8 599 besökare online
856 942 medlemmar • 45 818 064 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Relationer och samlevnad > Relationsakuten
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Iscarbot
Medlem
Hejsan alla goa flashbackare, behöver era råd!

Jag började för ett halvår sedan prata med en spansk tjej (eller det var faktiskt tjejen som började prata med mig). Vi började prata mer och mer och gick på lite dejter. Jag har aldrig varit tillsammans med någon på riktigt eller ens kommit så här långt men det kändes så otroligt härligt att sitta på bion första gången och hålla varandra i handen (nervös så att jag kunde dö var jag också).

Vi gick på en fest, båda blev jättefulla, kvällen slutade med att vi strulade (hon ville dessutom ha med mig på toaletten men där satte jag stopp för jag är trots allt nybörjare). Efter många om och men blev vi tillsammans, även om hon flera gånger sagt att HON VILL VARA "FRI" UNDER SOMMAREN, för att kunna hångla etc. på fester för hon är också nybörjare. 4 dagar senare gör vi slut då jag förstår att hon faktiskt inte KAN vara tillsammans men ändå inte sluta prata med mig.

Jag ställde ultimatum. Skära av kontakten helt eller vara tillsammans. Det var så jag kände. Men hon kunde inte bli tillsammans. Då återstod bara att skära av kontakten. Men hon fortsatte att prata med mig och jag med henne för vi gillar varandra verkligen. Så det hände 2-3 gånger att vi besökte skoltoaletten och ja, inte hade sex, men gjorde andra grejer så att säga.

Efter ett tag får jag reda på att hon börjat prata med en annan kille, smsa/chatta. Detta inkluderade sex-sms och dylikt, dock inga bilder. Nolltolerans mot sådant tänkte jag och slutade prata med henne helt. Men tro det eller ej, fastän hon visste att jag visste vad de höll på fortsatte hon att prata med mig, detta har pågått i flera månader och på det senaste har jag börjat avvisa henne och blivit lite arg för att få henne att förstå.