Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-09, 10:55
  #13
Medlem
La-Habanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Windows 7 använder den partitionen till boot-filer. Du kan inte ta bort den.

oj jag formaterade den gjorde jag fel?

ps. det ser ut som ingenting gick förlorat efter formateringen i alla fall eftersom den blev inte helt tomt partion!
Citera
2017-11-09, 10:57
  #14
Medlem
La-Habanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Säker på det?
Du kanske inte bara såg dom??


jag installerade idag windows 7 i en helt nytt hårddisk och jag såg inte det efter att windows blev installerat (partionen d) men efter att ha satt på en extratomt intern hårddisk så kom den fram (partionen d), märklig!
Citera
2017-11-09, 11:00
  #15
Medlem
La-Habanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Intressant! Men det låter ändå otroligt dumt att inte ha det i alla versioner med tanke på dess funktion.

jaså kanske min partion d kom fram då jag installerade service pack 2 för windows ultimate, mm därför jag inte såg den innan dess kanske
Citera
2017-11-09, 11:20
  #16
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spuuunit
Det jag menar är att i Diskhantering, så har det förut aldrig funnits en Reserverad av systemet partition.

Jo det har funnits tidigare men man kan slå av och på om man vill att systemfiler skall synas eller inte..
Citera
2017-11-09, 14:52
  #17
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La-Habana
jaså kanske min partion d kom fram då jag installerade service pack 2 för windows ultimate, mm därför jag inte såg den innan dess kanske
Tog det fem och ett halvt år att göra det?
Citera
2017-11-09, 15:06
  #18
Medlem
La-Habanas avatar
javisst
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback