• 1
  • 2
2005-02-16, 18:37
Medlem
Undrar om det finns ngon tobak(rka) dr de har tagit bort nikotinet? vill bara uppleva tobakens alla smaker utan nikotinet efter som jag har slutat med nikotin.
Citera
2005-02-16, 18:46
Moderator
Ruskigbusss avatar
Du vill allts ha tobakens nackdelar utan dess strsta frdel?

Ok, det finns ju en del rter som gr att rkas, ofta r dock dessa hallucinogena - scrolla ner t ex p den hr sidan:

http://www.naturensdroger.nu/sv/dept_173.html

Har inte provat sjlv.

Om det finns denikotiniserad kta tobak r jag mera osker p.
Vettefan hur man skulle kunna gra det?
Citera
2005-02-16, 18:48
Medlem
the_demons avatar
i en vattenpipa s finns det knappt ngot nikotin. Men sen r det ingen tobaks smak heller utan, pple och snt annat gtt.
Citera
2005-02-16, 18:50
Medlem
T.R.I.C.s avatar
I England, har jag fr mig, att de lanserat en nikotinfri cigg, vrldens mest vrdelsa produkt.
Citera
2005-02-16, 18:53
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Du vill allts ha tobakens nackdelar utan dess strsta frdel?

Det lter ju inte orimligare n koffeinfritt kaffe, iofs.
Citera
2005-02-16, 19:02
Medlem
mollydotts avatar
..det minst farliga i cigg r nikotinet. Allt annat r dremot farligt, kolomonoxid, tjra, you name it! Det r allts cigarretter man fr lungcancer, emfysem och KOL av. Nikotin i sig kan ge krlkramp.
OK?
Citera
2005-02-16, 19:16
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Det lter ju inte orimligare n koffeinfritt kaffe, iofs.

Nej iofs - men r inte det egentligen ngot rostat havrejox?
Citera
2005-02-16, 19:55
Medlem
Jag gillar inte o vara fast i ngot (en princip sak jag har).. mm ska kolla in p naturensdroger o se vad dem har.(Tack)
Och eftersom jag har varit beroende av nikotin och anser att det r en av dem mest Vrdelsa droger som finns+ alkohol.
Citera
2005-02-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.R.I.C.
I England, har jag fr mig, att de lanserat en nikotinfri cigg, vrldens mest vrdelsa produkt.

Du r fr destruktiv! det r du som ska styra drogerna inte drogerna som ska styra dig!
Citera
2005-02-16, 19:59
Medlem
nojas avatar
jag kpte nn nikotinfri tobak ifrn www.worldtrading.se om jag minns rtt, SMAKA skit gjorde den iaf...
Citera
2005-02-16, 20:02
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttezippo
Du r fr destruktiv! det r du som ska styra drogerna inte drogerna som ska styra dig!
Nikotinet i sig sjlvt r det mne som ger minst negativa effekter p din kropp, det enda destruktiva r att det r beroendeframkallande och i rtt mngd ddlig. Men om du tar bort nikotinen ur ciggen innebr det inte att det finns andra produkter i det som r beroendeframkallande.
r jag nu destruktiv s r jag det, inte utan en anledning till det. Hellre d och f ut ntt av det n att lura mig sjlv till dds.
Citera
2005-02-16, 20:56
Medlem
tamaguchis avatar
....

Nikotin i sig sjlv r inte speciellt hlsofarligt i lngden. Det jag skulle vilja se r en vattenpipa som kokar en blandning av vatten och nikotin dr man inhalerar nikotin och vattennga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in