.
Tjeckien på en hedrande andraplats med 2 herrar och bronspengen kniper Estland då de i spelens själva slutsekunder lyckas skaka fram ett dopningsfall, kön okänt.
Citera
2005-02-17, 17:59
Medlem
jag tror att svenskarna är dopade, iaf är damerna dopade med klister

svenska skidlöpare kanske kniper en fjärdeplats som bäst i sprint
Citera
2005-02-17, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av superdennis
Jaha, idag börjar fusk-VM i Oberstdorf. Hur tror ni att kampen mellan länderna slutar?
Jag tror att Ryssland går segrande ur striden med 3 dopade kvinnor.
Tjeckien på en hedrande andraplats med 2 herrar och bronspengen kniper Estland då de i spelens själva slutsekunder lyckas skaka fram ett dopningsfall, kön okänt.

Hinken är väl förkyld som vanligt och har isolerats. Övriga kommer väl att strida om hedrande 20:e platser som vanligt. Det är ju fan att vi inte kan få fram en ny svensk skidkung!
Citera
2005-02-17, 18:15
Medlem
Ja, dagens insats imponerade ju knappast...

Bor sedan två år tillbaka i Italien och här var det ju "fest" kan man ju säga. Även om bevakningen är under all kritik. Precis som det var med alpina VM häromveckan (som till råga på allt gick i Italien!). Är det inte fotboll, cykling eller motor (och i viss mån basket) så är det ointressant...
Citera
2005-02-18, 07:15
Medlem
M2ks avatar
Som vanligt i s m stora mästerskap, så utbryter total melankoli, småskador, förkylningar, formsvackor och diverse andra krystade ursäkter, bland de ömkliga svenska arvtagarna till forna tiders svenska hjältar i skidspåren. Pinsamt, tänker inte se en enda sändning.
Citera
2005-02-18, 11:03
Medlem
när det gäller formsvackor så ska vi vara ärliga. Mathias Fredriksson har haft en formsvacka hela säsongen
Citera
2005-02-18, 20:45
Medlem
Ahruons avatar
De dopade Italienarna tar hem allt.
Citera
2005-02-20, 02:59
Medlem
XeroXs avatar
Inga medaljer till Sverige i alla fall.
Citera
2005-02-20, 12:20
Medlem
Ezzelinos avatar
Nu ska de då ut och köra dubbla jaktstarten, det skulle väl kunna vara Södergren som gnetar sig till ett brons, men fan vad jag tvivlar...Och Per Elofssons förmodligen för alltid havererade karriär är ju ungefär vad svensk längdskidåkning minst av allt behövde. Tror på Tyskland och Italien i dag.
Citera
2005-02-20, 13:45
Medlem
Kom igen nu Södergren! Jag blir hyfsat glad om du bara gnetar dig till ett brons...inte nöjd....men hyfsat glad

Fan.
Citera
2005-02-20, 14:10
Medlem
och en hedrande fjärdeplats blev det
Citera
2005-02-21, 07:20
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
och en hedrande fjärdeplats blev det
Hedrande femteplats menar du väl?

Det är för övrigt skönt att Sverige fortfarande står sig i sin nationalsport:
"vika ned sig när det verkligen gäller"...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in