Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-21, 19:05
  #1633
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Det bästa jag någonsin prövat. Finns det överhuvudtaget att få tag på nuförtiden?

Det bästa jag fick tag på var från R-S, numera S-I. Men dom tar inte in det längre...

Du vet att det är klassat i Sverige nu eller?
Citera
2016-01-22, 06:26
  #1634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Det bästa jag någonsin prövat. Finns det överhuvudtaget att få tag på nuförtiden?

Det bästa jag fick tag på var från R-S, numera S-I. Men dom tar inte in det längre...
Tiderna är förbi. Man skulle köpt på sig ett kilo
Citera
2016-01-22, 09:03
  #1635
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Tiderna är förbi. Man skulle köpt på sig ett kilo

Jo om det hade varit dundret ja annars sitter man med ett kilo bajs i princip.
Citera
2016-09-17, 19:58
  #1636
Medlem
Så man måste komma tillbaka hit och gråta lite till!

Mångsidigaste bästa jävla drogen Välj själv om du vill bli koksas/Ead/Mephad, efter dos.

Någon måste försöka få tag på detta

Sen har vi shoppen som tillverkade det själv, Research-Supply/Scientific-Innovation.
Då förstod jag inte hur jävla bra dom var.
Toksnabb leverans. 100% rena analyserade produkter alltid, tom egengjorda.
Tog bitcoin för länge sen (innan man förstod värdet), gav tom rabbat när man använde bitcoin.

Tråkiga är att dom lagt ner, trots den bästa servicen, bästa knarket och högst säkerhet.
Man klarar sig kanske inte den vägen, man måste fula med massa skitprodukter?

Eller så la dom ner för att det mestadels kommit skit på senare år.

RIP RS/SI. (Jag är faktiskt nykter!)
Citera
2016-10-29, 16:43
  #1637
Medlem
Mr.MacBongwaters avatar
Hittade kanske ett halvt gram i mdma-klass som legat nerbäddad i en låda i tre år.. Troligvis är det väl inget att ha längre, men kommer nog ändå att ge det ett försök ikväll på rejvet då kranen vart torr.

Någon som har koll på vart överdoseringen på 6mapb normalt sett låg? väger kanske 85. (ifall det fortfarande skulle ha krut i sig)
Citera
2016-11-25, 20:57
  #1638
Medlem
trasens avatar
Fan vad jag saknar A*omers första batch av detta, mådde grymt bra tillsammans med min polare.. Den bästa rc drogen jag testat utantvekan.
Citera
2016-11-26, 16:47
  #1639
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasen
Fan vad jag saknar A*omers första batch av detta, mådde grymt bra tillsammans med min polare.. Den bästa rc drogen jag testat utantvekan.
Missa du RS batch? Det är nostalgi. Fruktansvärt krut i.

Bästa partydrogen någonsin. Brukar läsa en klockren tripprapport som heter just så.

Vill man bli lite småtjackig/kolig/mephad? Ta 30-60mg. Vill du bli speed samtidigt som ead? Ta 100mg. Vill du se stjärnor överallt? Ta 150-200
Vill du hålla ruset uppe mååånga timmar? Bumpa med 30mg var och varannan timme efter första rejäla snytingen.

Bästa av allt, lättaste pudersnön som inte ens känns i näsan.

Enda nackdelen var ju att man inte kunde sova på det, men det säger sig självt om man blir speedad.
Ok man blir jävligt dryg och äcklig av det på småtimmarna

Finns ju att köpa i bulk på någon RC-shop har jag sett, undrar om det verkligen är den riktiga varan? Var ju bara RS som hade den riktiga varan inrikes.

Ni som brukat 6-APB, är en rejäl dos 6-MAPB i samma riktning på ett ungefär?

Dags för shopparna att beställa dom där legenderna!
Citera
2017-02-21, 10:26
  #1640
Medlem
bananajoe33s avatar
Saknar denna som fan, hade en riktig bra kväll på 6-mapb, nog den bästa drogen jag har testat. Ska beställa denna från nån utrikes sida när lönen kommer in på konto
Citera
2017-02-23, 08:15
  #1641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Saknar denna som fan, hade en riktig bra kväll på 6-mapb, nog den bästa drogen jag har testat. Ska beställa denna från nån utrikes sida när lönen kommer in på konto
Köp ett stort lass och dela med dig förfan. Eller åtminstone återkom om hur kvalitén var och var du köpte det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback